2013-11-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Joanna Rytel, självutnämnd "konstnär", är en feminist och rasblandningsförespråkande hora av episka mått och en attention whore av bibliska proportioner, som menar att hon aldrig skulle kunna föda barn ifrån en vit man:

http://www.aftonbladet.se/debatt/article204689.ab

Hon vurmar även för negrer som någon slags Übermenschen:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=2

Nu är ju den här subban uppenbarligen psykiskt sjuk, eftersom hon ägnar sig åt degenererad "konst":http://sv.wikipedia.org/wiki/Joanna_Rytel

Underbar kvinna! eftersom min fru är afrikanska och mina superduktiga barn halvsvarta uppmanar jag ALLA att knulla många svarta tjejer gärna gifta sig med dem och få många barn som blir fotbollsspelare musiker, vetenskapsmän och idolkandidater..

Jag är nyfiken på om forumets feminister (och frågan är ställd till kvinnliga feminister på Flashback) håller med Joanna Rytel? Anser ni att hon för fram ett positivt budskap i feminismens namn? Tycker ni att hon är "anti-rasistisk" och "god"? Tycker ni att hon är en bra feministisk förebild?
“Jag tycker att alla vita tjejer ska bli kära i svarta män och så kan de vita männen sitta där hemma ensamma och runka.” — Joanna Rytel
Hur ser ni feminister på att sådana här rasistiska budskap sprids inom feminismen?

Underbar kvinna! eftersom min fru är afrikanska och mina superduktiga barn halvsvarta uppmanar jag ALLA att knulla många svarta tjejer gärna gifta sig med dem och få många barn som blir fotbollsspelare musiker, vetenskapsmän och idolkandidater..
Citera
2013-11-08, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biashara

Joanna provocerar ju fattar ni väl - döskallar
Citera
2013-11-08, 17:16
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biashara
Joanna provocerar ju fattar ni väl - döskallar

Det räcker med att ta en snabb titt på hennes "meritlista" för att se att kvinnan lider av en svår störning, så för min del får hon gärna fortsätta göra reklam för feminismen. Kanske bästa sättet att bli av med denna sinnesförvirrade ideologi, alla tokfior som gör reklam för den.
Citera
2013-11-13, 03:11
Medlem
B´stards avatar
Kärringen verkar ju ändå ha tryckt fram en vit unge till slut...
Citera
2014-04-07, 23:22
Medlem
grimevil666s avatar
såg precis henne i en kortfilm på svt som heter "unplay" där hon e otrogen mot sin pojkvän o e mäktigt stolt över det också. fattar seriöst inte grejen med dessa "storstads feminister" o fjolliga pojkväner som ser skillnad på otrohet o otrohet. hörde en diskussion på p3 om nån brud som hånglat med nån annan snubbe o dom satt seriöst o diskutera "hur mycket" otrogen hon var. t.ex. -"råka de kyssas lite i striden hetta eller var de bara min pojkvän e inte här lets grovhångla?". jag, farsan o resten i garaget tappa hakan o bytte kanal. vi kom överens om att det finns inget utrymme för att "råka kyssas", de e fan skrivit i sten -"man sviker för helvete inte sin partner även om man kan komma undan med det!" allting annat visar bara brist på karaktär dölli självdisciplin.
beskrivningen till filmen var dessutom "en kvinna som tänjer på den sexuella normen" min beskrivning e "skitig kåtslyna beter sej som en skitiga kåtslyna".
Citera
2014-04-07, 23:37
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grimevil666
såg precis henne i en kortfilm på svt som heter "unplay" där hon e otrogen mot sin pojkvän o e mäktigt stolt över det också. fattar seriöst inte grejen med dessa "storstads feminister" o fjolliga pojkväner som ser skillnad på otrohet o otrohet. hörde en diskussion på p3 om nån brud som hånglat med nån annan snubbe o dom satt seriöst o diskutera "hur mycket" otrogen hon var. t.ex. -"råka de kyssas lite i striden hetta eller var de bara min pojkvän e inte här lets grovhångla?". jag, farsan o resten i garaget tappa hakan o bytte kanal. vi kom överens om att det finns inget utrymme för att "råka kyssas", de e fan skrivit i sten -"man sviker för helvete inte sin partner även om man kan komma undan med det!" allting annat visar bara brist på karaktär dölli självdisciplin.
beskrivningen till filmen var dessutom "en kvinna som tänjer på den sexuella normen" min beskrivning e "skitig kåtslyna beter sej som en skitiga kåtslyna".

Jag såg den nyss också, och jag vart nästan genuint förbannad på SVT som sänder sånt här!
Ja det där är ju ett bra föredöme för alla osäkra 13-åriga sliddjur.

Fyfan, vad var syftet med den?

"En tjej reser runt. Och ligger runt. Unplay bryter mot konventioner, normer och går emot patriarkala regler för hur en tjej bör bete sig. Regi: Joanna Rytel."

Vad är det patriarkala med att vara en otrogen och sen smeta in det i ansiktet på killen där? Vill hon få nått pris eller vad är frågan? Är detta typ som de man ser på twitter där alla vänsterfolk har nån klubb för inbördes beundran där rövslick står högt i kurs. När nån skriver nått i stil med "Fredde Swinpäls, göra rika rikare kittlar dödskönt i kistan - Men efter valet blir de du som går till AF" och en gemensam hyllningskör stämmer upp på twitter.

Är detta rabiatfeministernas "twitter". Göra nå uppenbart intesägande alt idiotiskt för alla utanför rabiatfemenist-sfären men få massiv credd av alla som är i den sfären?

Nä fyfan, detta var ännu en droppa i havet varför man inte ska betala tv-licensen.

BTW, är det hon som är skådespelaren i filmen också?

Ja, detta var ju så idiotiskt att den här ska jag komma ihåg tills det är dags för Flashback awards 2014 och nominera de i nån/några kategorier
Senast redigerad av bax88 2014-04-07 kl. 23:40. Anledning: Nominering
Citera
2014-04-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Kärringen verkar ju ändå ha tryckt fram en vit unge till slut...

Dags att påminna henne då. Eller visa för ungen vad mamma skrev en gång i tiden, det fina med nätet är ju att allting finns kvar.
Citera
2014-04-08, 01:13
Medlem
Är det bara jag som får väldigt obehagliga vibbar av detta? Ett naket barn, en kvinna i korsett på en madrass med särade ben ...
http://www.joannarytel.com/home.php?page=video
Citera
2014-04-08, 08:49
Medlem
hansl77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xop
Är det bara jag som får väldigt obehagliga vibbar av detta? Ett naket barn, en kvinna i korsett på en madrass med särade ben ...

Precis som narcissisten Schyman äger hon ingen respekt för sina barn. Förmodligen inte för vuxna heller men det är ju lättare att förlåta.
Citera
2014-04-08, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xop
Konstprojekt gissar jag tanken är att det nakna barnet ska provocera.
Citera
2014-06-19, 21:24
Medlem
EmileZolas avatar
Både Joanna Rytel och hennes fiender på andra sidan spektrat är typexempel på vilsna människor som inte kan någonting i den riktiga världen och därför söker sig till extremer för att hitta en identitet.

Man är inte läkare, jurist eller programmerare, man är inte en smart, talangfull eller bra människa, så därför kan man istället bli en *extrem* människa och skapa sig en arena där man kan härska i periferin. Man söker sig oftast till 'journalistik' och 'konst' men istället för att vara en insiktsfull journalist eller en kreativ konstnär - sådant som kräver riktig intelligens och talang - siktar man enbart på att provocera för att få uppmärksamhet eftersom man inte är kapabel till något bättre. Det är därför vi får dessa artiklar om att förgöra vita män och utställningar med nerbajsade dildos och what have you.

Det provokativa är inte vad hon säger, det som provocerar är att folk som inte har något att säga kan få så mycket medialt utrymme.

Senast redigerad av EmileZola 2014-06-19 kl. 21:52.
Citera
2014-06-20, 03:30
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmileZola
Det provokativa är inte vad hon säger, det som provocerar är att folk som inte har något att säga kan få så mycket medialt utrymme.

Jupp, det är den totala fördumningen av allt i Sverige som jag finner mest äcklande och upprörande. Förvisso är den medvetna eliminerandet av allt kunskapsbaserat och vetenskapligt som provocerar mig ännu mer, än det hjärndöda som får ersätta det.

Det är ett allmänt drag i svensk ljug- och regimmedia. Skulle man släppa fram folk som har något att säga om något annat än sig själva och rent (i regel mentalt efterblivet) tyckande, så riskerar det bli något konkret och mätbart om samhället och hur allt fungerar, vilket i sin tur lär utmynna i kritik av hur det fungerar under den svenska enpartistaten Sjuklöverns politiska detaljstyrning. Den officiella hållningen är av naturliga skäl att sådant inte kan tillåtas i offentligheten, de som gör det på nätet (eller i det offentliga rummet, som Dan Park), i form av att skapa konst, diskutera eller sprida information, ska krossas, samt den sista kvarvarande möjligheten - att diskutera något seriöst som anonym på nätet för att slippa fängelse och andra statliga repressalier - måste stoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in