2017-11-25, 22:05
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Papa Dee kan snart få tillbaka jobbet på radion och framstå som en soft, feministisk kille.

För att inte nämna Tom Hjelte, efternamnet till trots en pajas.
Citera
2017-11-26, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppeteer01
Är det någon som hur en invlad muslim med låg intelligens kan haka i en svenska som är jurist? Jag menar kan hans erfarenhet kring hur man spetsar en gratisdrink eller hur man sexofredar en svensk och vit kvinna vara en del av ekvationen?
Vore rollerna ombytta hade ingen juristman velat ta i Sorina med tång ens
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Myndigheterna borde gått ut och varnat att folkuppfostrare var en av riskgrupperna. De faller ifrån ordentligt i höst. Måste vara något i deras livsstil eller umgänge.

Har han nämnts i någon av "de goda" kollegornas tweets eller inlägg på länge? Eller gör den här influensan att man blir osynlig eller har "de goda" kollegorna fullt upp att åka in på förhör?

Papa Dee kan snart få tillbaka jobbet på radion och framstå som en soft, feministisk kille.
Det har han nog inte, men å andra sidan fördöms han väl inte öppet heller. Kanske namngiven i amk morgon? Inte lyssnat på ett tag.
Citera
2017-11-27, 09:39
Medlem
FFL88s avatar
Har Missing People kontaktas?
Citera
2017-11-28, 02:05
Medlem
jonbonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimgerde
Håll hoppet levande!

Extremt många lurkar på FB, som jag brukade göra, och om de inte själv är här får de skvaller från barn eller vänner. Hela min familj är vad du skulle kalla PK-gulligullare från innerstan, och alla är 100% övertygade om att 'komikern' är Soran. Nu väntar alla på en outning a la den DN gjorde för JCA.

Soran, din bibliotekarie ser dig!

Karljäveln måste väl ha grannar! På något sätt måste han ju få kontakt med världen? Eller sitter han häktad? Det är faktiskt troligt med tanke på brottens art och flyktrisk.
Citera
2017-11-28, 10:30
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Har Betnér ypprat något som kan tolkas som en kommentar över Ismail/misstankarna/spekulationerna/den för Betnér plötsligt förändrade arbetssituationen?
Citera
2017-11-28, 19:24
Medlem
jonbonos avatar
Tror ni att vi någonsin får se Soran Ismail igen eller är han bara "borta"?
Osynliggjord eller exporterad.
Citera
2017-11-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppeteer01
Är det någon som hur en invlad muslim med låg intelligens kan haka i en svenska som är jurist? Jag menar kan hans erfarenhet kring hur man spetsar en gratisdrink eller hur man sexofredar en svensk och vit kvinna vara en del av ekvationen?

Kurder är inavlade.Men det är också Ålänningar. De är öbor. De är inte finnar och de är inte svennar, men de talar svenska med egen dialekt och har en del egna ord.

Som söt ung jurist är det märkligt att denna tjej väljer en sexdåre och tjejplågare som Soran att bygga bo med. Kan aldrig sluta väl.

Juristerna på Roschier måste skvallra en hel del.
Citera
2017-11-29, 16:19
Medlem
Undrar vad som är det sptrategiskt bästa att göra i hans situation. Pudla och gråta ut i DN? Fortsätta ligga med täcket över huvudet och vänta ut allt? Undrar hur man själv hade gjort i hans skor (förutsatt att man vore ett lika stort as som han). Jag hade nog flyttat utomlands eller anlitat en bra advokat och/eller en prkonsult. Det hänger mycket på hur pass mycket skit han gjort förstås.
Citera
2017-11-29, 16:31
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonbono
Tror ni att vi någonsin får se Soran Ismail igen eller är han bara "borta"?
Osynliggjord eller exporterad.
Vi hoppas och tror att vi aldrig mer ska behöva se honom.
Citera
2017-12-01, 13:40
Avslutad
PWNED?

https://www.youtube.com/watch?v=Mmr4HcgG0OY
https://www.svt.se/nyheter/nyhetstecken/kent-ekeroth-frias-fran-misshandelsdom
https://www.youtube.com/watch?v=WL-LLnOOExc
Citera
2017-12-05, 11:51
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiaLiaLin
För att återgå till att skvallra om Soran så kan jag meddela att han luktar sjukt mycket svett. Big no-no! Usch.
Lite kul att läsa gamla inlägg i denna tråd, på den tiden när medborgarna var en aning, om än lite charmigt naivt ovetande om vilket monstrum Soran skulle visa sig vara.
Citera
2017-12-06, 10:49
Medlem
iPees avatar
Inget nytt? Någon update?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in