2008-10-07, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
4 mål på 616 minuter i Birmingham förra säsongen. Betydligt bättre snitt än superstjärnor som Rooney och Owen. Att han fick agera inhoppare och endast starta ett fåtal matcher säger mer om Birminghams tränare än Zarate. Zarate var i en klass för sig själv när han väl spelade.

Satan att du skulle märka det. Tror t.om han var "ordinarie" på slutet. Var väl just i början han bara fick hoppa in.

Det där snittet är det nog inte många som slår, förutom Ronaldo och kanske Torres/Adebayor.
Citera
2008-10-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Satan att du skulle märka det. Tror t.om han var "ordinarie" på slutet. Var väl just i början han bara fick hoppa in.

Det där snittet är det nog inte många som slår, förutom Ronaldo och kanske Torres/Adebayor.

Varför ljög du för då?
Citera
2008-10-07, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Varför ljög du för då?

Zarate var oftast inte så bra när han starta som när han fick hoppa in. Så jag är lite osäker på om han var ordinare eller inte, han var ju där så kort stund. Lär ha startat ca varannan match, men fick alltid hoppa in och då var han bra. Sen måste man passa på att nedervärdera Serie A när man får chansen.
Citera
2008-10-07, 15:47
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Zarate var oftast inte så bra när han starta som när han fick hoppa in. Så jag är lite osäker på om han var ordinare eller inte, han var ju där så kort stund. Lär ha startat ca varannan match, men fick alltid hoppa in och då var han bra. Sen måste man passa på att nedervärdera Serie A när man får chansen.

PL har dock inget anfallspar i klass med Adriano-Zlatan.. och kom nu inte med "Adebayor&Van Persie" eller nått.
Citera
2008-10-07, 15:49
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
PL har dock inget anfallspar i klass med Adriano-Zlatan.. och kom nu inte med "Adebayor&Van Persie" eller nått.

Zaki+Heskey!
Citera
2008-10-07, 16:08
Medlem
Citat:

Carew-Agbonlahor, världsklass. På riktigt alltså.
Citera
2008-10-07, 16:13
Bannlyst
Citat:

Jaha? En avdankad tjockis som hellre super än att lirar fotboll och en tjock kille som inte orkar springa och gör en bra sak var femte match.

Kan båda vara i maximal form så är det ingen tvekan om att det paret är ruggiga.
Citera
2008-10-07, 16:55
Medlem
Drinkluders avatar
Citat:
Jaha? En avdankad tjockis som hellre super än att lirar fotboll och en tjock kille som inte orkar springa och gör en bra sak var femte match.

Kan båda vara i maximal form så är det ingen tvekan om att det paret är ruggiga.

Tjockisar? Synd att du ska komma med hånfulla kommentarer, men det kan ju trots allt inte vara lätt att ha ett tunnhårigt anfallspar som ligger snäppet efter Adri-Ibra.
Citera
2008-10-07, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkluder
Tjockisar? Synd att du ska komma med hånfulla kommentarer, men det kan ju trots allt inte vara lätt att ha ett tunnhårigt anfallspar som ligger snäppet efter Adri-Ibra.

Personligen så skiter jag i hur anfallsparen ser ut. Men det tycks vara viktigt för dig. Ta och lugna dig och läs min kommentar igen så ska du se att det stämmer ganska bra det jag skrev.
Citera
2008-10-07, 17:00
Medlem
Drinkluders avatar
Citat:
Personligen så skiter jag i hur anfallsparen ser ut. Men det tycks vara viktigt för dig. Ta och lugna dig och läs min kommentar igen så ska du se att det stämmer ganska bra det jag skrev.

Zlatan är alltså, enligt dig, tjock?
Citera
2008-10-07, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkluder
Zlatan är alltså, enligt dig, tjock?

Nja, men det är två statiska spelare.
Citera
2008-10-07, 20:09
Medlem
Citat:

Jävla snorunge, först kallar du mig för omogen som säger att Rooney är tjock (Det är ju sant). Nu kallar du Adriano och Zlatan för tjockisar. Väx upp din nolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in