2009-05-27, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Ojfan, är han så pass gammal? Det visste jag faktiskt inte.
Då kan jag hålla med dig om att Inter kan (borde) få honom till ett hyffsat pris.

Såg nu på fotbollskanalen.se att Figo gärna vill stanna kvar i Inter, hoppas inte att han gör det, tycker verkligen att han har gjort sitt nu.
Daxs att lägga skorna på hyllan kanske?

Ang Genoa så hoppas jag verkligen att dom plockar hem Crespo och Quaresma!
Quaresma floppade ju ganska rejält i Inter men tror han skulle passa i Genoa.

Om du läste artikeln om Figo, så ville han inte spela för inter. Utan han ville ha något jobb-uppdrag.
Citera
2009-05-28, 01:41
Medlem
rocchis avatar
Måste bara kommentera Maldini-historien en gång till...

Helt rätt av Curva Sud. Har hittat lite mer info om varför de gjorde som det gjorde, och det är bara bra. När Maldini går ut och kallar sina egna supportrar för "snåla tiggare", och avslutar hela historien med att säga att han är glad över att inte vara en av dom... Det bevisar ju bara varför curvan inte gillar honom. Cred till curvan.
Citera
2009-05-28, 10:08
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi

Helt rätt av Curva Sud. Har hittat lite mer info om varför de gjorde som det gjorde, och det är bara bra. När Maldini går ut och kallar sina egna supportrar för "snåla tiggare", och avslutar hela historien med att säga att han är glad över att inte vara en av dom... Det bevisar ju bara varför curvan inte gillar honom. Cred till curvan.

Supportrar är inte alltid utan skuld.
Citera
2009-05-28, 10:26
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Supportrar är inte alltid utan skuld.

Vart skrev jag det? Klart som fan inte dom är utan skuld, men en såpass stor spelare, som varit i en och samma klubb hela sin karriär, ska fan inte gå ut och snacka om sina egna supportrar på ett sådant sätt.
Citera
2009-05-28, 13:08
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Vart skrev jag det? Klart som fan inte dom är utan skuld, men en såpass stor spelare, som varit i en och samma klubb hela sin karriär, ska fan inte gå ut och snacka om sina egna supportrar på ett sådant sätt.

Fast om de betett (hur fan stavas det?) sig illa så är kritik på sin plats.
Citera
2009-05-28, 13:23
Medlem
Citat:

Respekterar man inte Maldinis ord så har man inget med Milan att göra.

Han sa i media "nu är det slut på allt buande", efter CL vinsten 06/07 då Milan började otroligt dåligt.
Citera
2009-05-28, 13:36
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Respekterar man inte Maldinis ord så har man inget med Milan att göra.

Han sa i media "nu är det slut på allt buande", efter CL vinsten 06/07 då Milan började otroligt dåligt.

Det är ju inte det enda uttalandet om vi säger så. Har kommit liknande utspel under mer eller mindre hela hans karaktär. Sen att det blivit lite rumsrenare ord den senaste tiden har inte så mycket med saken att göra.
Citera
2009-05-28, 15:47
Medlem
Simaõs avatar
Citat:

Att kasta skit på klubbens största ikon vid hans avskedsmatch efter 25 jävla år för att han uttalat sig klumpigt i en intervju för två år sen är väl knappast hedersamt. Maldini är så enormt stor i Milan att det inte finns någon jämförelse, men pucko-kidsen på läktaren tyckte tydligen att något gammalt uttalande gjorde den levande legenden, som inte bara är Milans utan en av Italiens största legender någonsin, inte värd mer än att buas ut vid avskedet. Ofattbart.
Citera
2009-05-28, 19:40
Bannlyst
Läste nyss att Mourinho är ute efter Deco, Carvalho, Elano och Cassano.

Liksom, låter som medioka värvningar again som inhelvete förutom Carvalho. Hur gammal är Deco? 31?

Den ända jag är positiv gentemot är Cassano. Jag vet inte hur han kommer lyckas i Inter om han nu kommer dit, men en sån spelare behöver Inter.

Sen vill jag att Inter behåller Quaresma, visst har han varit en flopp i år, men han kom till Inter sent och kunde inte träna på försäsongen, klart att han floppar när han inte vet medspelarnas starka sidor. Som att sätta in en hund mellan 44 ankor runt om sig, han var ju definitivt inte hemmastadd.
Citera
2009-05-28, 19:42
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Läste nyss att Mourinho är ute efter Deco, Carvalho, Elano och Cassano.

Liksom, låter som medioka värvningar again som inhelvete förutom Carvalho. Hur gammal är Deco? 31?

Den ända jag är positiv gentemot är Cassano. Jag vet inte hur han kommer lyckas i Inter om han nu kommer dit, men en sån spelare behöver Inter.

Sen vill jag att Inter behåller Quaresma, visst har han varit en flopp i år, men han kom till Inter sent och kunde inte träna på försäsongen, klart att han floppar när han inte vet medspelarnas starka sidor. Som att sätta in en hund mellan 44 ankor runt om sig, han var ju definitivt inte hemmastadd.

Quaresma är ju totalt usel.
Citera
2009-05-28, 19:42
Bannlyst
25 års lojalitet mot klubben verkar inte värderas speciellt högt av fansen.
Citera
2009-05-28, 20:39
Bannlyst
Läste också nyss att Inter jagar Sneijder. Bra eller dåligt? Jag kollar inte på Real Madrid, och han verkar ha varit skadad resten av säsongen, skulle han passa Inter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in