Jag citerar mig själv från ett tidigare inlägg "Att räkna bort Milan och tyskarna är det farligaste om finns".
Milan kommer vara med och slåss om ligasegern hela säsongen.
Brilliant första halvlek av de rödsvarta. I andra verkar de vara riktigt nöjda med resultatet och inte intresserade av att utöka. Inter bjöds in och borta i ärlighetens namn faktiskt fått in en bur i andra. Den senare halvleken var verkligen ingenting att hurra för, men kul för Milan och framförallt Ronaldinho att bärga trean. Idag var det återigen lite magi från honom.
Fan vad jag är trött på Burdisso alltså. Går alltid in och tabbar sig i viktiga lägen. Senast i fjol i CL och nu igen ikväll mot Milan. Killen verkar ha grova problem med att hålla huvudet kallt.
Mamma mia vilken match!
Så jävla kul att se Ronaldinho på topphumör, jag hoppas verkligen att detta håller i sig.
Kul även att Adriano verkar tillbaka.
Nej, det här var en riktigt bra kväll. Jag önskar att jag var där.
Men...
Inget av det kan egentligen jämföras med att...
LAZIO är i serieledning!
1-3 mot Torino borta. Forza Lazio!!!!
P:S Tidigare har jag stört mig på Birro, men jag måste säga att han är riktigt kul. D:S
Fan vad jag är trött på Burdisso alltså. Går alltid in och tabbar sig i viktiga lägen. Senast i fjol i CL och nu igen ikväll mot Milan. Killen verkar ha grova problem med att hålla huvudet kallt.
Inter hade ju väldigt mentalt stabila mittbackar ikväll. Burdisso och Materazzi. Man hade ju räknat med minst ett rött inför matchen med dem. Nu blev det två (om man räknar Materazzis från bänken).
Inter hade ju väldigt mentalt stabila mittbackar ikväll. Burdisso och Materazzi. Man hade ju räknat med minst ett rött inför matchen med dem. Nu blev det två (om man räknar Materazzis från bänken).
Han kanske ville ha speed därför valde han Burdisso istället för Cordoba
Oj, trodde inte att Milan skulle ta kvällens derby. Har egentligen Inter som favorit av dessa två men är glad för Milans och framförallt för Ronaldinhos skull. Har gett honom mycket ris men det är för att det är så knäckande att se en sådan talang slänga bort sin karriär. Förhoppningsvis blir det här vändningen för Ronaldinho.