2009-03-01, 22:37
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDonofrio
Ballotelli verkar vara en riktig fitta. Bara jag som känner så?

Bara 18 år gammal och redan kaxig som få. En mycket tveksam straff som han söker sig till och de provocerande gesterna han gjorde mot Roma-spelarna efter målet var inte snyggt någonstans. Annars en väldigt talangfull spelare som förhoppningsvis mognar med åldern.
Citera
2009-03-01, 22:45
Avslutad
balotelli är så jvla äcklig och kaxig spelare. Det var INTE straff och han kaxar mot romaklacken efter straffen, moratti-effekt på högvarv eller
Citera
2009-03-01, 22:47
Medlem
Amors avatar
Jag väljer att glädja mig åt Mascaras mål, bland det värsta jag sett, han skickar iväg den rakt upp i luften och sedan dimper den ner imål

http://www.youtube.com/watch?v=_wOWJkyYGhg

Kolla början av det här klippet.

Annars tror jag att det är många av oss som nu hoppas att Juventus skall vinna scudetton.

edit

Bättre klipp kanske http://www.youtube.com/watch?v=6Q7Z4kw1-8k&eurl=
Senast redigerad av Amor 2009-03-01 kl. 23:03.
Citera
2009-03-01, 23:05
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
balotelli är så jvla äcklig och kaxig spelare. Det var INTE straff och han kaxar mot romaklacken efter straffen, moratti-effekt på högvarv eller

Det roliga är spelare som är diviga men inte presterat ngt, avskyr såna spelare. Jag kan ta att en spelare är en diva, om han är bra och levererat under ett flertal år, inte annars.
Citera
2009-03-01, 23:38
Medlem
Inte ovanligt att Balotelli har lekstuga med flickorna i Roma. Kommer ihåg Supercupen som igår. 3 mål på 2 matcher mot Roma.

Dock lite oroväckande att majoriteten av hans mål den här säsongen kommer mot ett damlag.
Citera
2009-03-01, 23:59
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Inte ovanligt att Balotelli har lekstuga med flickorna i Roma. Kommer ihåg Supercupen som igår. 3 mål på 2 matcher mot Roma.

Dock lite oroväckande att majoriteten av hans mål den här säsongen kommer mot ett damlag.

Balotelli som har lekstuga med flickorna? Snarare Balotelli som faller som en liten flicka när De Rossi knappt stöter i honom. Och hade han missat målet på framspelningen ifrån Adriano hade han ju bara varit sämst i världen. Balotelli var verkligen sämst på plan i första halvlek, och i andra så fortsatte han egentligen på den inslagna vägen att tappa boll, men 2 mål höjer givetvis slutbetyget, men mycket mer nytta än så gjorde han inte.
Citera
2009-03-02, 00:13
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Balotelli som har lekstuga med flickorna? Snarare Balotelli som faller som en liten flicka när De Rossi knappt stöter i honom. Och hade han missat målet på framspelningen ifrån Adriano hade han ju bara varit sämst i världen. Balotelli var verkligen sämst på plan i första halvlek, och i andra så fortsatte han egentligen på den inslagna vägen att tappa boll, men 2 mål höjer givetvis slutbetyget, men mycket mer nytta än så gjorde han inte.

Du levererar verkligen i det inlägget. Du börjar starkt, och avslutar ännu bättre. Två mål, det räcker liksom så.
Citera
2009-03-02, 00:20
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Du levererar verkligen i det inlägget. Du börjar starkt, och avslutar ännu bättre. Två mål, det räcker liksom så.

Jag vet inte om det där ska klassas som ironi eller komplimang?
Citera
2009-03-02, 00:54
Medlem
Killswitchs avatar
Den här forumdelen är snart nere på Svenska Fans-nivå..

Surt att tappa poäng på det sättet men spelet verkar vara på uppgång iaf. Lovar gott inför CL-returen.
Citera
2009-03-02, 01:12
Medlem
Fotzens avatar
Tänkte också säga det, snart Sf-apburen.
Balotelli är så vidrigt skön på straffen.
Citera
2009-03-02, 08:22
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja men vad fan det är 2009, finns ju matcher från 80-talet med bättre kvalla.

Ja, kvalitén varierar helt klart i Italien.
Kvalla... Den var ny.

Förövrigt måste Inter vara världens mest osympatiska lag och Balotelli den mest osympatiska av dem alla. Om man tyckte att Robinho var en jobbig liten pajas så är han en Raul jämfört med Balotelli. Hoppas han bryter benet eller något, jävla pajas.
Citera
2009-03-02, 09:02
Medlem
4522s avatar
Fan då. Här somnar man under en av årets mest fartfyllda halvlekar.

Sen kan det väl inte komma som en chock att Balotelli är osympatisk och arrogant? Trots det unnar jag honom all framgång i världen, han är riktigt skön till spelstilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in