2019-05-16, 17:43
Medlem
Var inne i Malmö för nån dag sen, såg mycket av Trc wbc mrd dke och Agn får säga att dem håller fortet mycket, gatubombing linje grejer, sen finns det många många fler grymma som kör hårt, tycker även det är mycket fult skit av diverse toys, många inflyttade från hip hop skolan också men alla gör sin sak antar jag...
Citera
2019-05-25, 15:53
Medlem
Rullade panels på öresundare igår mot HBG/GBG. Såg inte mycket då den rullade fort som fan men tror det var danskar med tanke på stilen. 5 eller 7 panels.
Bild??
Citera
2019-07-11, 10:20
Medlem
Va händer i Malmö/Lund? samma tuggare som vanligt bara? ej sett så mkt
Citera
2019-12-07, 11:42
Medlem
Denna fina scen får inte dö ut. Låt oss 2020 göra Malmö till Sveriges färggladaste stad. Kom igen.

Få Möllan att likna Kreutzberg i Berlin! Måla färgglatt!

Kötta!! Kom igen, du som läser detta!! Gå o måla för fan!
Citera
2019-12-07, 12:20
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oroligman1
Denna fina scen får inte dö ut. Låt oss 2020 göra Malmö till Sveriges färggladaste stad. Kom igen.

Få Möllan att likna Kreutzberg i Berlin! Måla färgglatt!

Kötta!! Kom igen, du som läser detta!! Gå o måla för fan!
Brukar det sprängas på Kreutzberg? Om inte så blir det svårt.

Varför ska någonting likna någonting annat? Malmö är en stad som följer sin egen trend, den är svart. Den är tom och den är förjävlig. Låt den vara så.
Citera
2019-12-14, 09:26
Medlem
Ja visst!
Bomba staden
Måla pågan föh fan!

Har sett så pass många omålade påga att man helt systematiskt tror att tågscenen är avliden.

Vad tjänar ni på att bli griniga när nya "unga" målare tar plats i tågmålandet? Kompis vi måste softa man! Bara kör på oavsett. Dessa lil Kings har fan koll på saker o ting!
Citera
2019-12-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pundapa
Ja visst!
Bomba staden
Måla pågan föh fan!

Har sett så pass många omålade påga att man helt systematiskt tror att tågscenen är avliden.

Vad tjänar ni på att bli griniga när nya "unga" målare tar plats i tågmålandet? Kompis vi måste softa man! Bara kör på oavsett. Dessa lil Kings har fan koll på saker o ting!

Men du, att måla påga här i skåne är ju inte det lättaste. Vill vi verkligen att yngre målare som szr, dkg mm, ska måla tågen? Pågan ska målas med stil, om inte så måste jag erkänna att din tanke tyder på att du e sönder-pundad som ditt fb alias

haha kopplingen är lika dunder som falafilo på möllan!
Citera
2020-01-07, 21:36
Medlem
skanetrafik3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezisizm
Men du, att måla påga här i skåne är ju inte det lättaste. Vill vi verkligen att yngre målare som szr, dkg mm, ska måla tågen? Pågan ska målas med stil, om inte så måste jag erkänna att din tanke tyder på att du e sönder-pundad som ditt fb alias

haha kopplingen är lika dunder som falafilo på möllan!

Hoppa ner från din höga häst. Bättre att alla dom kör än att du inte kör alls.
Citera
2020-01-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanetrafik3n
Hoppa ner från din höga häst. Bättre att alla dom kör än att du inte kör alls.

Stora skadestånd vid torsk får de tänka sig och sjukt wack måste jag säga. Var dom lägger sina panels kan man undra???

wrong yard, get out or die!
Citera
2020-01-08, 20:04
Medlem
skanetrafik3ns avatar
Citat:
Stora skadestånd vid torsk får de tänka sig och sjukt wack måste jag säga. Var dom lägger sina panels kan man undra???

wrong yard, get out or die!

Vilken tönt. Det är bara kul att någon kör. Jag kan komma till din yard så ser vi vad som händer. Ta gärna kontakt via pm så bestämmer vi mer.
Citera
2020-01-08, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanetrafik3n
Vilken tönt. Det är bara kul att någon kör. Jag kan komma till din yard så ser vi vad som händer. Ta gärna kontakt via pm så bestämmer vi mer.

pm'a dig e inget jag lägger tid på bre!! Fucking små toys pillar inte pågan mannen!
Horungar som rör runt i ägda yards o layups kommer styckas
Citera
2020-01-09, 20:50
Medlem
AE86s avatar
Citat:
pm'a dig e inget jag lägger tid på bre!! Fucking små toys pillar inte pågan mannen!
Horungar som rör runt i ägda yards o layups kommer styckas
Äger man en yard så ska man ju faktiskt måla i den också, och med tanke på hur lite målade påga jag sett så antar jag att du gör jävligt lite sånt. Går inte att leva på gamla meriter hur länge som helst bubbis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in