• 1
  • 2
2007-09-08, 15:34
Medlem
CosMoes avatar
Tjena, ska få besök av en tjejkopis nu i veckan, och hon verkar var rätt så "på" problemet är bara att vi har ingenstans att vara, vi had etänkt oss en toa men ni vet ju hur toaletterna ser ut i Stockholm, illaluktande och nerklottrade.... vet ni av något bättre ställe att få göra ut sin njutning?

snabba svar! tack åp förhand
Citera
2007-09-08, 15:41
Medlem
Yohos avatar
Testa olika parker..
Vanadislunden, Hagaparken..
Jag är säker på att ni hittar nått ställe där som ni får vara ensamma på, iaf ett tag
Citera
2007-09-08, 15:43
Bannlyst
Hur gammal är du? Får du inte ta hem flickor än för mammsen eller ska du vara otrogen??

Lite klass då, hyr en svit och knulla henne i...
Citera
2007-09-08, 15:56
Medlem
CosMoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Hur gammal är du? Får du inte ta hem flickor än för mammsen eller ska du vara otrogen??

Lite klass då, hyr en svit och knulla henne i...

Ja, jag är då iallafall byxmyndig! Vi håller på renovera hemma så dte är inte så jävla kul om 3 skelögda polska svartjobbare står utanför dörren och hetsrunkar till stönet av henne? Vi får hoppas att regnet har avtagit tills tisdag !
Citera
2007-09-08, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosMoe
Tjena, ska få besök av en tjejkopis nu i veckan, och hon verkar var rätt så "på" problemet är bara att vi har ingenstans att vara, vi had etänkt oss en toa men ni vet ju hur toaletterna ser ut i Stockholm, illaluktande och nerklottrade.... vet ni av något bättre ställe att få göra ut sin njutning?

Snälla du ska du älska med dig flickvän så skall du inte göra det på en toalett, tala med dina föräldrar om problemet så hjälper dom säkerligen med en plats som är mer hygieniskt och romantisk.
Citera
2007-09-08, 16:00
Medlem
Nokias avatar
Testa råsunda. Där får ni vara ifred, mycket grönt, och behöver ni hjälp finns det säkert x-antal hjälpsamma killar/gubbar...
Citera
2007-09-08, 16:07
Medlem
CosMoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Snälla du ska du älska med dig flickvän så skall du inte göra det på en toalett, tala med dina föräldrar om problemet så hjälper dom säkerligen med en plats som är mer hygieniskt och romantisk.
Det är inte min flickvän, det är bara en brud jag kom i kontakt med i samband en bussresa.

Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Testa råsunda. Där får ni vara ifred, mycket grönt, och behöver ni hjälp finns det säkert x-antal hjälpsamma killar/gubbar...

Trött på livet? sugen på kuk? fått mkt stryk i barndommsår?
Citera
2007-09-08, 16:09
Medlem
xxxandors avatar
Citat:
Ja, jag är då iallafall byxmyndig! Vi håller på renovera hemma så dte är inte så jävla kul om 3 skelögda polska svartjobbare står utanför dörren och hetsrunkar till stönet av henne? Vi får hoppas att regnet har avtagit tills tisdag !
Byxmyndig? Hur gammal är du då 15 eller?
Citera
2007-09-08, 16:10
Medlem
Nokias avatar
Citat:

Trött på livet? sugen på kuk? fått mkt stryk i barndommsår?

Nog en kombination. Tror mitt svar va ungefär lika moget som din frågeställning...
Citera
2007-09-08, 16:25
Medlem
tvcasualtys avatar
Citat:

Skämtar du? Det stavas h-o-t-e-l
Citera
2007-09-08, 16:28
Medlem
MrSandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvcasualty
Skämtar du? Det stavas h-o-t-e-l

Till och med h-o-t-e-l-l
Citera
2007-09-08, 16:29