2010-01-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Fett onödig battle, det känns som om ingen av parterna kan göra denna battlen rättvisa.

Ja helt onödigt tycker jag det med känns som. Innan var banden mellan Malmö och Köpenhamns målarna tighta men först beefen med Bates och nu med Swet. Men det handlar väll om att man ska visa vem som bestämmer i stan.

Bates målning nere vid folkespark är riktigt tung http://www.fotolog.com/stailas/76442809 finns det någon i Malmö,Skåne eller Sverige som slår han på fingrarna när han riktigt får till det?
Citera
2010-01-16, 22:54
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrHolger
Ja helt onödigt tycker jag det med känns som. Innan var banden mellan Malmö och Köpenhamns målarna tighta men först beefen med Bates och nu med Swet. Men det handlar väll om att man ska visa vem som bestämmer i stan.

Bates målning nere vid folkespark är riktigt tung http://www.fotolog.com/stailas/76442809 finns det någon i Malmö,Skåne eller Sverige som slår han på fingrarna när han riktigt får till det?

Jag tycker battlen mot SWET är lika onödig som den mot BATES. Mok och Daur är duktiga på sina grenar av graffen och likaså Swet och Bates, men ingen av dem kan battla varandra på lika villkor.
Citera
2010-01-17, 09:09
Medlem
Araknofobis avatar
Swet > Bates enligt mig.

Något annat intressant som händer i Skåne är att vi i Helsingborg har finbesök av IB crew, ganska otippat tyckte jag när jag såg spår av dem från bussen.
Citera
2010-01-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Swet > Bates enligt mig.

Något annat intressant som händer i Skåne är att vi i Helsingborg har finbesök av IB crew, ganska otippat tyckte jag när jag såg spår av dem från bussen.
Har dem någon flogg? Känner inte till IB crew.
Citera
2010-01-17, 14:03
Medlem
Disembowlers avatar
Ignorant Bastards från Stockholm?

De gjorde en go usama piece på phuset direkt efter 9/11. Enda piecen som buffats på phuset vad jag vet...
Citera
2010-01-17, 14:08
Medlem
Citat:

De gjorde en go usama piece på phuset direkt efter 9/11. Enda piecen som buffats på phuset vad jag vet...
Hehe låter som en väldigt känsloladdad piece!
Citera
2010-01-17, 16:23
Medlem
Citat:

pic or it never happend!
Citera
2010-01-17, 18:48
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vocaliser
pic or it never happend!
haha jag tänkte samma sak innan idag när jag läste det :P
Citera
2010-01-17, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Swet > Bates enligt mig.

Vilken/vilka bussar? Syns de på många, skulle va roligt om man kunde se nått :P
Citera
2010-01-17, 22:12
Medlem
ssdds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izadim
Vilken/vilka bussar? Syns de på många, skulle va roligt om man kunde se nått :P

tror han menade att han sett spår av Ib _från_ bussen! ; ) när han suttit och tittat ut!

vilken stad härstammar cms (?) från, såg ett rull ich tror det stod cms, chrom fill iaf!
Citera
2010-01-18, 00:21
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
tror han menade att han sett spår av Ib _från_ bussen! ; ) när han suttit och tittat ut!

vilken stad härstammar cms (?) från, såg ett rull ich tror det stod cms, chrom fill iaf!

Troligen CWS?
Citera
2010-01-18, 00:25
Medlem
Disembowlers avatar
Hahaha, tyvärr inga bilder. Men jag kan säga att det var en sjukt konstig buffning. Minns att det var en chromepiece under med blå lines och skugga. Såg IB:s piece och tyckte då, precis som många andra att den var sjukt onödigt, inget mer än så. Kom tillbaka dagen efter så var piecen borta men chromen under var tillbaka.

Trodde först att jag hade drömt detta eller nått, men när jag tittade närmare fanns det spår av piecen, den blev buffad.
Sjukt konstigt.

Någon som känner IB kan ju kanske få det bekräftat. Tror att glue var med på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in