2008-11-04, 17:35
Medlem
Fauntleroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osli9308
Tack så mycket för kritiken Var positivare än vad jag förväntat mig :P Båda målningar gjordes under mycket stress och nervositet, just för att det var en sån stor risk att bli påkommen :P

"Vi sprang ditåt" Man måste ju vara ärlig mot polisen :P

Btw, det är nu försent att byta namn eftersom vi har gjort fler målningar runtom i Kristianstad :P Men hade vi känt till SW så hade vi inte valt SWL.

/Swenska Wandauler Lixomm
Aldrig för sent att byta, för det känns verkligen som brist på respekt mot Kristianstads graffitihistoria. Så byt! Hade ni bott i Falköping hade det varit en annan sak, men bor ni i K-stad - så skriv inte SWL. Hade varit som att ha DNAF som crewnamn och bo i Malmö...
Citera
2008-11-04, 18:34
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Aldrig för sent att byta, för det känns verkligen som brist på respekt mot Kristianstads graffitihistoria. Så byt! Hade ni bott i Falköping hade det varit en annan sak, men bor ni i K-stad - så skriv inte SWL. Hade varit som att ha DNAF som crewnamn och bo i Malmö...

mm dessutom finns det ju gott om pinsamma SW-bajtare i HBG som LW/GW/CW osv... Dålig respekt mot stadens historia och dålig respekt mot er själva. Bajta inte något aktivt crew (speciellt skånskt) och bajta inte SW eller FR från KRSTD.

Som sagt, kom tillbaka med stil!
Citera
2008-11-05, 02:52
Medlem
Schnauzers avatar
nån som har bilder på graff eller lite info om crews i kristianstad? Vilka är SW och var kan jag hitta deras pieces?

och vilka är VMS och vad står det för?
Citera
2008-11-05, 21:31
Medlem
Fauntleroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
nån som har bilder på graff eller lite info om crews i kristianstad? Vilka är SW och var kan jag hitta deras pieces?
Gå ut och leta själv.
Citera
2008-11-05, 22:01
Medlem
Citat:

Jag berättade lite innan här i tråden om SW. Så gå tillbaka o kolla.
Du lär nog inte hitta så mycket SW målningar längre, med tanke på att ingen av oss målar i Kristianstad. Kanske finns nåt gammalt kvar nånstans.
Angående SWL, så säger jag med, byt namn. Känns bara töntigt o ha nått så likt i en stad som Kristianstad. Inte för att jag skulle bli sur om ni behöll de, men ändå, tycker de e dumt bara.
Tyvärr vet jag inget om VMS, har bara sett lite tags med dom.
Citera
2008-11-06, 00:13
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Tro mig grabbar, ni kanske inte har målat längre än 2 år, byt namn och kom tillbaka med stil.
någon som är väldigt kaxig i denna tråd jämt och ständigt, kan alla svaren. skulle vilja se dig posta någonting innan du kan spela allan ballan
Citera
2008-11-06, 03:46
Medlem
Unoerros avatar
Citat:

Råkar faktiskt veta att det står för Vandaler med sandaler, vad ska man säga om vilka det är? namn och dylikt känns ju lite onödigt.
Citera
2008-11-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Råkar faktiskt veta att det står för Vandaler med sandaler, vad ska man säga om vilka det är? namn och dylikt känns ju lite onödigt.
Jaså ? Trodde det stod för Våfflor med sylt
Citera
2008-11-06, 15:34
Medlem
Målar Hools i SW nånting nuförtiden? länge sen man såg nåt nytt av honom vad jag kan minnas. Även Dino & Daer var länge sen jag såg några målningar av..

Nån som vet vem Tes var egentligen, tror han var från lund och brukade måla med Gel. Han var väl med i DNA också om jag inte minns fel men har aldrig fått grepp om vem han var och om han använder annan tag nu, nån som vet?

Kul tråd att läsa igenom det här
Citera
2008-11-06, 20:07
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
Målar Hools i SW nånting nuförtiden? länge sen man såg nåt nytt av honom vad jag kan minnas. Även Dino & Daer var länge sen jag såg några målningar av..

Dino kör fortfarande sporadiskt. Daer flyttade väl till Danmark har jag för mig.
Citera
2008-11-06, 21:17
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
någon som är väldigt kaxig i denna tråd jämt och ständigt, kan alla svaren. skulle vilja se dig posta någonting innan du kan spela allan ballan

Hehe, vad snackar du om? Jag tycker inte att jag har någon usel attityd mot någon här.
Citera
2008-11-06, 21:18
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro

Jag tror att det fanns ett "vandals in sandals" i Uppsala på 90-talet, som var ett skämt mot VIM(vandals in motion).

Haha VMS och pannkakor med sylt. Jag säger inget mer. Hahaha
Senast redigerad av Disembowler 2008-11-06 kl. 21:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in