2018-09-11, 20:25
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonkenDaBonken
Vad hände med Mellows (tror jag han skrev) och den andra killen som han alltid målade med. Såg dem som fan i Lund, samt längs linjen på närliggande tätorter typ Hyllie o Åkarp, typ 2016. Men de verkar ju försvunnit spårlöst? Tyckte om deras pieces som fan.

Hans vän Buck är nog den du tänker på, vad jag vet har iallafall Buck flyttat tillbaka till Västerås för några år sedan.
Citera
2018-09-28, 13:12
Medlem
Disembowlers avatar
Bånes och AGN ser jag mest av i Centrum och Limhamn

Men jag kollar inte in scenen så mycket längre.
Citera
2018-09-29, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonkenDaBonken
Vad hände med Mellows (tror jag han skrev) och den andra killen som han alltid målade med. Såg dem som fan i Lund, samt längs linjen på närliggande tätorter typ Hyllie o Åkarp, typ 2016. Men de verkar ju försvunnit spårlöst? Tyckte om deras pieces som fan.

Båda två är/var aktiva på andra platser i Sverige efter det.
Citera
2018-10-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjuckaTjuck
Varför beefar Om med Fool?

Om jag förstått det rätt var det Fool som satte igång nåt gammalt gruff igen, vet ej vad det har handlat om. Sen har det väl eskalerat som vanligt.

Vad gillar ni i Malmö idag? Ser en del WBC, jävligt feta. Gyros från WG är jävligt bra med, hade massor med tags uppe ett tag men inte sett så mycket på senaste. Annars mycket AGN som vanligt, Bånes har fan varit på typ varenda ställe jag satt min fot denna sommaren. HEJ har kört på rätt bra i sommar också tycker jag.
Citera
2018-10-15, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thamalmo
De man ser mest bra grejer av är väl typ TUM. AGN är de som syns mest men måste ju säga att det är inte några vackra grejer dem lägger. Det känns som att dem som målar mycket består av narkomaner djupt förlorade i droger. Sorgligt.

Haha har du haft huvudet i röven hela året..
Agn är Allcity och dem har stil på sina tags o de dem lägger, har inte hört någon annan säga nåt annat! Dessutom e dem unga o hungriga o riktigt bröliga...

Tycker de e tråkigt om o fool beefar tycker båda 2 e grymma målare.

du skämmer ut dig själv kompis det är jätteuppenbart att du e med i agn crew
Citera
2018-10-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knivfreddy
Om jag förstått det rätt var det Fool som satte igång nåt gammalt gruff igen, vet ej vad det har handlat om. Sen har det väl eskalerat som vanligt.

Vad gillar ni i Malmö idag? Ser en del WBC, jävligt feta. Gyros från WG är jävligt bra med, hade massor med tags uppe ett tag men inte sett så mycket på senaste. Annars mycket AGN som vanligt, Bånes har fan varit på typ varenda ställe jag satt min fot denna sommaren. HEJ har kört på rätt bra i sommar också tycker jag.

om1 är smålands största kioskmongo

tum o trc håller fortet.. mycket respekt till julie..
Citera
2018-10-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Hans vän Buck är nog den du tänker på, vad jag vet har iallafall Buck flyttat tillbaka till Västerås för några år sedan.

dom knarka väl ihjäl sig
Citera
2018-10-16, 09:07
Medlem
bånes är värd en fet high five för de jobbet han lagt ner
Citera
2018-11-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bilztro
bånes är värd en fet high five för de jobbet han lagt ner
han e king
Citera
2018-11-15, 02:51
Medlem
På väster i Lund syns "HPTUM" - förut stod där HSP vill jag minnas, vete katten om dom bara gjort om?

Mvh.
Citera
2019-04-28, 16:44
Medlem
Hur e scenen nu i malmö då kasst nya målare etc samma köttare och även runt om i Skåne.
Citera
2019-05-09, 16:15
Medlem
Hur ser scenen ut i Lund?
Ser mkt HP, TUM, WBC men även riktigt mycket GULAG som jag gillar starkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in