2011-04-10, 20:13
Medlem
Jekners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
menade generellt. har inte helt 100 koll på graff-scenen idag, men skåne-scenen har jag hyfsad koll på, och jag har inte sett/hört något härnerifrån. men sverige är avlångt och skåne är litet.

HEOR är med i SW (SOSW), du kan inte ha missat hans paneler som rullat på sistone, vet att MENTOR kör utanför skåne, FLARE kör väl lite lagligt då och då... sen har jag inte koll
Citera
2011-04-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jekner
HEOR är med i SW (SOSW), du kan inte ha missat hans paneler som rullat på sistone, vet att MENTOR kör utanför skåne, FLARE kör väl lite lagligt då och då... sen har jag inte koll

heor har jag verkligen inte missat nej. men hade ingen koll på att han körde i sw.
då har jag lärt mig något nytt så jag antar att idag var en bra dag *klappar mig själv på axeln*

kan tillägga att de sw jag såg i krstd inte såg direkt purfärska ut.
Citera
2011-04-10, 20:53
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
inte första gången politik hamnar i dina inlägg. börja häng i I&I istället om du inte kan hålla dig till sakfråga.
Gulligt att du håller koll på mig, iövrigt vore det kanske lämpligt om du själv yttrar dig om något som knyter an till sakfrågan om du ändå ska sitta och uppmana andra att göra det?

On topic: Hänt något nytt runt Ehg vs Kfc?
Citera
2011-04-10, 21:08
Medlem
jonnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jekner

Måste bara ställa en fråga angående Heor. Gör han verkligen sina panels helt själv? Det är svårt att tro!

Jag menar, med t.ex NER (heor är den enda som kan mäta sig med ner/wufc/sdk-panelsen) så verkar det vara en snubbe som kör chars (leon?) och andra som gör annat.

Det jag undrar är alltså hur han hinner lägga både skön piece och character ensam!?
Citera
2011-04-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Gulligt att du håller koll på mig, iövrigt vore det kanske lämpligt om du själv yttrar dig om något som knyter an till sakfrågan om du ändå ska sitta och uppmana andra att göra det?

On topic: Hänt något nytt runt Ehg vs Kfc?

EHG lämnade någon väldigt otrevlig kommentar på KFC floggen, minns inte vad det stod, men något om "1 st warning" och att saker kommer att hända. Fotolog verkar dock ligga nere för tillfället så kan inte länka.
Citera
2011-04-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz
Måste bara ställa en fråga angående Heor. Gör han verkligen sina panels helt själv? Det är svårt att tro!

Jag menar, med t.ex NER (heor är den enda som kan mäta sig med ner/wufc/sdk-panelsen) så verkar det vara en snubbe som kör chars (leon?) och andra som gör annat.

Det jag undrar är alltså hur han hinner lägga både skön piece och character ensam!?

Det gör han inte, fossil kör karaktärerna.
Citera
2011-04-10, 21:36
Medlem
jonnizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuryone
Det gör han inte, fossil kör karaktärerna.

Aight. Tänkte det. Grymt av dem båda iallfall!
Citera
2011-04-10, 21:52
Bannlyst
What CREW: http://img709.imageshack.us/i/hns.mp4/
What Bild: http://img151.imageshack.us/i/20100312780.jpg/
Citera
2011-04-10, 21:57
Medlem
Knarkboxs avatar
QUOTE=jonniz]Måste bara ställa en fråga angående Heor. Gör han verkligen sina panels helt själv? Det är svårt att tro!

Det jag undrar är alltså hur han hinner lägga både skön piece och character ensam!?[/quote]
Det är MARR som lägger letters in WUFC-SDK/NER/VIM-panelerna förresten, löjligt skillad.
Citera
2011-04-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntifaSweden
What CREW: http://img709.imageshack.us/i/hns.mp4/
What Bild: http://img151.imageshack.us/i/20100312780.jpg/

du får träna mer, så kanske du blir bra någon gång
Citera
2011-04-10, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kuryone
du får träna mer, så kanske du blir bra någon gång
Inte ja som har gjort det :S
Det är WHAT Crew.
Citera
2011-04-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntifaSweden
Inte ja som har gjort det :S
Det är WHAT Crew.

je de såg jag. bra placering men taskigt gjorda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in