2009-03-19, 17:04
Medlem
torkelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Jag är kvar och jag står fast vid att inter och domarna har en obegriplig relation till varandra som gett inter hela 11 felaktiga poäng bara den här säsongen.
Gud vet hur omfattande det är egentligen.
Här är en film du kan titta på om du inte tror mig:
http://www.youtube.com/watch?v=M35U9fnTdRY

Filmen talar sitt tydliga språk.

Angående Sampdoria matchen förstår du väl själv om du kan något om fotboll att roma inte kan ta mer än 1 poäng mot doria med 7 ordinarie skadade.
filmen talar sitt tydliga språk ja. filmen som är gjord av en hardcore romanista med situationer helt ryckta ur sitt sammanhang med medelmåttiga roma-mål i fokus. smörja
Citera
2009-03-19, 21:32
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkelmannen
filmen talar sitt tydliga språk ja. filmen som är gjord av en hardcore romanista med situationer helt ryckta ur sitt sammanhang med medelmåttiga roma-mål i fokus. smörja
Du måste skoja med mig?
Det spelar inte nån jävla roll vem som gjort den och lagt upp den.
Matcherna i fråga var avgörande om Roma eller Inter skulle vinna scudetton.
Och här ser vi vilka som kan få straffar och vilka som för röda kort helt spontant.

Giustizia per la Roma!
Citera
2009-03-20, 09:03
Medlem
laziales avatar
Vet ngn när nästa omgång av coppa ska spelas? Då ska vi sätta Juve på plats!
Citera
2009-03-21, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theodore
Snacka om en blixt från klar himmel. 109 km/h, är det hårt jämfört med generella skott eller?
Nja, det är rätt så random. Hårt såklart, men absolut inte så hårt som Zlatan kan skjuta.
Citera
2009-03-21, 12:57
Medlem
FiveTownss avatar
Det blir ganska intressant att följa silly season i Italien i sommar. Som juventino hoppas man ju såklart att ledningen lyckas fixa en bra ersättare till Nedved som inte kostar för mycket. Men eftersom det är Secco som bestämmer finns det väl orsak till oro. Kan ge mig fan på att han signar Cassano för ett överpris och ger bort 50% av Giovincos kontrakt till Samp.
Citera
2009-03-21, 13:01
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveTowns
Det blir ganska intressant att följa silly season i Italien i sommar. Som juventino hoppas man ju såklart att ledningen lyckas fixa en bra ersättare till Nedved som inte kostar för mycket. Men eftersom det är Secco som bestämmer finns det väl orsak till oro. Kan ge mig fan på att han signar Cassano för ett överpris och ger bort 50% av Giovincos kontrakt till Samp.

Har för mig att Cassano har en klausul så det är typ omöjligt att köpa honom för ett överpris.
Citera
2009-03-21, 13:45
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Har för mig att Cassano har en klausul så det är typ omöjligt att köpa honom för ett överpris.
Han vill inte lämna doria heller, möjligtvis för Roma.
Citera
2009-03-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
möjligtvis för Roma.

Ja.. och tomten finns på riktigt.

Han har redan varit nere i skiten en gång, varför skulle han gå tillbaka när han precis hämtat sig från det?
Citera
2009-03-21, 22:47
Medlem
Inte direkt förvånande att Roma ställer sig på knä framför Juventus. Hoppas verkligen att Genoa tar fjärdeplatsen, det är ett lag som aldrig slutar kämpa och aldrig viker ner sig.

Direkt pinsamt att se Roma sluta spela och bara acceptera att de kommer att förlora efter 1-2. Naivt av mig att tro att Roma hade stake.
Citera
2009-03-21, 23:13
Medlem
Fotzens avatar
Har alltid tyckt att hypen kring Roma varit för stor.
Citera
2009-03-21, 23:34
Medlem
Killswitchs avatar
Ingen Totti. Ingen De Rossi. Ingen Juan, Ingen Aquilani. Ingen Pizarro. Ingen Perrotta. Ingen Taddei. Ingen Cicinho. Ingen Motta. Ingen Diamountene. Ingen Cassetti.

Va fan hade ni förväntat er?
Citera
2009-03-21, 23:46
Medlem
Ingen Legrottaglie. Ingen C Zanetti. Ingen Camoranesi. Ingen Sissoko. Ingen Amauri. Ingen Marchisio. Det finns inga ursäkter.

En skadedrabbad trupp är ingen ursäkt för att ta den bakifrån och njuta av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in