2017-10-31, 22:36
Medlem
nån jävla stole som skriver på twitter att Soran tagit sitt liv(@MikeEveron). Stämmer detta??
Citera
2017-10-31, 22:48
Medlem
stickadhalsduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicotinell
nån jävla stole som skriver på twitter att Soran tagit sitt liv(@MikeEveron). Stämmer detta??

Fullkomligt skriker ju troll om den användaren. Tvivlar starkt på att det stämmer.
Citera
2017-10-31, 23:00
Medlem
Wawawas avatar
Döm av min förvåning när jag skulle in och kolla vem komikern var och jag ser att jag Startade den här tråden för 10 år sen efter en dålig upplevelse med SI. Har inte varit på FB sen dess typ. Startade tråden för att jag Ville höra om andra hade liknande erfarenheter, och kom tillbaka nu för att få bekräftat att ”komikern” var han.

Detta är såklart inget bevis svart på vitt, men alla kan ju se att jag startade tråden och inte varit aktiv sen dess och så får ni tro vad ni vill om mina motiv
Citera
2017-10-31, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Döm av min förvåning när jag skulle in och kolla vem komikern var och jag ser att jag Startade den här tråden för 10 år sen efter en dålig upplevelse med SI. Har inte varit på FB sen dess typ. Startade tråden för att jag Ville höra om andra hade liknande erfarenheter, och kom tillbaka nu för att få bekräftat att ”komikern” var han.

Detta är såklart inget bevis svart på vitt, men alla kan ju se att jag startade tråden och inte varit aktiv sen dess och så får ni tro vad ni vill om mina motiv
Ja det finns väldigt mycket som pekar på att du hade dåliga upplevelser av Såran i trådstarten. Eller så kollar du på min trådstart om "kinesen", eller min sammanställning av uppgifter om såran (innan tidningarna skrivit en rad) eller min sammanställning av uppgifter om Fredrik Virtanen (som gjordes för några år sedan).
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-31 kl. 23:21.
Citera
2017-10-31, 23:20
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Ja det finns väldigt mycket som pekar på att du hade dåliga upplevelser av Såran i trådstarten.

Nej? Säger samma som i andra tråden. då var syftet som sagt att fiska information för egen del och ta reda på mer, inte varna. Även om jag hade skrivit det hade ingen brytt sig. Skummar några av mina gamla inlägg nu och här är bl.a. vad jag skrev om Timell 2008, inte som att det gör någon skillnad till eller från. Kunde ju inte verifiera vad jag skrev då. Ser att jag skrivit om rätt många personer jag hade runt mig på den tiden, saker jag glömt. Lever inte det livet nu och har som sagt inte varit inne på rätt många år. Om nån är intresserad av mer skvaller om mediamän kan ni kolla mina gamla inlägg.

M*rtin T*mell Mycket obehaglig. Upplevde honom som galen, aggressiv, översittare.
Citera
2017-11-01, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicotinell
Han trollar men det skulle kunna vara sant, soran sitter i en riktig rävsax just nu.
Citera
2017-11-01, 04:45
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Jag har inte riktigt hängt med. Har han våldtagit Twitter-bruden Kaoplain eller hur är hon inblandad i detta?

Du klarade då inte av att skriva hennes namn rätt.. @Kapolain heter hon där.

https://twitter.com/kapolain?lang=en
Citera
2017-11-01, 04:52
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa

Som sagt att du skulle ha några jättedåliga erfarenheter av honom för tio år sedan fanns det inte ens indikationer på i ditt inlägg. Du ville ju ha "roligt skvaller" som du skrev och dessutom lade du in en smiley.

Jag börjar bli mer och mer skeptisk till #meetoo-sekten... verkar som många kvinnor vill ha ryggdunkningar.
Citera
2017-11-01, 08:13
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Som sagt att du skulle ha några jättedåliga erfarenheter av honom för tio år sedan fanns det inte ens indikationer på i ditt inlägg. Du ville ju ha "roligt skvaller" som du skrev och dessutom lade du in en smiley.

Jag börjar bli mer och mer skeptisk till #meetoo-sekten... verkar som många kvinnor vill ha ryggdunkningar.

Vad betyder en helt anonym ”ryggdunk” på ett forum där man inte varit i 9-10 år och ingen vet vem man är? Jag bara undrar om det betyder nått för någon?
Citera
2017-11-01, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helloafrica
Har han omkring 6 mille tillgångar i företaget så kan han ju flytta utomlands och leva rätt gott i bra många år. Han har säkert en lägenhet han kan sälja också, och lite andra tillgångar. Kanske skaffa en sjukt ung thaifru eller så och starta ett nytt liv... det skulle jag ha gjort.

Är det slut med sambon, Jennifer? Han kan väl inte gifta sig med en thaifru om han har en sambo.

Annars så har Jennifer säkert en bra lön på Rochier, en av de mest ansedda advokatbyråerna i Norden. Det är ingen dyr avgift i en liten tvåa på Södermalm så de lär ju överleva på Sorans besparingar och hennes lön.

https://www.roschier.com/people/jennifer-terry
Senast redigerad av Vresrosen 2017-11-01 kl. 10:18.
Citera
2017-11-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuKBallen
Hoppas han åker dit ordentligt detta pk-äcklel. Ja Soran du är en skam för Sverige. Måste ju röra sig om våldtäkt, kan inte tänka mig att han får nuppa annars, så jävla ful som han är.

Hans komikerkollegor har väl ett digert material att göra humor av till nästa stand-upgig nu?
För de gillar väl att skämta om sexism och manligt griseri på Norra Brunn e.t.c.
Citera
2017-11-01, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Har några andra talanger förutom att vara rolig på goda medborgares bekostnad?

Vad kan ha försörja sig på nu, när karriären med att angripa rasister är över?

Var det inte någon TV-serie där han var nere och kolladein Peshmerga i Kurdistan? De vädrar väl morgonluft nu när IS är tillbakatryckta så nu kan han väl gå med utan att riskera livet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in