2008-08-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zpaxen
Jag har nu flyttat till ett comhem hus och vill kunna se på Italiensk fotboll, främst Lazio. Vilken/vilka kanaler behöver jag ha för att se Lazio. Finns det någon man kan beställa som visar alla?

http://dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=180641

Serie A tillbaka hos Canal Plus.
Citera
2008-08-12, 21:07
Medlem
FourMinuteMiles avatar
Jävla piss, nu får man ta och betala 209 spänn i månaden. Det är inte lite för en fattig student.
Citera
2008-08-12, 21:11
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anal_Cradle
När man har Com hem kan även beställa typ "mina favoriter", då man får välja upp till åtta kanaler för ngt bestämt pris. Där kan man bl a välja Rai Uno, Due och Tre har jag för mig. Vet iofs inte hur mkt Serie A Rai visar nu för tiden.

Men annars är det väl bara som zzwampen säger. Du får helt enkelt kolla på stream eller hoppas att tv4sport -och plus visar Lazios matcher. .

Har också stött på RAI. De kanske visar Coppa Italia?
Brille68, har du nån insight i ämnet?
Citera
2008-08-12, 21:19
Medlem
4522s avatar
RAI sänder bara Gli azzuris matcher, tillika större mästerskap och Champions League. Tror även att de sänder en match i veckan från Serie B. Om jag inte minns fel så är det Sky Italia som sänder Serie A i Italien?
Citera
2008-08-12, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Har också stött på RAI. De kanske visar Coppa Italia?
Brille68, har du nån insight i ämnet?

Mycket lite, eftersom jag har väldigt begränsad kunskap om vilka olika möjligheter det finns att ta in RAI här i Sverige. Jag bara konstaterar att när det är matcher som CL-matchen mellan Fiorentina och Slavia Prag som sänds just nu på Rai Due, så blockas sändningen i alla fall hos mig. Jag antar att det har med rättigheter att göra.

Det är främst ”kring-snacket” som jag ser på RAI, matcherna ser jag med svenska kommentatorer (tyvärr).
Citera
2008-08-12, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FourMinuteMile
Jävla piss, nu får man ta och betala 209 spänn i månaden. Det är inte lite för en fattig student.

Streama skitet då
Citera
2008-08-12, 23:49
Medlem
Ari.Golds avatar
Vilken jäkla omställning det måste bli.

Hmm, nu när jag tänker efter så kanske den här flytten till canal plus inte är så bra. De har ju begränsat sändningsutrymme (enbart två kanaler) och varvar med PL. Visst, de lär visa Juve och Inter, men vi som vill se Lazio lär inte få göra det ofta.
Citera
2008-08-13, 00:29
Bannlyst
Kul om Freddie Ljungberg kommer till Florens och Fiorentina. Mitt favoritlag i Italien.
Citera
2008-08-13, 00:45
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Kul om Freddie Ljungberg kommer till Florens och Fiorentina. Mitt favoritlag i Italien.
He won't, han lär nog lägga av.
Citera
2008-08-13, 08:05
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
He won't, han lär nog lägga av.

Instämmer. Han lär väl flytta hem till Tylösand, gå på lite HBK-matcher och om några år kanske bli ordförande.
Citera
2008-08-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin

Tveksamt dessutom om Ljungberg platsar.
Citera
2008-08-13, 13:38
Medlem
hatchetharrys avatar
Tack vare att grisarna flyttar över serie a blev det att beställa hos com hem. tur då att de hade fin kampanj så det blev hd paketet med hd box för en krona och månadskostnad på 228 kr första halvåret och 448 andra halvåret. Inte illa för 10 c+ kanaler och massa gott i hd.
Nu får man ju se Birro högupplöst varje söndag haha...

rekommenderas starkt för er som bor i com hem hus och inte klarar er utan italien!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in