2008-10-22, 13:02
Medlem
Shuyins avatar
Haha, ja jävlar. Milan är verkligen grande. Riktigt kul att se Beckham i Serie A, han är ju, till skillnad från många andra engelsmän en vagabond.

Detta tror jag på stenhårt, frågan är bara var man placerar honom.
Citera
2008-10-22, 13:30
Medlem
4522
Vänta nu här, ska alltså spelare som presterar dagligen i en av Europas bästa ligor hotas av en kille som inte ens varit bäst i sitt lag i MLS?

Detta fortsätter att visa på att laget inte har en långsiktig plan alls.
Ronaldinho, Beckham, Zambrotta, Pirlo, Inzaghi, Shevchenko.

Bäst före datum: 2005?

Som supporter till laget är detta fan en mardröm i klass med den som var i senare delen av 90talet. Att tvingas se på när ens förening värvar korkat och hamnar i Uefa-cupen. OCH TROR ATT DOM SKA VINNA LIGAN!? DOH!
Citera
2008-10-22, 13:46
Medlem
JoffaJaffers avatar
Vem tar frisparkarna?!
Ronaldinho, Pirlo eller Beckham?!

Mardröm för en målis!

Julio Cesar tar allt från vem som helst ändå

Vilket nr får han tro?
7 eller 23? inget av dem iaf!
Vad hade han för nr i LA?
Citera
2008-10-22, 14:24
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer

Vilket nr får han tro?
7 eller 23? inget av dem iaf!
Vad hade han för nr i LA?

Nr #70 är nog troligast. 23 har Ambrosini och 7 Pato, finns inte en chans i världen att de släpper sina nummer.
"Football today is not just about tactics and technical abilities. It's about full stadiums and sponsors. No-one can beat the 65,000 fans we had on Sunday"

Säger väl det mesta om den här affären.
Citera
2008-10-22, 15:52
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Nr #70 är nog troligast. 23 har Ambrosini och 7 Pato, finns inte en chans i världen att de släpper sina nummer.
"Football today is not just about tactics and technical abilities. It's about full stadiums and sponsors. No-one can beat the 65,000 fans we had on Sunday"

Säger väl det mesta om den här affären.

Tycker han borde följa Flamini, Ronaldinho och Shevas exempel, ta sitt födelseår; 75
Citera
2008-10-22, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Tycker han borde följa Flamini, Ronaldinho och Shevas exempel, ta sitt födelseår; 75

Lite småcoolt att de har sina födelsenummer, inte omöjligt att Beckham gör det heller. Jag har svårt att se Milan utvecklas, alla i deras lag har haft nått sin högstanivå förutom kanske Pato och Flamini.
Citera
2008-10-22, 16:11
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Lite småcoolt att de har sina födelsenummer, inte omöjligt att Beckham gör det heller. Jag har svårt att se Milan utvecklas, alla i deras lag har haft nått sin högstanivå förutom kanske Pato och Flamini.

Ja, skulle alla använda sina födelsenummer så hade nog de flesta nummer från 68-79 varit upptagna
Citera
2008-10-22, 16:51
Medlem
Luffsens avatar
Jag tror nästan att Galliani är lite småsugen på att plocka hem Ronaldo efter den här värvningen.
Citera
2008-10-22, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Jag tror nästan att Galliani är lite småsugen på att plocka hem Ronaldo efter den här värvningen.

Och troligtvis värva Maradona och Pelé
Citera
2008-10-22, 17:12
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashmanone

Maradona iallafall, vore ju inte otroligt om han fick någon roll inom Milan. Inter vill ju tydligen ha honom så att Milan snor honom framför dem känns rätt sannolikt.
Citera
2008-10-22, 17:12
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashmanone

Och sen kan de ju gräva upp Ferenc Puskás också så är fan laget komplett!
Citera
2008-10-22, 17:45
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Va? Gourcuff har ju varit grym i Bordeaux i år. Han har ju knappast nått sin högstanivå. Sen har de ju två unga Uruguayaner som tydligen är rätt vassa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in