2007-09-08, 16:35
Medlem
MrSandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvcasualty
my bad

Inga illa menat - kunde bara inte låta bli.

I övrigt så håller jag med i sakfrågan - ett hotell är helt klart mest classy. Det behöver inte kosta så mkt heller. Har för mig att Formuala 1 (stava?) tar typ 300 per rum och natt... ett med lite mer stil borde inte kosta mer än typ 7-800:-. Då kan ni till och med få en egen dusch.
Citera
2007-09-08, 20:51
Medlem
mcdonaldstoalett ? :P
bussen ?

random parkering ?

ba å leta
Citera
2007-09-09, 17:56
Medlem
jandis avatar
lavas toaletter är fräscha, jag brukar låna dom för dom är gratis istället för att pröjsa för en sunkig dånk-toa. men dom har stort hål i dörren där nere för att man inte ska kunna låsa in sig typ, så man kan se fyra fötter isf.
annars så... en toa på ett fik? någon buske i typ tanto eller rålis eller nåt?
Citera
2007-09-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSandman
Inga illa menat - kunde bara inte låta bli.

I övrigt så håller jag med i sakfrågan - ett hotell är helt klart mest classy. Det behöver inte kosta så mkt heller. Har för mig att Formuala 1 (stava?) tar typ 300 per rum och natt... ett med lite mer stil borde inte kosta mer än typ 7-800:-. Då kan ni till och med få en egen dusch.

På loggan står det "F1". Men hittar ingen hemsida. Tror det är "accor" som äger den kedjan. Dom äger även: http://www.ibishotel.se/
Citera
2007-09-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
lavas toaletter är fräscha, jag brukar låna dom för dom är gratis istället för att pröjsa för en sunkig dånk-toa. men dom har stort hål i dörren där nere för att man inte ska kunna låsa in sig typ, så man kan se fyra fötter isf.
annars så... en toa på ett fik? någon buske i typ tanto eller rålis eller nåt?

hehe ena kan stå/sitta på sitsen .. då ser man bara 2 från utsidan ..
har jag hört
Citera
2007-09-09, 21:32
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H10N4O2
hehe ena kan stå/sitta på sitsen .. då ser man bara 2 från utsidan ..
har jag hört

eller handfatet... har jag hört.
Citera
2007-09-09, 21:39
Medlem
Dualitys avatar
Brrr.... pippa utomhus på hösten? fan, du får doppa ballen in en termos med varm choklad innan penetrering. Du skulle tänkt på detta för 2 månader sedan!

Men om du insisterar så finns t.ex. Cafeet Fåfängan längs med berget tidigt på morgonen,
grym utsikt. Rekommenderas. Eller smyg in på någons mysiga kolonilott på söder mälarstrand och do the deed. Helikopterplattan vid slussen? På parken i strömparterren?

//Duality
Citera
2007-09-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
eller handfatet... har jag hört.

joo ... vad mkt vi hört
Citera
2007-09-09, 23:40
Medlem
Du ska alltså vara otrogen?
Citera
2007-09-10, 17:49
Medlem
Sotarmurres avatar
Åk till T-Banan universitetet. Börja med att promenera runt i bergianska trädgården å bara höstmys. Sen när ni känner er lite glada så gå söderut från bergianska i 5 minuter tills ni kommer till som en stentrappa med räcke som går upp i skogen.

Gå upp där och idka samlag mellan lite buskar.
Citera
2007-09-10, 18:00
Medlem
91:an Karlssons avatar
Har du ingen tvättstuga att gå till? En källare?
Gå till en skolgård om det är helg, det är ju perfekt. Helt jävla öde oftast, sen finns det säkert nåt litet hus eller annat ni kan gömma er bakom.
Citera
2007-09-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmurre
Åk till T-Banan universitetet. Börja med att promenera runt i bergianska trädgården å bara höstmys. Sen när ni känner er lite glada så gå söderut från bergianska i 5 minuter tills ni kommer till som en stentrappa med räcke som går upp i skogen.

Gå upp där och idka samlag mellan lite buskar.

Men vaffan! Då är de ju inne och klampar i de medelålders garderobsbögarnas paradis och det kanske inte uppskattas. I vart fall lär de ju inte vara ensamma där, om det nu är det de vill. Nä, Hagaparken, som nån nämnde är bättre i så fall eller Djurgården. Ta en fika i Rosendal och smit upp i buskarna sen eller nåt.

Och tänk på att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Gör ett hål i goretexen bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in