2009-05-24, 17:56
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Blev 0-0 i Bolonga-matchen.
Delad skytteliga då eller? Vad händer då, Zlatan vinner poängligan på KO och det avgör?
Citera
2009-05-24, 17:57
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Delad skytteliga då eller? Vad händer då, Zlatan vinner poängligan på KO och det avgör?

Det är en omgång kvar.
Citera
2009-05-24, 18:03
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Det är en omgång kvar.
Ah, hade jag missat. Tackar.
Citera
2009-05-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Vad håller idioterna på med på C+?
Bryter för någon jävla skitmatch i Premier league direkt efter slutsignalen på Milan - Roma.
Visar man inte guldutdelningen i samma program för en annan match så lär man inte stanna kvar för att visa Paolos farväl.
Citera
2009-05-24, 19:42
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Visar man inte guldutdelningen i samma program för en annan match så lär man inte stanna kvar för att visa Paolos farväl.

Fast paolos farväl är väl rätt mycket större än inters guldjubel.
Citera
2009-05-24, 20:32
Medlem
iPees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naning

Word. Att se "De Onda" (läs: Inter) fira sitt guld är ingenting jämfört med Maldinis sista hemmamatch! Det är inte direkt bara Milansupportrar som vill se det.
Citera
2009-05-24, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske

Det undraqr jag med. Tyvärr så har massa idioter som inte vet de pratar om uttalat sig vilket gör att man varken vet ut eller in.

De förslag som FB-läsare har sagt sig vara "säkra" på 3 olika alternativ. (2/3 av dem snackar alltså skit.)
- De delar skytteligavinsten
- Den som gjort minst antal matcher vinner ensam skytteligan.
- Den som gjort minst antal straffmål vinner ensam skytteligan.

Någon som vet hur det faktiskt ligger till?
Citera
2009-05-24, 21:30
Medlem
iPees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Ok, danke.

Stort lol på dig!

Du uttalar dig i negativ benämning kring Maldini och låtsas veta så mycket, men ändå vet du inte tillräckligt för att veta att Serie A bjuder på en resa till CL till top 3.

http://www.stats.scoreradar.com/statistics/aftonbladet/?tournamentid=33 Check it!
Citera
2009-05-24, 21:33
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Det undraqr jag med. Tyvärr så har massa idioter som inte vet de pratar om uttalat sig vilket gör att man varken vet ut eller in.

De förslag som FB-läsare har sagt sig vara "säkra" på 3 olika alternativ. (2/3 av dem snackar alltså skit.)

De delar på den är jag rätt säker på. 04/05 delades titeln mellan Cristiano Lucarelli och Alberto Gilardino, båda på 24 mål.
Citera
2009-05-24, 21:51
Medlem
Luffsens avatar
Tydligen fanns en banner på San Siro idag med en fet 6:a, dvs Baresis nummer. Milan ultras skulle utöver det ha skanderat "det finns bara en kapten" . Någon som har bilden?/ en video?
Senast redigerad av Luffsen 2009-05-24 kl. 22:50.
Citera
2009-05-24, 22:18
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec

Den delas, även om det inofficiellt och i folkmun räknas med minst antal straffmål.

Haha, galet bråk det blev i Torino - Genoa idag. Ett jävla rallarslagsmål med ett snyggt kast. Motta lackade ur ganska rejält och gick berserk. Milito agerade lite snyggare i matchen och nickade stiligt in 2-3 målet. Den killen kan minst sagt göra mål.
Senast redigerad av 4522 2009-05-24 kl. 22:48.
Citera
2009-05-24, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naning
Har inte lagt med värdering av storhet, det borde räcka med min första post här för att inse att jag håller med dig (jag ser som sagt inte Serie A normalt men bänkade mig innan matchen enkom av det).

Vad jag försökte få fram var mer att C+ verkar vara oförmögna att ta beslut som påverkar tablån med att ligga kvar i någon sändning. Den enda gången de övht verkar kunna göra det är varje gång Liverpool spelar på Anfield och de sjunger YNWA...

En guldceremoni bör imo alltid visas (även om det är "de onda" som vinner") eller när legender såsom Maldini, Gretzky etc slutar eller når något riktigt jäkla historiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in