2011-02-28, 13:45
Medlem
Jekners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
No train - no fame!

skärp dig, fett med paneler, men graffiti är mer än tåg...
Citera
2011-02-28, 18:39
Medlem
Disembowlers avatar
Förresten såg 3xEHG panels på nya pågan.
Citera
2011-03-01, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Tvärtom, Malmö är inte alls för litet, en av Europas 200 största städer, eller nordens 6:e största stad hur man nu vill se det. Däremot inte speciellt stort till ytan. Att dra en tunnelbanelinje (vars största fördel är att den tar bort massor av trafik från gatorna - till skillnad från spårvagn) kommer med andra ord inte vara ett speciellt kostsamt eller långdraget projekt.

En tunnelbana i Malmö vore awesome, men så jävla meningslöst. Malmö är en kompakt stad jämfört med tex Stockholm, i Stockholm är allt uppdelat rent geografiskt, Solna där, T-Centralen där, Årsta där osv.. Där är alla stadsdelar utspridda huller om buller och det är ändå en bra bit från varandra, om man nu kommer ut från centrum.

I Malmö är det gångavstånd till allt. Vi behöver inte ett tunnelbanesystem. Vi har Citytunneln som är riktigt jävla onödig, men den utför väl sitt syfte. Även fast jag kan tycka att vi klarar oss utan den.

Jag röstar för en utökad busstrafik med fler linjer och fler bussar. Ett spårvagnsnät hade inte suttit helt fel egentligen, dock tror jag det kommer bli kaos i trafiken med tanke på hur våra vägar ser ut. Det får man fixa om man vill att det ska flyta på.

Annars är ju en lösning ett sådant T-bana som dem har i New York tex. Där tunnelbanan går ovanför jord istället för under. Alltså att man bygger plattformer ovanför marken som tågen kan åka på. Mycket smart och skulle säkerligen smälta in i vår redan så smutsiga statsbild i vissa delar av stan..
Citera
2011-03-01, 15:16
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffalpha
http://www.kimmatthiesen.dk/graffsite/2011/the-gods/

Extremt bra nivå, varför håller inte alla panels liknande standard?
Citera
2011-03-01, 15:57
Medlem
wakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaderfjorton
Extremt bra nivå, varför håller inte alla panels liknande standard?

Är du född igår eller du ställer bara dumma frågor som en hobby?
Citera
2011-03-01, 22:52
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako
Är du född igår eller du ställer bara dumma frågor som en hobby?

Uppenbarligen är jag både född igår och har dumma frågeställningar som hobby. Är du rädd att bli smittad eller vad är problemet?

Jag får väl klargöra för er andra som är för smarta för att fatta: det är kul med paneler, men för många håller låg standard och det blir så smärtsamt uppenbart när nån med lite skärpa visar vart skåpet ska stå. Det skadar ju inte att bli bättre med tiden, lära sig lite längs vägen osv. Visst, det låter hårt men så är det i slutändan. 95% av malmös aktiva writers kommer ha slutat inom två år, dom som övervintrat ser samma karusell med toys, "etablerade" och "kungar". Nytt folk, samma historia. Rinse lather repeat.
Det handlar inte bara om vem som kör mest, eller gör flest pilar... dedikation visar sig med åren, somliga fattar vad jag menar, andra tror att dom gör det. Whatever...
Citera
2011-03-01, 23:36
Medlem
Bäver_s avatar
CSG utbildas i Malmö as we speak grabbar. Räkna med att få springa lite.

Och CSG kan ju räkna med att få springa om dem försöker gripa SNAFR.
Citera
2011-03-01, 23:44
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Är det så? Tråkigt att höra...
Citera
2011-03-01, 23:51
Medlem
Citat:

källa?
Citera
2011-03-01, 23:58
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
källa?

Fick höra det av någon från AM som fått höra det från någon i EHG så jag tänkte lufta det här och se om någon annan hade hört något.
Citera
2011-03-02, 00:00
Medlem
Citat:
Fick höra det av någon från AM som fått höra det från någon i EHG så jag tänkte lufta det här och se om någon annan hade hört något.

får hoppas att det bara är ett rykte då.
Citera
2011-03-02, 00:02
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
får hoppas att det bara är ett rykte då.

Jo men vad förväntar ni er när ni har kört yarden lugnt i några år och plötsligt bara mosar sönder den på några månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in