2009-05-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
De kommer aldrig att vinna pga av det dom har i truppen, kasta allt förutom zlatan. Finns ju ingen jävla rutin nånstans. Inte så märkligt att Barcelona klarar sig där de stora stjärnorna spelar. Köplag nummer ett.

Inter är inte chanslösa, vart ser du att de är chanslösa? De förlorade 2-0 mot Man U, TVÅ NICKMÅL. De blev inte alls utspelade på något sätt. Jag uttalar mig inte om Man U förän finalen är spelad, då kan vi diskutera vad som möttes och hur bra motståndet var.

Är det något Inter har så är det ju rutin Massa avdankade gubbar vars bäst före datum gått ut för länge sedan. Sen kan du ju jämföra antalet egna produkter mellan Barca och Inter och återkomma sedan, angående köpelag.

Du sa ju själv att de är chanslösa. Det var inte jag som sa det. De har ingen chans att vinna CL, med eller utan Zlatan. Det är dina ord, inte mina.
Citera
2009-05-19, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Är det något Inter har så är det ju rutin Massa avdankade gubbar vars bäst före datum gått ut för länge sedan. Sen kan du ju jämföra antalet egna produkter mellan Barca och Inter och återkomma sedan, angående köpelag.

Du sa ju själv att de är chanslösa. Det var inte jag som sa det. De har ingen chans att vinna CL, med eller utan Zlatan. Det är dina ord, inte mina.

Jag sa att Inter ALDRIG kommer vinna med det dom har i truppen just nu, jag sa aldrig att de va chanslösa. Det reder sig om du läser om mina föregående inlägg igen.
Citera
2009-05-19, 14:55
Medlem
Citat:
Jag sa att Inter ALDRIG kommer vinna med det dom har i truppen just nu, jag sa aldrig att de va chanslösa. Det reder sig om du läser om mina föregående inlägg igen.
Sak samma i nuläget va?
Citera
2009-05-19, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Sak samma i nuläget va?

Har du fortfarande inte läst mina föregående inlägg och insett vad jag egentligen snackar om, ja håll fingrarna undan...
Citera
2009-05-19, 15:30
Medlem
Ari.Golds avatar
Andreas Landgren (HeIF) till Udinese?

http://fotbollskanalen.se/1.1004374/2009/05/19/helsingborgs_landgren_pa_vag_till_udinese_har_fatt _kontraktsforslag
Citera
2009-05-19, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

http://fotbollskanalen.se/1.1004374/2009/05/19/helsingborgs_landgren_pa_vag_till_udinese_har_fatt _kontraktsforslag
Har inte sett han spela, är han bra? Klart han ska till Udinese, inte fan ska han stanna i Sverige.
Citera
2009-05-19, 16:17
Medlem
Luffsens avatar
Officiellt nu, Cannavaro klar för Juve.
Citera
2009-05-19, 16:24
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Han är riktigt vass och jag hade mer än gärna sett honom i Udinese. Det är väl Patrick Mörck som företräder Landgren och mig veterligen har han ganska bra kontakt med zebrette. Så det kan nog förhoppningsvis gå i lås så snart som möjligt.
Citera
2009-05-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Han är riktigt vass och jag hade mer än gärna sett honom i Udinese. Det är väl Patrick Mörck som företräder Landgren och mig veterligen har han ganska bra kontakt med zebrette. Så det kan nog förhoppningsvis gå i lås så snart som möjligt.

Ta inte i så du spricker nu tack. Landgren är en högst medelmåttig fotbollsspelare, betydligt sämre än tex Labinot Harbuzi som du inte vill vidröra med tång. Fattar inte vad Udinese ser i honom, visst rätt lovande men det måste finnas hundratals bättre alternativ i fotbollseuropa...
Citera
2009-05-19, 18:41
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ta inte i så du spricker nu tack. Landgren är en högst medelmåttig fotbollsspelare, betydligt sämre än tex Labinot Harbuzi som du inte vill vidröra med tång. Fattar inte vad Udinese ser i honom, visst rätt lovande men det måste finnas hundratals bättre alternativ i fotbollseuropa...

Tyvär kommer Labinot hamna i Danmark eller möjligtvis holland, längre går inte grabbhalvan.
Citera
2009-05-19, 18:46
Bannlyst
Citat:
De kommer aldrig att vinna pga av det dom har i truppen, kasta allt förutom zlatan. Finns ju ingen jävla rutin nånstans. Inte så märkligt att Barcelona klarar sig där de stora stjärnorna spelar. Köplag nummer ett.

Inter är inte chanslösa, vart ser du att de är chanslösa? De förlorade 2-0 mot Man U, TVÅ NICKMÅL. De blev inte alls utspelade på något sätt. Jag uttalar mig inte om Man U förän finalen är spelad, då kan vi diskutera vad som möttes och hur bra motståndet var.

Seriös? Oseriös?

Du skämtar med fotbollsforumet idag va?
Citera
2009-05-20, 04:51
Medlem
91:an Karlssons avatar
"Kasta allt förutom Zlatan"

Haha. Skulle snarare säga sälj Zlatan för 700 mille och köp in tre stycken spelare av samma kvalité för den summan, så kan man börja bygga lite... Inter måste göra sig av med några spelare. Figo slutar ju, Vieira måste bort, Crespo försvinner, backarna Rivas och Burdisso lär också gå, Jimenez lär gå (han är för bra för att inte spela i en startelva). Materazzi stannar som maskot. Grunden man har är ju bra, Julio Cesar är en av världens bästa målvakter om inte den främste av alla just nu, bakom honom finns pålitliga ersättare i Toldo och den fantastiske Orlandoni. Lägg på Serie A's bästa backlinje som toppas av världens bästa Maicon och försvaret ser riktigt bra ut. På mitten finns Cambiasso, Zanetti, Muntari och Stankovic som en bra grund men det behövs två kreativa lirare där. Quaresma kanske kan få en revansch i höst, vem vet.

Hur som helst, om Zlatan säljs har man pengar för att köpa ett par riktiga lirare. Det surras om Tevez och Ribery, även Hleb och Etoo. Alla såg vad som hände med Juve efter att man sålde Zidane för den där makalösa summan - man byggde upp ett jävla lag. Samma kan hända med Inter om man gör sig av med Zlatan. Om han vill stanna blir det ju svårare, men vill han dra (som han ju ändå verkar) så begår Moratti tjänstefel om han inte säljer honom för ett bud på runt 700 mille. Inter har en CL-titel i famnen om ett par år, längre bort än så är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in