2013-05-30, 16:02
Medlem
Jag skulle säga wufc sdk ner är kings i Skåne at the moment. Bilden talar för sig själv.

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsit...l_dsc_9026.jpg
Citera
2013-05-30, 17:07
Medlem
Den där är från förra året förfan.

Edit: Jag menar inte att den inte är schysst, det är svinbra jobbat, men den är ganska gammal nu.
Senast redigerad av Kanylballe 2013-05-30 kl. 17:11.
Citera
2013-05-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19Liga14Cup
TRC men även BIC, ser mycket av dom runt om i hela Malmö.

hahahaha bic, vilket skämt
Citera
2013-05-30, 21:52
Medlem
JizzInPantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkspritarn
tänker skriva att det är trc utan att skämmas, det kan helt klart diskuteras då det finns ett flertal feta crews men det är dom som är kungarna på gatan i skånes huvudstad just nu.
KC har alltid varit min ''förebild'', gjorde aldrig mig besviken med deras stil
Citera
2013-05-30, 21:54
Medlem
JizzInPantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtian
Jag skulle säga wufc sdk ner är kings i Skåne at the moment. Bilden talar för sig själv.

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsit...l_dsc_9026.jpg
WUFC, SDK finns inte i Skåne, Ursprungligen från Stockholm.
NER är dock fortfarande kvar, man kan ju inte se en ända lyckstolpe utan en NER tag
Citera
2013-05-30, 21:57
Medlem
JizzInPantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkare
Ser fram emot nya tags/throws/pieces i stan. Någon man kommer känna igen?
Tror inte du kommer känna igen min tag, men det börjas så smått rulla igång med lite tags här och där för min del.
Citera
2013-05-30, 23:56
Medlem
omyndigforklarads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
Kristianstad! Har sett endel frog tags dyka upp rätt bra runt om i stan! Men bara tags någon som
Vet om han lagt någon målning?! Ser du detta så skicka ett pm!

Kan alltid hoppas det blir lite liv i staden igen

+1, sen tycker jag att kvaliten på hans tags verkar variera väldigt mycket (kanske någon som gillar att tagga på fyllan )
Har sett en del hemmagjorda stickers som också går att anknyta till FROG, en del schyssta grejer faktiskt. Den rosa grodan på elskåpet framför Domus måste ju ha suttit där ett bra tag t.ex.
Har även sett små plastgrodor med skyltar och pratbubblor, han verkar ju onekligen ganska produktiv.

Annars måste jag säga att jag stör mig rejält på FUQ som taggar på folks staket och andra idiotspots..
Citera
2013-05-31, 00:16
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omyndigforklarad
+1, sen tycker jag att kvaliten på hans tags verkar variera väldigt mycket (kanske någon som gillar att tagga på fyllan )
Har sett en del hemmagjorda stickers som också går att anknyta till FROG, en del schyssta grejer faktiskt. Den rosa grodan på elskåpet framför Domus måste ju ha suttit där ett bra tag t.ex.
Har även sett små plastgrodor med skyltar och pratbubblor, han verkar ju onekligen ganska produktiv.

Annars måste jag säga att jag stör mig rejält på FUQ som taggar på folks staket och andra idiotspots..
är de samma snubbe som postade en massa grejjer i street-art/weatpasting tråden? haha origami grodor osv.
Citera
2013-05-31, 21:29
Medlem
Photonmans avatar
Kungarna i Malmö är utan tvekan TRC. Fan vad man ser dom överallt alltså.

TRC Blow i Möllevången ska ha props för sin målning på ett galler till en indisk restaurang i en av Malmös mest trafikerade ställen.

Fan, vill gå med dessa grabbar och lära mig. Hur kan man hitta dessa grabbar? Eller skiter dom i såna som mig?

MVH
Citera
2013-05-31, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photonman
Kungarna i Malmö är utan tvekan TRC. Fan vad man ser dom överallt alltså.

TRC Blow i Möllevången ska ha props för sin målning på ett galler till en indisk restaurang i en av Malmös mest trafikerade ställen.

Fan, vill gå med dessa grabbar och lära mig. Hur kan man hitta dessa grabbar? Eller skiter dom i såna som mig?

MVH

Dom skiter i dig
Citera
2013-05-31, 21:48
Medlem
Photonmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Dom skiter i dig
Auuu faaan!
Citera
2013-05-31, 23:01
Medlem
liprunkas avatar
Några updates på ISGS och detas verksamhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in