2022-10-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
överviktigt bra RESTLESS WINNERS längs med linjen, inte sett förr, snodd från insta, höjde ljuset o värmen lite, högerklicka öppna i ny flik så blir den större

https://anonfiles.com/d0P7EcA7y8/298820765_jfif

https://www.instagram.com/klotterekult/ <- kolla in, eller inte, ditt val

Den är riktigt fet! Har något år på nacken.
Citera
2022-10-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metrofucc
Va menar du med det?
Jag undrar med faktiskt?
Några få av dom jag såg på listan tyckte jag va konstigt att du har nämnt, och av dom du nämnde som toys och som håller jag inte med om faktiskt!
Du nämnde KNAS t.ex vilket va nåt av det konstigaste jag sett nån skriva på ett tag, han är ju med i TUM trots allt och jag tror verkligen inte att dom ba skulle ta med nån bara för att. Men i slutet av dagen så får alla tycka som dom vill

P.S.- om KNAS och BAUS e toys så undrar jag verkligen nu vad SF och GF är listade som.
Senast redigerad av Svartkladdman 2022-10-08 kl. 23:32.
Citera
2022-10-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezisizm
Det finns dock kassa målare i malmö också för att tillägga.

Några exempel:

Baus, kenol, t1ao, orig, rent, fkna, slajf, smel, frag, knas och många mer som jag inte har ork till att nämna för er.

Lägg till mer ”dåliga och icke uppskattade graffitimålare”.
Vad i hela fridens namn är det jag läser Hahah?!? Jag undrar med faktiskt?

Några få av dom jag såg på listan tyckte jag va konstigt att du har nämnt, och av dom du nämnde som toys och som håller jag inte med om faktiskt!
Du nämnde KNAS t.ex vilket va nåt av det konstigaste jag sett nån skriva på ett tag, han är ju med i TUM trots allt och jag tror verkligen inte att dom ba skulle ta med nån bara för att. Men i slutet av dagen så får alla tycka som dom vill

P.S.- om KNAS och BAUS e toys så undrar jag verkligen nu vad SF och GF är listade som.
Citera
2022-10-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartkladdman
Asså Lund är skam för Skåne, och dessa kids från GF eller SF är så fakkin keffa helt ärligt asså!! Finns många dåliga writers överallt men om man kör på så som dom gör så borde man fan utvecklas eller nått! Dom borde bara sluta helt ärligt asså mår fan dåligt av det dom lägger. Tror inte deras föräldrar är lakka för dom målar utan för att dom är så jävla keffa! Som du sa så har dom ingen stil alls o det e så roligt att man inte ser det själv och gör en förändring

GF må vara dåliga men dom målar i alla fall aktivt. Så om du inte målar aktivt själv; så tycker jag du ska vara tyst. Om tio år är dom säkert svinduktiga och så länge dom inte går över folk och muppar sig så vad spelar det för roll?
Citera
2022-10-15, 02:21
Medlem
tangos avatar
I somras när jag var nere såg jag bara saker från gbg i centrala malmö. Ugglah Code Tahz hut gay dha m.m dock så var jag bara i centrala malmö.
Citera
2022-10-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tango
I somras när jag var nere såg jag bara saker från gbg i centrala malmö. Ugglah Code Tahz hut gay dha m.m dock så var jag bara i centrala malmö.

Vad är "Ugglah", "Code" och "Tahz hut gay"??
Citera
2022-10-15, 22:47
Medlem
Citat:

Bor i centrala Malmö och har inte sett något 🤣
Citera
2022-10-16, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leffelenna
Vad är "Ugglah", "Code" och "Tahz hut gay"??
Aldrig sett
Citera
2022-10-16, 16:06
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Det stämmer. Shuno taggar som en galning.
Citera
2022-11-03, 16:18
Medlem
Hur ser tåg scenen ut i skåne just nu?
Citera
2022-11-04, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falckkken
Hur ser tåg scenen ut i skåne just nu?

De flesta tågen kommer i tid.
Citera
2022-11-04, 13:47
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerflowers
De flesta tågen kommer i tid.

Ja det har definitivt blivit bättre än fjolåret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in