2010-01-18, 14:20
Medlem
Dinitrols avatar
Vilka är med i ehg igentligen?
Citera
2010-01-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Hahaha, tyvärr inga bilder. Men jag kan säga att det var en sjukt konstig buffning. Minns att det var en chromepiece under med blå lines och skugga. Såg IB:s piece och tyckte då, precis som många andra att den var sjukt onödigt, inget mer än så. Kom tillbaka dagen efter så var piecen borta men chromen under var tillbaka.

Trodde först att jag hade drömt detta eller nått, men när jag tittade närmare fanns det spår av piecen, den blev buffad.
Sjukt konstigt.

Någon som känner IB kan ju kanske få det bekräftat. Tror att glue var med på den.

Känner inte någon av dem, men kan bekräfta att de besökt HBG mycket nyligen!
Citera
2010-01-18, 21:24
Medlem
ssdds avatar
Citat:
Troligen CWS?

det är mycket möjligt! stod en bra bit därifrån med träd och allt imellan menmen,
vet du vart dom är ifrån?
Disembowler du verkar ha bra koll på scenen, vad vet du om Besk ?
han har 2 målningar i kstad och verkar vara oldschool då jag nästan är säker den ena är gjord 99! hittade även en SW målning från 98 som är ruggigt toyig! men kul att se då sw fortfarande är aktivt kan ladda upp bilder vid intresse!
Citera
2010-01-18, 21:34
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
det är mycket möjligt! stod en bra bit därifrån med träd och allt imellan menmen,
vet du vart dom är ifrån?
Disembowler du verkar ha bra koll på scenen, vad vet du om Besk ?
han har 2 målningar i kstad och verkar vara oldschool då jag nästan är säker den ena är gjord 99! hittade även en SW målning från 98 som är ruggigt toyig! men kul att se då sw fortfarande är aktivt kan ladda upp bilder vid intresse!

De intresserar mig. Besk finns än idag på många gods.
Citera
2010-01-18, 22:41
Medlem
Disembowlers avatar
Jag uppmärksamande BESK rätt fort när jag flyttade till Malmö. Jag bodde utanför lundavägens station, sedermera Östervärn. Det stannade ofta gods där och BESK dök upp på en hel del. Dock var IKON obestridligen störst. Hursomhelst, mig veterligen körde han med sammanslagna crewet SAKNADS hemmahörande i Älmhult. Samtliga i SAKNADS var faktiskt rätt duktiga, iallafall vad jag minns. Tror att jag snackat med dem på Phuset för massa år sedan. BESK var hursomhelst rätt aktiv och flyttade ner till Malmö för 10 år sedan. I samma veva började han reppa ett av Malmös mest legendariska crews, DNA. Slängde upp en hel del av sina semi-wildstyle grejer på både tåg och väggar. Han var inte den mest aktiva, men samtidigt syntes han regelbundet. Innan BATES gjorde askania till det färgglada ställe det är i dag så rockade RELY och BESK stället. Minns att BESK bröt mot regeln highlights-på-motsatt-sida-skuggan som verkar vara rätt vanligt idag. Det är länge sedan jag sett något av BESK, men han har alltid kunnat leverera kvalitet före kvantitet.

Vad gör förresten resten av SAKNADS? De var rätt duktiga då det begav sig. Dessutom hade de en egen hemsidan som var listad på artcrime.com

En annan snubbe som BESK målade med var SPEL från Kristianstad, tyckte han hade en trevlig newskool.

Hoppas infon dög
Citera
2010-01-18, 23:35
Medlem
Jonkazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickidicki
Finns här någon från kstad? man ser bara Erak, sker och moer här behövs lite nytt kom hit och måla vafan?
Sluta gör reklam för dig själv, om du nu så gärna vill så kan du fixa det här på länken nedanför....

http://www.gl-tryck.com/topp.htm
Citera
2010-01-19, 20:54
Medlem
ssdds avatar
Citat:
Jag uppmärksamande BESK rätt fort när jag flyttade till Malmö. Jag bodde utanför lundavägens station, sedermera Östervärn. Det stannade ofta gods där och BESK dök upp på en hel del. Dock var IKON obestridligen störst. Hursomhelst, mig veterligen körde han med sammanslagna crewet SAKNADS hemmahörande i Älmhult. Samtliga i SAKNADS var faktiskt rätt duktiga, iallafall vad jag minns. Tror att jag snackat med dem på Phuset för massa år sedan. BESK var hursomhelst rätt aktiv och flyttade ner till Malmö för 10 år sedan. I samma veva började han reppa ett av Malmös mest legendariska crews, DNA. Slängde upp en hel del av sina semi-wildstyle grejer på både tåg och väggar. Han var inte den mest aktiva, men samtidigt syntes han regelbundet. Innan BATES gjorde askania till det färgglada ställe det är i dag så rockade RELY och BESK stället. Minns att BESK bröt mot regeln highlights-på-motsatt-sida-skuggan som verkar vara rätt vanligt idag. Det är länge sedan jag sett något av BESK, men han har alltid kunnat leverera kvalitet före kvantitet.

Vad gör förresten resten av SAKNADS? De var rätt duktiga då det begav sig. Dessutom hade de en egen hemsidan som var listad på artcrime.com

En annan snubbe som BESK målade med var SPEL från Kristianstad, tyckte han hade en trevlig newskool.

Hoppas infon dög

okejokej! låter bra tackar och bockar för infon!
dessvärre inte sett något från SPEL, och tror inte det finns något kvar i Kristianstad iaf!
Citera
2010-01-20, 21:31
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
okejokej! låter bra tackar och bockar för infon!
dessvärre inte sett något från SPEL, och tror inte det finns något kvar i Kristianstad iaf!

Tror SPEL gick under namnet FAKS under början av 00-talet.
Citera
2010-01-21, 18:42
Medlem
Citat:
tror han menade att han sett spår av Ib _från_ bussen! ; ) när han suttit och tittat ut!

Aaah, smart! så va de antagligen:P
Citera
2010-01-22, 15:35
Medlem
vem är nemo som verkar dra över allt längs elövsspåret? målat över en fool-piece och ser ut som han spitat den stora kc-dke kråmen också.

är inte säker men såg ut som det var han som dragit över en dke t-up också.

varför gör han sådana dumma saker?
Citera
2010-01-22, 16:05
Medlem
Dinitrols avatar
Antagligen för att både kc och dke halkat ner ett steg på näringskedjan.
Citera
2010-01-22, 17:15
Medlem
Snabeltands avatar
http://www.fotolog.com/hittanemo

Tror han är från Helsingborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem