Citat:
Ursprungligen postat av 4522
En helt rättvis seger för Inter enligt mig, man ägde första halvlek helt och hade otalt fler chanser än Roma att avgöra på full tid. Det är ett riktigt tungt lag att möta märker man, av nyförvärven så gör utan tvekan Muntari den bästa matchen. En vass vänsterfot och god split vision, skönt att han börjat jobba lite också. Hur kul som helst att han efter en tävlingsmatch slår sig på bröstet framför klacken och gapar "interista".
Kändes inte Roma rätt uddlösa? Ställer mig fortfarande tveksam till värvningen av Riise och vissa spelare var helt osynliga. Vucinic hade inte många rätt, Aquilani var lika borta han. Baptista känns dock riktigt giftig när han kommer rättvänd med boll. Synd att det inte händer allt för ofta bara.
Balotelli är utan tvekan världens bästa tonåring. En mäktig känsla att se honom på plan. Sist men inte minst var det riktigt fint att Totti fick bränna sin straff..
EDIT: Skapliga brudar vid prisutdelningen.
Kändes inte Roma rätt uddlösa? Ställer mig fortfarande tveksam till värvningen av Riise och vissa spelare var helt osynliga. Vucinic hade inte många rätt, Aquilani var lika borta han. Baptista känns dock riktigt giftig när han kommer rättvänd med boll. Synd att det inte händer allt för ofta bara.
Balotelli är utan tvekan världens bästa tonåring. En mäktig känsla att se honom på plan. Sist men inte minst var det riktigt fint att Totti fick bränna sin straff..
EDIT: Skapliga brudar vid prisutdelningen.

Enligt passet är han väll tonåring men på riktigt är han väll 22-23.
Sen förstår inte jag inte vad Spalletti har gjort, Roma hade ett bra kant spel förra året med klara kant spelare. Idag börjar man med Baptista och Perotta som yttrar men som gick centralt hela tiden och det blev för jävla trångt. Varken Riise eller Casetti sprang många offensiva löpningar heller.
Tycker inte Roma har det självförtroendet som hade förra året, Vucinic och Pizarro brukade ta för sig. Idag såg dom nästan rädda ut.

Tycker för övrigt att det var en VÄLDIGT jämn match i går och vinnaren kunde lika gärna ha varit Roma. Baptista imponerade mest.