Hejsan!
Jag bor i Simrishamn och undrar om Sofa SH Crew är graffiti relaterat.Om inte, vad är de för några? De har en massa stickers uppsatta kring tågstationen här. När jag sökte på google så dök förkortningen även dk upp som autofill
= danmark?
Sen kan jag passa på att fråga om någon vet som som har gjort den übercoola grafen precis intill stationshuset i Svedala. Man ser den där man kommer med tåget från Ystad. Precis intill övergångstället? På ngt sorts el-verk box liknande byggnad.
Den är med lila färger. Påminner om Hollywood Hills i L.A, usa.
RIP April. Förebild och person med bra karaktär. Spred alltid glädje. Kommer förevigt minnas.
ON TOPIC
Alla är så negativa här. Scenen i Skåne är inte så stor. Jag blir glad om någon wavear typ 1 m på vilken vägg som helst. Den gråa miljön är trist. Allt som bryter uppskattas.
Jag följer scenen när jag pendlar till och från jobb och det verkar som det finns några nya på scenen. Deras stil kanske inte är den snyggaste än men det kommer så småningom genom intresset.
Nämner några namn som jag har sett i Malmö de senaste månaderna. Inte baserat på vem som gjort störst o snyggast, utan vilka bokstäver jag kan läsa på gatan.
Writers/crews som syns i Malmö
Snok Omone Flock Tum Inr Knas Samer Obl Perko Pesk Marr Trc Besak Hsm Black Wbc Gomer Phc Mekaz Hr Est Gyros Diego Msw Denr Skez Fkna Gf T1ao Smak Gear Tmc Crez Agn
Varför ska man tycka att Skånes Scen är ”Liten” Den är i farten och har nästan alltid haft mycket liv i sig, Fett dock o läsa vad du skriver, om nån i Lund har typ en sådan lista på writers uppe hade det uppskattats🫡🫡
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!