2010-11-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
tycker broskstilen är sådär faktiskt, men smaken är som baken.
DINMAY-piecen som man ser om man går ner mot smålands från McDonalds på Mårtenstorget, är den ny eller bara jag som missat den?
Jag skymtade en DINMAY- piece bakom MC Donalds om det är den du menar? Ingen kromare utan färg piece?
Någon som känner till ZUAL förresten? Gled förbi smålands någon vecka sedan och skådade en skit tung piece ifrån honom. Har även sett lite ZUAL tags här och där men inte så mycket målningar, synd!
Citera
2010-11-29, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delikat-snut
Jag skymtade en DINMAY- piece bakom MC Donalds om det är den du menar? Ingen kromare utan färg piece?
Någon som känner till ZUAL förresten? Gled förbi smålands någon vecka sedan och skådade en skit tung piece ifrån honom. Har även sett lite ZUAL tags här och där men inte så mycket målningar, synd!
precis den jag menar!
inte sett något som fäst sig speciellt på minnet från Zual. finns det någon piece eller bara tags ute?
Citera
2010-11-29, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
precis den jag menar!
inte sett något som fäst sig speciellt på minnet från Zual. finns det någon piece eller bara tags ute?
Tags finns det lite här och där! Minns att jag sett nån piece ifrån Zual för något år sedan innan dem buffa det röda träplanket vid lerbäck samt den på länken. Mer än så har jag inte sett!

http://www.fotolog.com/skanebre/55977647
Citera
2010-11-30, 21:37
Medlem
ugvyfc1s avatar
Zual från kh(?) körde mkt för ett par år sedan. Den första, iallafall som jag la märke till, som använde sig av färgspruta i Lund. Kul om han börjar köra aktivt igen, big up!
Senast redigerad av ugvyfc1 2010-11-30 kl. 21:39.
Citera
2010-12-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugvyfc1
Zual från kh(?) körde mkt för ett par år sedan. Den första, iallafall som jag la märke till, som använde sig av färgspruta i Lund. Kul om han börjar köra aktivt igen, big up!
Ja det kommer man ihåg! Men hans bombing-rundor med den sprutan går ju inte att jämföra med CAZPERs röj! Fy fan va killen bombade. Vad har hänt honom förresten? Inte sett nått nytt på länge.
Citera
2010-12-02, 12:20
Medlem
spaderfjortons avatar
"INA CWS - Same crew, different name" bekräftas, läste det på en fotolog

Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Dessutom är väl CWS ganska stora i Köpenhamn? Men jag minns att någon startade en tråd på whoa med en uppmaning till malmö-CWS att sluta skriva CWS då dessa inte var samma som STHLM-CPH CWS.

Stämmer, läste detta och fick sedan höra från säkra källor att det hade skett förvirring och det har visat sig att de två olika CWS i Malmö egentligen är två sets av samma crew.
Samma källor önskar att eventuella fientligheter och OG-claims mellan de två upphör genast, nåt om "brothers from another mother"...

Som jag fattat det är ena setet är rekryterat via CPH branchen och det andra reppas bland annat av Name som är norrifrån nånstans, misstänker att det är därför man sett både INA-CWS och bara CWS i olika omgångar. Det är inte lätt när det blir för invecklat...
Citera
2010-12-02, 23:12
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaderfjorton
"INA CWS - Same crew, different name" bekräftas, läste det på en fotolog

Stämmer, läste detta och fick sedan höra från säkra källor att det hade skett förvirring och det har visat sig att de två olika CWS i Malmö egentligen är två sets av samma crew.
Samma källor önskar att eventuella fientligheter och OG-claims mellan de två upphör genast, nåt om "brothers from another mother"...

Som jag fattat det är ena setet är rekryterat via CPH branchen och det andra reppas bland annat av Name som är norrifrån nånstans, misstänker att det är därför man sett både INA-CWS och bara CWS i olika omgångar. Det är inte lätt när det blir för invecklat...

Vilken soppa, vad står CWS för?
Citera
2010-12-03, 09:58
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Vilken soppa, vad står CWS för?

Soppa? Word.
Jag har hört två olika: Crazy Writing Skillz och Crazy Wrecking Shit.
Citera
2010-12-03, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaderfjorton
Soppa? Word.
Jag har hört två olika: Crazy Writing Skillz och Crazy Wrecking Shit.

Cocaine Whores & Spliff
Citera
2010-12-03, 17:38
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deric
Cocaine Whores & Spliff

justja den har jag sett i Malmö på nån lastbil eller nåt!
Citera
2010-12-03, 18:36
Medlem
Så Haws reppar DNA numera om man ska tro denna målningen

http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/wp-content/gallery/sweden/malmo_legal_graffiti/malmo_graffiti_legal_dsc_5410.jpg
Citera
2010-12-03, 22:29
Medlem
bosse2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delikat-snut
Ja det kommer man ihåg! Men hans bombing-rundor med den sprutan går ju inte att jämföra med CAZPERs röj! Fy fan va killen bombade. Vad har hänt honom förresten? Inte sett nått nytt på länge.

kör mer än någonsin vill jag påstå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in