2009-05-25, 09:41
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Stort lol på dig!

Du uttalar dig i negativ benämning kring Maldini och låtsas veta så mycket, men ändå vet du inte tillräckligt för att veta att Serie A bjuder på en resa till CL till top 3.

http://www.stats.scoreradar.com/statistics/aftonbladet/?tournamentid=33 Check it!

Pajas, har aldrig låtsas veta så mycket. Senaste åren har de haft 2 direktplatser och 2 kval, har inte kollat upp de nya reglerna och frågade därför. Löjligt med personer som bara sitter framför datorn och letar fel hos andra.

Även om Maldini varit ett rundningsmärke de sisita åren så var de ovärdigt av de "Milan-supportrar" hånade honom igår.
Citera
2009-05-25, 10:16
Medlem
4522s avatar
Citat:
Vad beror detta på? Orsaken står att finna i en rad uttalanden från Maldinis sida, som genom åren ofta tagit ställning mot lagets kurva. När fansen protesterade mot den ohyggligt impopuläre Fabio Capello på 90-talet och matchen mot Parma avbröts i sju minuter pga apelsinkastning(!) förklarade Maldini efteråt att det kändes som ett fruktansvärt svek mot laget och honom själv - och formuleringarna mot klubbens fotfolk har stundtals varit ganska frätande: "legoknektar", "pezzenti" (ung. "skithögar") och liknande.

Ett argument från Sportal. Känns som att anledningarna är många och det hade inte varit helt fel om Brigate Rossoneri eller någon annan ledande ultrasgrupp förklarade det hela tydligare.
Citera
2009-05-25, 12:37
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=hkqAz2nFSrQ

Spola fram till 0:43. Mäktigt.
Citera
2009-05-25, 13:32
Medlem
iPees avatar
[quote=Meanmachine]Senaste åren har de haft 2 direktplatser och 2 kval.QUOTE]

... Och du menar att det beror på Maldini?
Citera
2009-05-25, 13:37
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
http://www.youtube.com/watch?v=hkqAz2nFSrQ

Spola fram till 0:43. Mäktigt.

Grymt, får gåshus över hela kroppen!!
Interista!!!
Citera
2009-05-25, 13:40
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Det var den intervjun som spädde på irritationen ytterligare, min känsla är dock att det grundar sig djupare än så. Som jag har förstått det så bottnar sig problemet i gammalt groll om pengar, löner eller något liknande, från slutet av förra Juni. Jag kan inte minnas någon särskilt dispyt men det nämns siffror på 1.5 miljoner euro, kan det ha något med en för hög lön att göra? Help me out.

Det känns ju inte som att det ska handla om Maldinis lönecheck då han för någon säsong sedan frivilligt gick ned i lön för att hjälpa klubben. Jag har för mig att Maldini kallat supportrarna för både det ena och det andra i samband med det där utbuuandet. Själv tycker jag dock att de borde respektera paolo bättre än såhär. Han är förmodligen den störste genom tiderna.
Citera
2009-05-25, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Grymt, får gåshus över hela kroppen!!
Interista!!!

San Siro har grym atmosfär. Att uppleva det på plats är sjukt grymt

Varför ropar dom just Zlatans namn högre? Nån som vet?
Citera
2009-05-25, 14:20
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:

Största stjärnan? Mest populär?
Citera
2009-05-25, 14:25
Medlem
pirates avatar
Citat:

Burit fan Inter på sina axlar hela jävla säsongen...!
Citera
2009-05-25, 14:41
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ett argument från Sportal. Känns som att anledningarna är många och det hade inte varit helt fel om Brigate Rossoneri eller någon annan ledande ultrasgrupp förklarade det hela tydligare.

Kan inte göra annat än att hålla med. Skulle vara riktigt intressant att veta om faktorerna, djupt. Maldini är och förblir en legend, tråkigt att detta har kommit upp!
Citera
2009-05-25, 14:42
Bannlyst
Citat:

För att dem ännu inte har fattat hur överskattad han är.
Citera
2009-05-25, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR
För att dem ännu inte har fattat hur överskattad han är.

Gå och rövslicka bundesliga, seså!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in