KfCity----, Sverige
FUCK EHG-FUCK EHG-FUCK EHG-FUCK EHG-FUCK EHG-FUCK EHG-FUCK EHG!!!! JÄVLA HORUNGAR ALLIHOPA!!
13 timmar sedan
Den beefen har ju pågått ett tag. Men då har det bara varit EHG som kört över KFC o SAR om jag förstått det hela rätt. Nu verkar det dock som det är krigsyxan som grävts upp!
Har förövrigt börjat sätta i rutin att stanna vid rälsen en halvtimme efter stuiderna!
Direkt när jag går dit idag ser jag en Heor med en mus/råtta till character. Och då undrar jag, jag har sett denna/en liknande målning på floggs för ett par dagar sedan. Har han målat en favorit i repris eller buffas det segt?
Den beefen har ju pågått ett tag. Men då har det bara varit EHG som kört över KFC o SAR om jag förstått det hela rätt. Nu verkar det dock som det är krigsyxan som grävts upp!
Måns blev ju släppt för inte så länge sen så kanske därför det inte hänt något från deras sida. SAR verkar ligga väldigt stilla med graffen, även i Växjö. Hade varit jävligt kul att se denna beefen om SAR och KFC försvarade sig.
Måns blev ju släppt för inte så länge sen så kanske därför det inte hänt något från deras sida. SAR verkar ligga väldigt stilla med graffen, även i Växjö. Hade varit jävligt kul att se denna beefen om SAR och KFC försvarade sig.
Ja det kommer va kul att se. Verkar dock som det inte hänt något än. Någon malmöbo som har koll?