2013-05-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av we-are-138
Bombing från Malmø:
http://instagram.com/malmoe_city
tackar för den! någon som vet fler ställen som regelbundet uppdaterar i centrala malmö?
Citera
2013-05-29, 13:56
Medlem
JizzInPantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Hur är det i Lund? Var där i helgen och såg en hel del klötter, men det mesta verkade ha ett par år på nacken.. Vilka är aktiva i dagsläget?

Aktiva i dagsläget i Lund City just nu måste väl vara för det mesta MRD, DINMAS, WBC, LUX, en del noobs har fått kontroll nu också som till exempel, Jinx, CID och några fler som jag inte kommer ihåg namnet på.

Oh, juste jag såg en RACK målning, fräsch och prydig. Undrar om hen är i farten igen, får hoppas det.

Icke aktiva legender - KC, MOORE, SH, CAZPER, FOOLS, BOOF... mm

Men man ska själv dra igång snart Jag och några polare ska snart beställa över 50 kannor för att gå lösa med i Lund. Säger inga datum, men ja ^^
Citera
2013-05-29, 16:00
Medlem
Benkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzInPantz
Aktiva i dagsläget i Lund City just nu måste väl vara för det mesta MRD, DINMAS, WBC, LUX, en del noobs har fått kontroll nu också som till exempel, Jinx, CID och några fler som jag inte kommer ihåg namnet på.

Oh, juste jag såg en RACK målning, fräsch och prydig. Undrar om hen är i farten igen, får hoppas det.

Men man ska själv dra igång snart Jag och några polare ska snart beställa över 50 kannor för att gå lösa med i Lund. Säger inga datum, men ja ^^

http://tinypic.com/view.php?pic=1ev0c8&s=5 Rack vid Smålands, var där en snabbis innan idag.
Citera
2013-05-29, 16:11
Medlem
JizzInPantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkare
http://tinypic.com/view.php?pic=1ev0c8&s=5 Rack vid Smålands, var där en snabbis innan idag.
Aaa, riktigt clean
Citera
2013-05-29, 16:13
Medlem
JizzInPantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing
sh och lux lägger nya grejer, annars torrt senaste tiden.
Ay's får man ju inte heller glömma. Ser fortfarande fräscha pieces av dem
Citera
2013-05-29, 16:31
Medlem
Benkares avatar
Citat:

Ser fram emot nya tags/throws/pieces i stan. Någon man kommer känna igen?
Citera
2013-05-29, 16:47
Medlem
Tjeouts avatar
Citat:

Kunde inte hålla mig för skratt över de s.k "icke aktiva legender"na. Moore, fools.
Men för att svara på frågan så: WBC, ID m.fl. från den nya generationen står för det mesta av kladdet.
Citera
2013-05-29, 21:20
Medlem
Mandarks avatar
Jag ser överlägset mest nytt från WBC i Lund
Citera
2013-05-30, 00:10
Medlem
Vilka e kings i skåne?
Citera
2013-05-30, 14:14
Medlem
knarkspritarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nah...
Vilka e kings i skåne?

tänker skriva att det är trc utan att skämmas, det kan helt klart diskuteras då det finns ett flertal feta crews men det är dom som är kungarna på gatan i skånes huvudstad just nu.
Citera
2013-05-30, 14:25
Medlem
NER Vill jag säga
Citera
2013-05-30, 15:47
Medlem
19Liga14Cups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nah...
Vilka e kings i skåne?
TRC men även BIC, ser mycket av dom runt om i hela Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in