2014-06-20, 12:21
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xop
Är det bara jag som får väldigt obehagliga vibbar av detta? Ett naket barn, en kvinna i korsett på en madrass med särade ben ...
http://www.joannarytel.com/home.php?page=video
Det är så fånigt och amatörmässigt att man knappt orkar reagera... Jag menar, kan nån ta personen på allvar? Tror hon lider av grubblerier. Omsätter grubblerierna till nån form av media. Presenterar dem med tidsenliga floskler, och söker upp nån döskalle som köper skiten.
Citera
2015-01-24, 13:42
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Unfucked Pussy

Säger väl en hel del om situationen...

Och grejen som jag "upprörs" över är väl att hon får ventilera sina mögåsikter öppet på Aftonbladet.
Citera
2015-01-24, 15:27
Medlem
theRulerOfBethoss avatar
Alla har väl sina preferenser och det är väl egentligen inget fel i det. Det är ingen som kräver att hon ska gilla vita män (och känslan är förmodligen ömsesidig även från andra hållet) Men då hoppas jag ju naturligtvis även att människan inte heller kräver att den vita mannen ska behöva betala för att försörja eller uppfostra hennes barn. Det konstiga med de här människorna som vitt och brett basunerar ut att de inte vill ha med män/ vita/män, heterosexuella män etc etc att göra, är att de sällan basunerar ut att de inte vill ha med samma mäns pengar att göra...
Citera
2015-01-25, 11:52
Medlem
Filmen när hon runkar i en bil var rolig men dom andra gillade jag inte tyvärr
Citera
2015-01-25, 12:44
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Filmen när hon runkar i en bil var rolig men dom andra gillade jag inte tyvärr
Hur hade du reagerat om en man hade gjort samma sak?
Citera
2015-01-25, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Det händer hela tiden det är det som är grejen om du inte hade förstått det
Citera
2015-01-25, 14:13
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan

Det vanliga gissar man: äckel, polisanmälan, sårad självbild, argt inlägg på någon feministisk blogg/Flashback.
Citera
2015-01-26, 00:37
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Det händer hela tiden det är det som är grejen om du inte hade förstått det
Att killar runkar i taxibilar?
Är taxichaufförer ansvariga för det?
Citera
2015-04-29, 16:19
Bannlyst
Denna människa är sinnessjuk och arketypisk för feminismen, en sionistisk ideologi skapat av eliten.
https://www.youtube.com/watch?v=IGarmqCQfXw
Citera
2015-05-11, 01:57
Avstängd
Hen är en typisk revanschistisk genusfascist; jag såg henne in action på en kulturfestival i Malmö med feministiskt/HBT-vänligt program för sådär tio år sedan där hon höll ett brandtal till besökarna med en hel del skumma formuleringar och dessutom visade en kortfilm i vilken hon dansade naken i en ladugård inför hästar och tjurar. Innebörden av den filmen var ungefär att "jag kan få vilken man jag vill, titta på min stiliga kropp, men jag ratar alla män!" (åtminstone alla vita män). Om hon inte hade haft en kropp som var "skitsnygg" enligt konventionella normer, dvs manliga normer (om man ser det feministiskt), hade hela filmen fallit platt till marken. Publiken applåderade både filmen och hennes tal och kände ganska uppenbart, många av dem, att "för att bli lika cool som Joanna måste man hata män lika starkt som hon gör".

Det var ett möte som lämnade en sur eftersmak, och min insikt om att inga svenska feminister skulle vilja ta upp en öppen debatt med henne - just då var hon deras idol hela gänget - var en av de första saker som fick mig att på allvar ifrågasätta den svenska mediefeminismen.
Senast redigerad av HepCat-X 2015-05-11 kl. 02:10.
Citera
2015-11-08, 11:50
Medlem
Eastmancolors avatar
Onanera inför katter? Har man hört på maken!

Hon är inte svenska utan polska. Särskilt neurotiska östatsfruntimmer brukar slå stort i Sverige om de håller på med konstigheter som de själva kallar enbart för konst. Hon beskriver sig själv som "skitsnygg". Njaej, håller inte riktigt med där...

Hela afrogrejjen hon håller på med är kraftigt rasistisk; rasism kan även vara att förbehållslöst framhålla en ras framför andra, om nu svarta är en ras vill säga. Den genetiska skillnaden mellan folk i Afrika är större än på resten av jorden eftersom människan utvandrade från Afrika. Mytokondrie-DNA osv.
Citera
2015-11-08, 13:14
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Onanera inför katter? Har man hört på maken!

Hon är inte svenska utan polska ...

Hela afrogrejjen hon håller på med är kraftigt rasistisk; rasism kan även vara att förbehållslöst framhålla en ras framför andra, om nu svarta är en ras vill säga.

Polsk judinna enligt ryktena. Tror inte hon har något egentligt intresse för negrer. Hon verkar ju enbart trycka ut etniskt europeiska barn.

Handlar nog mer om att anspela på rasblandning av ideologiska skäl än att verkligen gå in för det på det personliga planet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in