2008-11-08, 22:43
Medlem
Ett håglöst Roma som med nästan komisk envishet ständigt försökte ”plottra” sig igenom i mitten istället för att använda kanterna. Precis som zach nämnt tidigare så är det nog inget framgångsrecept i längden.
Citera
2008-11-08, 22:44
Bannlyst
Serie B nästa woho!
Citera
2008-11-08, 22:44
Medlem
pirates avatar
Behövs nytt tränarblod i truppen för Roma samt omorganisering av spelare...och hård jävla träning...
Citera
2008-11-08, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Behövs nytt tränarblod i truppen för Roma samt omorganisering av spelare...och hård jävla träning...

Sälja Cicinho är det första man ska göra.
Citera
2008-11-08, 23:00
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romanista10

Ja efter det självmålet så lär det inte bli glada miner i alla fall...
Citera
2008-11-08, 23:15
Medlem
zachs avatar
Ifrågasätt min lojalitet och fanatism gärna, men med viss rådnad så måste jag erkänna jag helt sonika glömde bort vi spelade idag. Och därmed missade matchen... Men vad det verkar så missade jag ju inte särskilt mycket.

Hade det lite på känn efter Chelsea-matchen. Alla tror vi är världsmästare igen och alla trodde Spalletti funnit formeln för evig framgång återigen. Men sanningen är att vi inte spelade bra offensivt mot Chelsea (defensivt är en annan femma, men lätt försvara sig om hela jävla laget sitter i knä på Doni...) och hade en suverän utdelning. Men sanningen kommer ikapp oss. För vi är kanske inte mycket bättre idag än vad tabellen säger. Givetvis är vi det egentligen, men just nu...

Och Cicinho ja... Vi värvar en bänknötare från Real och alla jublar. Sen kommer nästa i Baptista. Och Riise. Och en kille som Brighi förefaller mer och mer ordinarie... Tillsammans med Panucci, 57 år. Och som motvikt drar vi hit en svindyr Menez som knappt har hår på pungen. Och Perrotta spelar hela jävla tiden, trots att hans form är sämre än Brolins. Kanske läge att sänka kraven? För Rosella lär ju inte hiva upp stålar, speciellt inte när Italpetroli går kasst. Och Prade är en idiot. Bara att hålla tummarna för pappa Alberto De Rossi. Och att Mazzone kommer in i klubben, men inte istället för Spalletti, utan som andlig mentor som lär folk jobba för sin omotiverat höga lön. Och att vi har en jävla tur och får kvala till CL nästa år, annars är väl Juan och Vucinic historia...

Men hav tröstan, Roma är coolare i rollen som Rometta. Derbyt likaså.
Citera
2008-11-09, 00:33
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romanista10

Ja vad fan höll han på med där? Killen är en säkerhetsrisk och bör säljas omedelbart. Idiotiskt att en kille med så bristande defensiv ska spela högerback när det inte finns någon högermittfältare som kan ge understöd

Om Roma ska hamna på övrehalvan kommer Totti behöva göra 20 mål och Vucinic också. Inget annat kan rädda ett lag med så många klantarslen i försvaret.
Citera
2008-11-09, 13:13
Medlem
Roma-Lazio

Tjena gott folk !
Jag & några vänner skall ner på rom derbyt om en vecka.
Tänkte höra här om det finns några tips på bra pubar & dyl.
Sen om någon vet var irreducible har sin shop får ni gärna hoja till.
Citera
2008-11-09, 13:57
Medlem
Ari.Golds avatar
Måste säga att jag ser fram emot derbyt.
Citera
2008-11-09, 14:47
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Ja vad fan höll han på med där? Killen är en säkerhetsrisk och bör säljas omedelbart. Idiotiskt att en kille med så bristande defensiv ska spela högerback när det inte finns någon högermittfältare som kan ge understöd

Om Roma ska hamna på övrehalvan kommer Totti behöva göra 20 mål och Vucinic också. Inget annat kan rädda ett lag med så många klantarslen i försvaret.

Låter som att Burdisso är klippt och skuren för den backlinjen, fyfan vilken jävla sopa han är. En gåta att han spelar för ett lag som Inter.
Citera
2008-11-09, 14:59
Medlem
Masingas avatar
Jag tror faktiskt på storvinst för Inter idag, 4-0 eller 5-0
Citera
2008-11-09, 15:41
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Jag tror faktiskt på storvinst för Inter idag, 4-0 eller 5-0

Bra att du är optimistiskt men verkligheten är att dom har snart spelat första halvlek och matchen är rent utsagt skit...tempofattig och bägge lagen gör inga större försök till att anfalla...
Senast redigerad av pirate 2008-11-09 kl. 15:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in