2022-09-18, 21:30
Medlem
Alla från Lund är fucking wack, inget snack om saken...
Citera
2022-09-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludvighansson
Alla från Lund är fucking wack, inget snack om saken...

Ey passa dig din lilla pissluffare snacka inte om Lund du vet inte ett shit din lilla fitta, Lund har producerat sjuka graffare genom tiderna. Förutom dessa nya kids som har den värsta stylen jag sett på länge.
Citera
2022-09-18, 22:17
Medlem
Lund's writers är sämst.
Citera
2022-09-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsfarligledning
Ey passa dig din lilla pissluffare snacka inte om Lund du vet inte ett shit din lilla fitta, Lund har producerat sjuka graffare genom tiderna. Förutom dessa nya kids som har den värsta stylen jag sett på länge.

Eyy tro inte att du är nån stor graffare. Malmö kommer alltid vara bättre än Lund i alla aspekter. Lund är toys och alla vet det. Det kanske finns några få graffare som faktiskt förtjänar sin respekt men det är fullt med toys nu. Exempel på ett toycrew är GF och SF (Samma crew?) som producerar bara skit. Ingen style. Dem borde hit the books innan dem lägger sina grejer på gatorna. Jävla toys asså. Önska att det var som dem gamla tiderna då stilen var nr 1.
Citera
2022-09-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludvighansson
Eyy tro inte att du är nån stor graffare. Malmö kommer alltid vara bättre än Lund i alla aspekter. Lund är toys och alla vet det. Det kanske finns några få graffare som faktiskt förtjänar sin respekt men det är fullt med toys nu. Exempel på ett toycrew är GF och SF (Samma crew?) som producerar bara skit. Ingen style. Dem borde hit the books innan dem lägger sina grejer på gatorna. Jävla toys asså. Önska att det var som dem gamla tiderna då stilen var nr 1.
Asså Lund är skam för Skåne, och dessa kids från GF eller SF är så fakkin keffa helt ärligt asså!! Finns många dåliga writers överallt men om man kör på så som dom gör så borde man fan utvecklas eller nått! Dom borde bara sluta helt ärligt asså mår fan dåligt av det dom lägger. Tror inte deras föräldrar är lakka för dom målar utan för att dom är så jävla keffa! Som du sa så har dom ingen stil alls o det e så roligt att man inte ser det själv och gör en förändring
Citera
2022-09-21, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartkladdman
Asså Lund är skam för Skåne, och dessa kids från GF eller SF är så fakkin keffa helt ärligt asså!! Finns många dåliga writers överallt men om man kör på så som dom gör så borde man fan utvecklas eller nått! Dom borde bara sluta helt ärligt asså mår fan dåligt av det dom lägger. Tror inte deras föräldrar är lakka för dom målar utan för att dom är så jävla keffa! Som du sa så har dom ingen stil alls o det e så roligt att man inte ser det själv och gör en förändring
Hahaha you said it
Citera
2022-09-21, 23:03
Medlem
Mhm, lite GF har man sett omkring men inte hört om något SF crew. Dem kör på som fan vilket som är fett, men som ni andra har skrivit stilen sitter inte riktigt hos grabbarna.

Lite ot här men vafan är grejen med alla nya konton här i tråden? Nästintill alla är ju reggade sep och aug 2022.
Citera
2022-09-21, 23:28
Medlem
Graffiti Fagg0ts eller så kallade "GF" tar över som det vore HIV, usch nej tack! Deras graff är ju inget vidare om du frågar mig
Citera
2022-09-21, 23:32
Medlem
Eller hur? Eller har jag minsann fel!?
Citera
2022-09-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezisizm
Graffiti Fagg0ts eller så kallade "GF" tar över som det vore HIV, usch nej tack! Deras graff är ju inget vidare om du frågar mig

Kunde inte sagt det bättre. Stilen hos grabbarna finns inte och kommer inte finnas sålänge dem inte förändrar det dem själva. Men just nu är dem en riktigt skam för hela sverige. Jag mår dåligt av att vara en del av skånsk graff pga dem.
Citera
2022-09-22, 14:16
Medlem
grekkoz1s avatar
shit, berätta vad ni verkligen känner.
är det koncentrerat till bara en viss stadsdel eller är det över hela lund? var är det värst?
Citera
2022-09-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
shit, berätta vad ni verkligen känner.
är det koncentrerat till bara en viss stadsdel eller är det över hela lund? var är det värst?

Hela skåne hatar polisen OCH ”Graff Faggots”. GF är lågbegåvade småbarn. En vacker dag blir nog T1AO bättre än KifMan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in