Citat:
Ursprungligen postat av
Gotwin
Nej, att bli full och spy är inte relevant till våldtäktsanklagelserna för helvete. Att han skrivit att han har blivit det en gång har inget att göra med våldtäktsanklagelserna. Nästan alla har haft samma upplevelse.
Jag hävdar fortfarande att skvaller om en våldtäktsanklagad persons förhållande till alkohol och droger är högintressant, då det ofta är anledning till psykisk ohälsa, eller fungerar som trigger hos sexuella predatorer.
Jag har också haft rejäla fyllor, dock utan att trycka ner kuken i halsen på gråtande tjejer i parker, om han ofta dricker sig så redlös att han spyr på bakfyllan, har minnesluckor m.m. Då är det högintressant, jämför med tex hagamannen, from som ett lamm och respekterad familjefar nykter, men när det vankades firmafest och han blev aprak, då förvandlades han till en sexuell predator som i sina fyllor spred skräck i en hel stad.
Jag är inte intresserad av en enstaka fylla, utan mer om karatefyllorna går att koppla till det avvikande beteendet, som att skicka dicpics och kalla tjejer horor, jag gissar spontant att det inte är något man gör spiknykter en vardag, utan under påverkan av alkoholk&droger