2010-08-11, 00:20
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobbles
Sen när blev Dr ett crew...?
sen typ åtta år sen?
Citera
2010-08-11, 00:24
Medlem
Oj, har fått för mig att det var en person. Ursäktar.
Citera
2010-08-11, 02:36
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobbles
Såg Dr Crew tags ute i Helsingborg idag? Någon som kan förklara? =)
iFos har även bombat ganska flitigt ser jag

Det är ju inget som hände över en natt precis, och båda två är crews.
Citera
2010-08-13, 02:43
Medlem
Viva-La-Revolucion-Motherfucker.s avatar
Ay, Smålands brukar sälja på torsdagar på sommaren. Jag missade det, trodde det var onsdag idag. Menar igår. Nån som vet när dem ska börja sälja varje dag igen eller om det redan har börjat?
Orkar inte sticka dit för att se.

2.

Kan man inte samla lite crews (folk som har kontakter) för att få ihop några målare och köra en wholetrain i Lund? Nog ingen på FB som känner nån från EHG, MRD, DINMAYS etc etc ?
Menar inte att jag ska vara med, jag är rätt okänd och är crew-less men hade varit nice om det hände.
Citera
2010-08-16, 06:11
Medlem
latsomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-La-Revolucion-Motherfucker.
......
Kan man inte samla lite crews (folk som har kontakter) för att få ihop några målare och köra en wholetrain i Lund? Nog ingen på FB som känner nån från EHG, MRD, DINMAYS etc etc ?
Menar inte att jag ska vara med, jag är rätt okänd och är crew-less men hade varit nice om det hände.
Planera wholetrain via flashback...
Citera
2010-08-16, 12:36
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ay, Smålands brukar sälja på torsdagar på sommaren. Jag missade det, trodde det var onsdag idag. Menar igår. Nån som vet när dem ska börja sälja varje dag igen eller om det redan har börjat?

2.

Nej självklart ingen från FB känner någon från AY DINMA eller MRD ditt jävla stolpskott skjuter du hårs i ögonlocken eller vad är det med dig du är ju helt verklighetsfrånkopplad
Citera
2010-08-16, 13:45
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Kan man inte samla lite crews för att få ihop några målare och köra en wholetrain i Lund? Nog ingen på FB som känner nån från EHG, MRD, DINMAYS etc etc ?

Ja skit smart ! Det är ju så att lund har den fetaste layupen...

För fan bara för du har registrerat dig på flashback och är typ 13 bast och snackar en jävla massa blaya så kan du istället gå ut och måla och lära känna folk som alla andra..
Citera
2010-08-16, 17:26
Medlem
ssdds avatar
Citat:

2.

jag älskar dig
Citera
2010-08-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ja skit smart ! Det är ju så att lund har den fetaste layupen...

För fan bara för du har registrerat dig på flashback och är typ 13 bast och snackar en jävla massa blaya så kan du istället gå ut och måla och lära känna folk som alla andra..

Lugna er, det ä'r väl inget att bli arg för
Citera
2010-08-16, 20:26
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetemannen

PEACE & LOVE SKJUT HÅRS SÅSOM MAN GÖR I LUND HAJJARU MANNEN
Citera
2010-08-17, 06:45
Medlem
Viva-La-Revolucion-Motherfucker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Planera wholetrain via flashback...
Dude.. no. Men jag ger bara ett tips till den som har kontakter för att kunna fixa nåt sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Nej självklart ingen från FB känner någon från AY DINMA eller MRD ditt jävla stolpskott skjuter du hårs i ögonlocken eller vad är det med dig du är ju helt verklighetsfrånkopplad
Jag är rätt säker på att det finns folk som känner dem.
Det låter som att du tror att Ay, Dinma, Mrd är typ i klass med världens bästa graffiti målare och skulle aldrig ha tid för att gå in på FB. De flesta ungdomar har ett konto på fb.
Vet att vissa från Smålands känner folk från Dinmays och det finns folk från Smålands här.

Citat:
Ursprungligen postat av nån
Ingen fråga dig, hejdå.

Citat:
Skit i dem, folk trycker ner dem och eftersom dem inte kan trycka ner folk i verkligheten, gör dem det över internet där de kan vara överlägsna för en gångskull.
Citera
2010-08-17, 11:09
Medlem
Bäver_s avatar
Det funkar inte. Han får inte in något i sitt huvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in