Har spårvagnerna i Lund målats? Ifall ja, finns det några bilder på det? Jag har pendlat till Lund ett tag nu och tyvärr aldrig sett dem målade, men jag kanske bara har haft otur.
Förövrigt tycker jag scenen i Skåne och Öresundsregionen lever. När jag bytte tåg i Hässleholm för drygt en månad sen så var nästan hela tåget målat på en av sidorna. Allt vara inte skitsnyggt, men inget skitfult heller.
De har målats, men tags då, jag o polare ska förmodligen piecea de snart så hoppas det går bra för oss Frågar igen om nån hade velat lägga en lista på kända i Lund hade varit skitkul! Peace🫡🫡
Varför ska man tycka att Skånes Scen är ”Liten” Den är i farten och har nästan alltid haft mycket liv i sig, Fett dock o läsa vad du skriver, om nån i Lund har typ en sådan lista på writers uppe hade det uppskattats🫡🫡
Glöm inte heller SF crew som är bajtat av SF från Malmö/Arlöv. Jag tror varken Bon eller Ser och Pins hade varit så glada över att se en så pass dålig framgång av deras bokstavskombination gjort av soptunnsgrävare och jointplockare.
det är nästan omöjligt att ha ett orginellt crew , ingen har någånsin sett eller pratat om något sf crew från back in the days, bara för att du e en medelålders tjock snubbe utan vänner eller inkomst som fortfarande bor med dina päron behöver du it försöka trycka ner youngstersen somköttar. Jag har själv träffat SF och de är väldigt trevliga boys, dessutom kör sf med bra graffare, aldrig någonsinn har nån av de nämnt ett gammalt sf crew, tror inte att t.ex spad och andra graffare skulle målat med dom om de gamla sf hade haft nån impact eller fortfarande spelat nån roll, gymma tills du ser din egna kuk o hälsa din morsa att hon e en H0RA.
det är nästan omöjligt att ha ett orginellt crew , ingen har någånsin sett eller pratat om något sf crew från back in the days, bara för att du e en medelålders tjock snubbe utan vänner eller inkomst som fortfarande bor med dina päron behöver du it försöka trycka ner youngstersen somköttar. Jag har själv träffat SF och de är väldigt trevliga boys, dessutom kör sf med bra graffare, aldrig någonsinn har nån av de nämnt ett gammalt sf crew, tror inte att t.ex spad och andra graffare skulle målat med dom om de gamla sf hade haft nån impact eller fortfarande spelat nån roll, gymma tills du ser din egna kuk o hälsa din morsa att hon e en H0RA.
Fy fan vad pinsam du är, lär dig graff historia och respektera tidigare crews. Att du sitter här och påstår att SF va ett irrelevant crew bak i tiden är du helt cp eller? Lär dig kulturen om du ska va med i den, usch på dig..
Ezism önska ja va med i SF men eftersom jag både e toy och bara har träffat några graffare, Några av dem har jag träffat på smålands SF då, eftersom de var väldigt trevliga mot mig och fick burkar av dom så kommer jag inte låta nån annan snacka skit om dom sådär
Ezism önska ja va med i SF men eftersom jag både e toy och bara har träffat några graffare, Några av dem har jag träffat på smålands SF då, eftersom de var väldigt trevliga mot mig och fick burkar av dom så kommer jag inte låta nån annan snacka skit om dom sådär
Jäävlar du kan lika gärna dränka analen i ammos matolja och låta hela SF hala in sin kuk i analen på dig. Rövslickare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!