2017-10-31, 00:52
Medlem
Har han omkring 6 mille tillgångar i företaget så kan han ju flytta utomlands och leva rätt gott i bra många år. Han har säkert en lägenhet han kan sälja också, och lite andra tillgångar. Kanske skaffa en sjukt ung thaifru eller så och starta ett nytt liv... det skulle jag ha gjort.
Citera
2017-10-31, 01:26
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helloafrica
Har han omkring 6 mille tillgångar i företaget så kan han ju flytta utomlands och leva rätt gott i bra många år. Han har säkert en lägenhet han kan sälja också, och lite andra tillgångar. Kanske skaffa en sjukt ung thaifru eller så och starta ett nytt liv... det skulle jag ha gjort.

Varför ska han skaffa en thaifru för,?
Ni SDare verkar ju bli kåta på dem och han är ju inte sådan
Citera
2017-10-31, 04:26
Medlem
Sorans fv, hon torde ha ett och annat att förtälja.

https://www.roschier.com/people/jennifer-terry
Citera
2017-10-31, 04:48
Medlem
alisvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Thaikvinnor brukar gilla män med ålderssillnad på 10 - 15 år, Soran är 29 år. De gillar dessutom ofta män som inte är smala.

Thaikvinnor brukar gillar INTE muslimer då de själva är budhister. Brukar heller inte gilla mörk hud då de är besatta av VITHET. Därför har Soran antagligen svårt att skaffa sig en thaifru. En ganska ovanlig kombination är enblatte med thaitjej. Mer vanligt en medelålders vit halvfet man med en yngre thaitjej.

Källa min thai fru..
Citera
2017-10-31, 04:59
Medlem
staticages avatar
Har varit lika tyst på Betners twitter som Sorans.
Betner och Soran kanske tag teamat nån tonårs flicka?
Hans tystnad tar jag som att han visste vad Soran hållit på med.
Citera
2017-10-31, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad i hans inlägg gjorde att du drog slutsatsen att han är SDare??
Ungefär lika sjuk slutsats som om jag skulle dra slutsatsen att ni V,are verkar bli kåta på somalier och andra svarta från länder däromkring om dig.
Citera
2017-10-31, 06:37
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Har varit lika tyst på Betners twitter som Sorans.
Betner och Soran kanske tag teamat nån tonårs flicka?
Hans tystnad tar jag som att han visste vad Soran hållit på med.

Även Petter Bristav har varit lugn på sociala medier. Han brukar ju vara väldigt flitigt.

Idag ska TSKNAS komma upp. Spännande om det kommer något eller om det blir ett bunkrat avsnitt...
Citera
2017-10-31, 06:47
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Vad i hans inlägg gjorde att du drog slutsatsen att han är SDare??
Ungefär lika sjuk slutsats som om jag skulle dra slutsatsen att ni V,are verkar bli kåta på somalier och andra svarta från länder däromkring om dig.
Det är väl sådana slutsatser du drar också eller?
Det är bara SDare som kallar folk till vänster om SD för V eller kulturmarxister eller vad det nu heter.
Och är slutsatsen så sjuk egentligen..?

Ja att han har en avatar som ska anspela på en svart människa lite "lustigt" säger väl något. Lägg där till att han drar alla thailändare över en kam och säger att dom gillar "VITHET". Men det kanske lutar mer åt höger än så eller?

I övrigt kommer det nog inget nytt avsnitt då det lär bli tystnad från TSKNAS.
Citera
2017-10-31, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Det är väl sådana slutsatser du drar också eller?
Det är bara SDare som kallar folk till vänster om SD för V eller kulturmarxister eller vad det nu heter.
Och är slutsatsen så sjuk egentligen..?

Ja att han har en avatar som ska anspela på en svart människa lite "lustigt" säger väl något. Lägg där till att han drar alla thailändare över en kam och säger att dom gillar "VITHET". Men det kanske lutar mer åt höger än så eller?

I övrigt kommer det nog inget nytt avsnitt då det lär bli tystnad från TSKNAS.

Varför ens dra slutsatser om någons politiska ståndpunkter baserat på några meningar? Låter väldigt dumt och trångsynt. Denna tråd är inte till för att du ska brunsmeta alla skribenter för att vi tycker det är problematiskt att Soran uppenbarligen har pillat in den i fel trosa ett antal gånger.

On topic: Ja, Betnérs tystnad är rätt talande. Hoppas innerligt att han är näste man till rakning så att säga.
Citera
2017-10-31, 07:22
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Varför ens dra slutsatser om någons politiska ståndpunkter baserat på några meningar? Låter väldigt dumt och trångsynt. Denna tråd är inte till för att du ska brunsmeta alla skribenter för att vi tycker det är problematiskt att Soran uppenbarligen har pillat in den i fel trosa ett antal gånger.

On topic: Ja, Betnérs tystnad är rätt talande. Hoppas innerligt att han är näste man till rakning så att säga.
Jag har inte baserat mina fördomar på hans åsikt kring Soran, utan enkom på thaifrugrejen, avataren, hans tidigare inlägg, överanvändatet av ordet blatte trots sin ringa ålder och nicket.
Jag brunsmetade en skribent. Inte alla.

On topic: Vissa gnäller över att man hängde ut Virtanen och Timell. Men är det någon som glömt att det tog typ en, nästan två veckor innan namnen blev offentliga i gammelmedia.
Och detta har varit på tapeten (ordentligt) sen i fredags. Det har inte gått en vecka en. Namnet kommer säkert idag.
Senast redigerad av frantik 2017-10-31 kl. 07:24.
Citera
2017-10-31, 07:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
On topic: Vissa gnäller över att man hängde ut Virtanen och Timell. Men är det någon som glömt att det tog typ en, nästan två veckor innan namnen blev offentliga i gammelmedia.
Och detta har varit på tapeten (ordentligt) sen i fredags. Det har inte gått en vecka en. Namnet kommer säkert idag.

1-0 till nazisterna, som jag hade förutspått: https://www.nordfront.se/soran-ismail-utreds-tva-valdtakter.smr

Matchen är dock inte slut. Media kan avvakta, utredningen kan läggas ner, och Soran kan återuppstå efter några år/månader i karantän. Skulle det här dock svälla till någon Savile-historia så borde dock nassarna ha ett rejält försprång över gammelmedia nu.
Senast redigerad av oshin.cantwell 2017-10-31 kl. 07:35.
Citera
2017-10-31, 09:16
Medlem
Gnusmas80s avatar
Någon som vet hur det är med häktning?
Om det är soran som är misstänk för våldtäkt och ärendet utreds av åklagare, borde inte soran vara häktad då? Ska väl inte spela någon roll om det var ett år sedan det hände. Ingen av sthlms tingsrätter har något alls på soran ismail. Så börjar fundera på om det är han?

"BROTT En man har häktats som misstänkt för en åtta år gammal våldtäkt i Malmö. "

Även om det är längesedan så blir man häktad för våldtäkt och i detta fall 2 anmälda våldtäkter plus anmälni gar om kukbilder osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in