2009-04-21, 12:11
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Haha, det ser verkligen ut så, jäkligt roligt. Skulle vara kul om det kom ut en översättning på hela klippet.

verkar som att han och hans polare sitter och skrattar åt den något förvirrade och sensuella damen sen så ryker kläder! och då får han reda på att han har blivit blåst. dessutom undrar jag när filmen är gjord också. han har nämligen varit gift i ganska många år, har jag för mig
Citera
2009-04-21, 12:21
Medlem
SweTechs avatar
Flyttade in tråd om Totti i Serie A tråden.

//Mod
Citera
2009-04-21, 13:56
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
verkar som att han och hans polare sitter och skrattar åt den något förvirrade och sensuella damen sen så ryker kläder! och då får han reda på att han har blivit blåst. dessutom undrar jag när filmen är gjord också. han har nämligen varit gift i ganska många år, har jag för mig

Videon belv upplagd juni 2006 men jag skulle ändå tippa att den är lite äldre än så...
Citera
2009-04-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan.com
A.C. Milan communicates that the footballer Ferreira Da Rosa Emerson asked and obtained an immediate resolution of his relationship with the club, due to personal reasons. Thanking him for what he showed during his experience with the Rossoneri, Milan give Emerson all the best wishes for the future.

Celebrate good times come on!
Sämre spelare har inte Milan haft sedan..uhm..Giuntis dagar. Herregud vad värdelös puman varit.
Citera
2009-04-21, 23:33
Medlem
Ari.Golds avatar
Men vad har hänt då? Kommer han alls tillbaka?

http://fotbollskanalen.se/1.954670/2009/04/21/puman_lamnar_milan
Citera
2009-04-22, 07:50
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Han får gärna gå till Inter och dra ner dom i skiten
Citera
2009-04-22, 09:35
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Personliga problem kan innefatta det mesta för en brasiliansk fotbollspelare, men det var kanske lika bra för Milan, om man ska vara lite hård. Nu återkommer ju även Gattuso till träning så no worries för gubbdagiset.
Citera
2009-04-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
Han får gärna gå till Inter och dra ner dom i skiten

Tror att du missuppfattat. Det är Milan som värvar Inters gamla avloppsvatten, Favalli, Vieri och Brocchi för att nämna några.

Crespo, Cruz, Vieira, Adriano och Figo lämnar snart så det gäller för Galliani att börja fynda. Jag rekommenderar Figo, en värvning av honom hade gjort att Milan kunnat använda sig av 4 gamla guldbollenvinnare, priceless i Gallianis och Berlusconis ögon. Cannavaro sitter också på ett utgående kontrakt, han har spelat i Inter så han räknas väl förmodligen också som en het kandidat för Milan.

5 GULDBOLLAR!!
Citera
2009-04-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Videon belv upplagd juni 2006 men jag skulle ändå tippa att den är lite äldre än så...

Filmen är från -97, Totti var inte äldre än 21 år då.

Sjukt rolig är den! Egentligen säger blickarna det mesta i början. Sedan i köket säger Totti typ att han vill att de 2 ska gå undan osv. Han verkar väldigt sugen. I slutet, när gubben kommer in igen så säger ju gubben typ "Det är lugnt, fortsätt, fortsätt" trots att det är hans dotter Totti just ska sätta på, och Totti känner väl lite ånger och ropar därefter på honom igen. Sedan kommer han ju in och avslöjar det hela

Sei graaaande capitá!!
Citera
2009-04-23, 10:26
Medlem
Ari.Golds avatar
Lazio slog ut Juve igår i Coppa Italia och är i final! Där möter man antingen Inter eller Sampdoria.

Blir det Inter så hamnar man automatisk i Europa Leauge.
Fast jag skulle helst se att vi tog sista EL-platsen av Roma i tabellen.
Citera
2009-04-23, 13:53
Medlem
SilvioBs avatar
Tror fan Inter får det riktigt jävla svårt ikväll. Samp har en massa att spela för sen förvånar det mig inte om Mr Jose kommer lira med massa primavera spelare och 3-0 i baken är inget lätt match mot ett inspirerat Sampdoria!

Så bara att hoppas att sket Inter inte vinner mer än ligan iår!
Citera
2009-04-23, 14:46
Medlem
turchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
http://www.youtube.com/watch?v=mx1wk9LlBoA

analysera denna videon, kanske någon som kan italienska och skulle vilja översätta? Gör han bort sig riktigt rejält i slutet?

Förstår inte ett jävla skit, men jag låg fan på golvet och skrattade sönder specielllt när tjejen började dansa vid fönstret. Fast tycker nästan lite synd om han i slutet när alla kommer

Francesco Totti!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in