2008-09-28, 22:41
Medlem
Artygs avatar
Mycket skön seger, milan spelade ut inter och vann rättvist.
Ett snyggt mål dessutom.

Edit: Hur kunde Adriano missa nicken i slutet?
Citera
2008-09-28, 22:42
Medlem
Joel^_^s avatar
Jag citerar mig själv från ett tidigare inlägg "Att räkna bort Milan och tyskarna är det farligaste om finns".
Milan kommer vara med och slåss om ligasegern hela säsongen.
Citera
2008-09-28, 22:42
Medlem
Brilliant första halvlek av de rödsvarta. I andra verkar de vara riktigt nöjda med resultatet och inte intresserade av att utöka. Inter bjöds in och borta i ärlighetens namn faktiskt fått in en bur i andra. Den senare halvleken var verkligen ingenting att hurra för, men kul för Milan och framförallt Ronaldinho att bärga trean. Idag var det återigen lite magi från honom.
Citera
2008-09-28, 22:45
Medlem
Smartguys avatar
Fan vad jag är trött på Burdisso alltså. Går alltid in och tabbar sig i viktiga lägen. Senast i fjol i CL och nu igen ikväll mot Milan. Killen verkar ha grova problem med att hålla huvudet kallt.
Citera
2008-09-28, 22:46
Medlem
Ari.Golds avatar
Mamma mia vilken match!
Så jävla kul att se Ronaldinho på topphumör, jag hoppas verkligen att detta håller i sig.
Kul även att Adriano verkar tillbaka.
Nej, det här var en riktigt bra kväll. Jag önskar att jag var där.

Men...
Inget av det kan egentligen jämföras med att...

LAZIO är i serieledning!
1-3 mot Torino borta. Forza Lazio!!!!

P:S Tidigare har jag stört mig på Birro, men jag måste säga att han är riktigt kul. D:S
Citera
2008-09-28, 22:47
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartguy
Fan vad jag är trött på Burdisso alltså. Går alltid in och tabbar sig i viktiga lägen. Senast i fjol i CL och nu igen ikväll mot Milan. Killen verkar ha grova problem med att hålla huvudet kallt.
Inter hade ju väldigt mentalt stabila mittbackar ikväll. Burdisso och Materazzi. Man hade ju räknat med minst ett rött inför matchen med dem. Nu blev det två (om man räknar Materazzis från bänken).
Citera
2008-09-28, 22:53
Medlem
Gött med vinst idag, Milan var värda att vinna spela mycket bättre i första halvlek. Härligt att se ronaldinho spela bra fotboll.
Citera
2008-09-28, 22:54
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Inter hade ju väldigt mentalt stabila mittbackar ikväll. Burdisso och Materazzi. Man hade ju räknat med minst ett rött inför matchen med dem. Nu blev det två (om man räknar Materazzis från bänken).
Han kanske ville ha speed därför valde han Burdisso istället för Cordoba
Citera
2008-09-28, 22:57
Medlem
sendiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Han kanske ville ha speed därför valde han Burdisso istället för Cordoba

Cordoba är Serie A's kanske snabbaste mittback, fast du kanske är ironisk, svårtolkat på nätet.
Citera
2008-09-28, 22:58
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sendium
Cordoba är Serie A's kanske snabbaste mittback, fast du kanske är ironisk, svårtolkat på nätet.
Ja, jag var ironisk
Citera
2008-09-28, 23:02
Medlem
alpha-betas avatar
Oj, trodde inte att Milan skulle ta kvällens derby. Har egentligen Inter som favorit av dessa två men är glad för Milans och framförallt för Ronaldinhos skull. Har gett honom mycket ris men det är för att det är så knäckande att se en sådan talang slänga bort sin karriär. Förhoppningsvis blir det här vändningen för Ronaldinho.
Citera
2008-09-28, 23:24
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Men...
Inget av det kan egentligen jämföras med att...

LAZIO är i serieledning!
1-3 mot Torino borta. Forza Lazio!!!!

Värt att citeras!

Pandev och Zarate... Det är ju helt sjukt. Hur fan ska dom få in Rocchi i startelvan? Blir spännande att se hur Mr Delio Rossi löser detta!

AVANTI LAZIO!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in