kan man inte komma på var man ska vara
så borde man fan inte knulla heller
mänskligheten har klarat av det problemet dom senaste 40 000 åren
och om du inte klarar av det så gå då för fan i kloster !
För ett tag sedan kom jag hem från en fantasisk resa till brazilien. Jag träffade en underbar tjej som liksom mig visade sig ha en sund inställning till sex. Jag satte henne i kanelen vid jesus statyn, vi pippade till svallvågorna vid copacabana, vi blev anhållna för offentligt sex och hon sög mig genom gallert till våra fängelseceller som låg bredvid varandra med mera.
Nu kommer hon snart till sverige och hälsar på mig i stockholm och jag vill inte vara sämre än att visa upp våran härliga huvudstad. Så nu behöver jag er hjälp. Berätta om platser i stockholm du knullat/runkat på. Nämn gärna också om platsen är offentlig, halvoffentlig eller privat om den är lite mer "där man får vara i fred". VIll gärna ha förslag på de olika tre så att vi får en bra blandning.
Jag ska besöka min pojkvän i Stockholm på fredag, och behöver ha förslag på olika (häftiga, möjligtvis olagliga, och spännande) ställen utomhus, och inomhus där man kan ha sex.
Vilket är det mest spännande stället i Stockholm du har haft sex på?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!