2010-05-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felony
Specificera gärna.

http://kartor.eniro.se/m/pWtTW
Citera
2010-05-05, 23:37
Medlem
yo123s avatar
björnsträdgård har jag hört funkar bra
Citera
2010-05-07, 07:48
Medlem
muppenwtfs avatar
Tom vagn på roslagsbanan, dvs. random parker och villaområden. Avrunkad i biosalong. På min balkong. Mot en port på Karlavägen.

jag är 18 år
Citera
2010-05-07, 07:50
Medlem
marskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felony
Specificera gärna.

I fontänen, där är det "ingen" som ser...
Citera
2011-04-20, 09:57
Medlem
Platser att träffas för sex i Stockholm?

Tjao...

Jag skulle behöva hitta en bra plats att träffa mitt kk på för lite skön sex (Stockholm) men det funkar inte hemma hos henne och funkar inte hemma hos mig. Så frågan är, är det bara hyra hotellrum för ett helt dygn dyrt som fan som gäller eller är det någon som har andra tips?

Något hotell man kan hyra och betala per timme, riktigt bra toaletter man kan smita in på och så vidare.
Om man inte vill knulla utomhus, någon som har några bra tips? =) Alla tips är välkomna

// Stereotomten
Citera
2011-04-20, 10:01
Medlem
tuzzens avatar
På Arlanda har du hotelrum du kan hyra för timme, men har inte koll på om du måste visa upp flygbiljett för att få hyra eftersom dom är till för resenärer som vill sova mellan anslutningsflygen eller om du ska flyga tidigt på morgonen och kommer dit sent på kvällen.
Citera
2011-04-20, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
På Arlanda har du hotelrum du kan hyra för timme, men har inte koll på om du måste visa upp flygbiljett för att få hyra eftersom dom är till för resenärer som vill sova mellan anslutningsflygen eller om du ska flyga tidigt på morgonen och kommer dit sent på kvällen.

Allright, den är smart. Tror priset är ganska högt dock och undrar om man kan vara två i ett rum... Ska kollas upp. Bra tips dock, tack! =)
Citera
2011-04-20, 10:07
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stereotomte
Allright, den är smart. Tror priset är ganska högt dock och undrar om man kan vara två i ett rum... Ska kollas upp. Bra tips dock, tack! =)

De Nada. Har inte en sportkeps om priset.
Citera
2011-04-20, 10:10
Medlem
Dagrum per timme:

1 person 150 SEK
2 personer 200 SEK
3 personer 250 SEK
4 personer 300 SEK

www.restandfly.com

Så den var bra.

Några andra idéer gott folk? Mer centralt i stan?
Citera
2011-04-20, 15:38
Medlem
DonVonFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stereotomte
Tjao...

Jag skulle behöva hitta en bra plats att träffa mitt kk på för lite skön sex (Stockholm) men det funkar inte hemma hos henne och funkar inte hemma hos mig. Så frågan är, är det bara hyra hotellrum för ett helt dygn dyrt som fan som gäller eller är det någon som har andra tips?

Något hotell man kan hyra och betala per timme, riktigt bra toaletter man kan smita in på och så vidare.
Om man inte vill knulla utomhus, någon som har några bra tips? =) Alla tips är välkomna

// Stereotomten

Man brukade väl knulla hemma hos kompisar oftast? Jag iaf. Menmen.
Citera
2011-04-20, 15:42
Medlem
True that, men ingen av mina kompisar känner till detta kk så det blir svårt i detta fallet.
Men ärligt, det måste ju finans några bra ställen i sthlm där folk träffas för att knulla? Det är ju fan en huvudstad vi pratar om?
Citera
2011-04-20, 15:52
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Jag som före detta eskort har bannemej aldrig hört nåt bra heller. Lite fräscht vill man ju ha, knappast som att offentliga toaletter känns som en nice lösning.

Men det där med arlanda ska jag lägga på minnet inför framtiden, förutsatt att man kan boka för två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in