2017-10-30, 10:25
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Att Bergsturken skulle ta sitt liv finns inte med på kartan. Nej, naturligtvis är han som alla andra muslimska invandrare felfria. Om det nu visar sig att han hade haft sex med någon kvinna så var det naturligtvis på initiativ av kvinnan. Och om det hade varit lite våldsamt så var det naturligtvis för att kvinnan vill ha det lite kraftfullt till skillnad från sex med oss tråkiga svenskar. Och om hon var minderårig eller bedövad av Rohypnol så var det naturligtvis inget som han visste eller rimligtvis kunde anat.

Bered er alla på en kaskad av lögner och relativisering av brotten. Har ni någonsin hört talas om någon från Mellanösterns som har stått för vad han gjort? Naturligtvis har de stackars Bergsturkarna det värre i Mellanöstern. Ett lögnaktigt anmäld våldtäkt är inget alls i jämförelse. Egentligen skulle anmälarna straffas för falsk tillvitelse och den stackars Bergsturken få skadestånd och livstids lön som konstnär.

Studera senare skillnaden mellan hur Virtanen och Timell agerat. De har ju i alla fall erkänt att de gått över gränsen och att de betett sig klandervärt. Det är skillnaden mellan oss Nordeuropeer och Mena-folk. Tror ni Bergsturken kommer att erkänna sina brott?

Jag mår illa!
Att erkänna brott ligger väl inte i deras grumliga genpool nej, men varför skulle dom det, dom kommer ju konstant undan med någon sorts "det är synd om mig utanförskap svenskar är rasister" offerkofta.
Och de underdåniga: "Timell, Virtanen och Kroner kunde vi förstå, men någon som Soran näää".
Sekten börjar implodera.
Citera
2017-10-30, 11:13
Medlem
någon som kan fixa fram häktningsframställan på honom.
anhållan är max 72tim sedan måste man häktas eller släppas.
rimligen uppsala TR eller stockholm TR
Citera
2017-10-30, 11:17
Medlem
blev just övertygad om att det är soran. han är inte anträffbar när man söker kontakt
Citera
2017-10-30, 11:19
Avslutad
Outad i några komikerkollegors Pod nu också:
https://podtail.com/podcast/mandag/

38:50 in
Citera
2017-10-30, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Outad i några komikerkollegors Pod nu också:
https://podtail.com/podcast/mandag/

38:50 in

Ja där kom slutliga beviset. Har trott länge men har haft svårt att tänka mig honom som våldtäktsman. Så fel man kan ha....
Citera
2017-10-30, 11:45
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
någon som kan fixa fram häktningsframställan på honom.
anhållan är max 72tim sedan måste man häktas eller släppas.
rimligen uppsala TR eller stockholm TR

Häktad??? Inte fan är han häktad, det skedde ju för länge sen.
Citera
2017-10-30, 12:25
Medlem
Först överger han sin gravida flickvän för många år sedan (kände hennes föräldrar) sen nu det här. Tvekar inte på att han är lika mycket apa som många andra.
Citera
2017-10-30, 13:42
Medlem
slamdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Häktad??? Inte fan är han häktad, det skedde ju för länge sen.

Vad spelar det för roll? Anmälan har upprättats nyligen.
Brottet är inte preskriberat.
Citera
2017-10-30, 13:48
Medlem
Har aldrig kollat eller lyssnat på Soran något tidigare, utan hade mer en bild av att han va en rejäl PK-babbe.
Han va väl tidigare den som lyckats sudda bort bilden jag hade av skäggiga yngre män från södern, att de flesta av dem hade kvinnoförtryck som hobby och gillade leka med vassa knivar runt män i orangea overaller på knä.

Sen visade sig hans rätta tryne till slut. Men efter att ha skummat igenom tråden verkar få vara förvånade.
Citera
2017-10-30, 15:18
Medlem
Jag är rätt förvånad ärligt talat. Att han var ett lismande PK-kräk visste jag men hade faktiskt inte gissat på att han skulle vara våldtäktsman.
Citera
2017-10-30, 15:24
Medlem
Njuter ärligt talat av denna nyhet. Tråkigt givetvis för offren i fråga men att bergsturken Soran Ismail äntligen blir avslöjad som sitt riktiga jag gläder mig något oerhört.
Citera
2017-10-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Njuter ärligt talat av denna nyhet. Tråkigt givetvis för offren i fråga men att bergsturken Soran Ismail äntligen blir avslöjad som sitt riktiga jag gläder mig något oerhört.

Har några andra talanger förutom att vara rolig på goda medborgares bekostnad?

Vad kan ha försörja sig på nu, när karriären med att angripa rasister är över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in