2011-04-10, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuryone
Synd att scenen inte är så levande där, känns som att Kristianstads scen var bättre förr, hehe.

Men kul med Lux crew och Beges, var det bara tags du såg eller pieces? Inga foton?

satt mest i bil. inga foton. men kommer att åka upp fler gånger.
Citera
2011-04-10, 18:12
Medlem
wakos avatar
Sw & Lux är inte utbölingar i krstd..
Citera
2011-04-10, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wako
Sw & Lux är inte utbölingar i krstd..

misstänkte inte skywalkers som utbölingar heller. men trodde att lux hörde hemma i hässleholm primärt.
kristianstad är inte min del av skåne dock.
Citera
2011-04-10, 18:56
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
såg ett gäng SW i kristianstad oxå. med tanke på spridning och antal så misstänker jag att någon av dem bodde i trakten när de var aktiva.

SW kommer väl från början från KRSTD om jag kan min historia rätt.
Citera
2011-04-10, 19:21
Medlem
Citat:
misstänkte inte skywalkers som utbölingar heller. men trodde att lux hörde hemma i hässleholm primärt.
kristianstad är inte min del av skåne dock.
esko från lux har, vad jag vet, bott eller kommer ifrån kristianstad iallafall. annars är dom väl ganska utspridda i skåne/sverige.

men det finns alltså ingen nämnvärd som kör hårt i kristianstad? tråkigt och konstigt
Citera
2011-04-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler

Exactamundo.......
Citera
2011-04-10, 20:00
Medlem
wakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing
esko från lux har, vad jag vet, bott eller kommer ifrån kristianstad iallafall. annars är dom väl ganska utspridda i skåne/sverige.

men det finns alltså ingen nämnvärd som kör hårt i kristianstad? tråkigt och konstigt

Lux grundades i skåne.. väldigt utspridda orter, men på senare tid har dom flyttat ut i vårt avlånga rike och nya har rekruterats. Skulle nog vilja påstå att Lux hade hjärtat i Hässleholm iaf.
Sw började i krstd och spred sig relativt snabbt mot Hbg om jag förstått det rätt.

Jag vill tro att Ner crew också hade en viss historia i krstd. Nån som vet mer? Disembowler vet mer kanske?
Citera
2011-04-10, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler

då var det inte så konstigt med spridningen etc då.
men enligt min historia så har de inte varit aktiva på läääääänge, vilket gör det extrasoft att det fortfarande sitter uppe en hel del.
så jag antar att det bara är för folk att ta pågan dit och kötta loss. det buffas inte så jävla hårt utanför centrum.
Citera
2011-04-10, 20:01
Medlem
Jekners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endtroducing

Har sett att Biceps och Esko från Lux har bombat lite i kristianstad, har sett MRD och BOOF tags också som är nya...
Citera
2011-04-10, 20:03
Medlem
Jekners avatar
Citat:
då var det inte så konstigt med spridningen etc då.
men enligt min historia så har de inte varit aktiva på läääääänge, vilket gör det extrasoft att det fortfarande sitter uppe en hel del.
så jag antar att det bara är för folk att ta pågan dit och kötta loss. det buffas inte så jävla hårt utanför centrum.

SW är aktiva fortfarande, fast inte i kristianstad om det var du menade
Citera
2011-04-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wako
Lux grundades i skåne.. väldigt utspridda orter, men på senare tid har dom flyttat ut i vårt avlånga rike och nya har rekruterats. Skulle nog vilja påstå att Lux hade hjärtat i Hässleholm iaf.
Sw började i krstd och spred sig relativt snabbt mot Hbg om jag förstått det rätt.

Jag vill tro att Ner crew också hade en viss historia i krstd. Nån som vet mer? Disembowler vet mer kanske?

sett mest lux i hässleholm så därifrån kom mitt antagande.
ner är väl från början ett malmö-crew (mar, oikot och några tågmålare till. hefa kanske? storyn jag hörde kring ner var att det var det ordet de använde mest när de målade tåg "ner ner"), men det spred sig rätt snabbt och jag vet inte ens om de själva vet vilka som är medlemmar idag *LOL*
Citera
2011-04-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jekner
SW är aktiva fortfarande, fast inte i kristianstad om det var du menade

menade generellt. har inte helt 100 koll på graff-scenen idag, men skåne-scenen har jag hyfsad koll på, och jag har inte sett/hört något härnerifrån. men sverige är avlångt och skåne är litet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in