Citat:
Att erkänna brott ligger väl inte i deras grumliga genpool nej, men varför skulle dom det, dom kommer ju konstant undan med någon sorts "det är synd om mig utanförskap svenskar är rasister" offerkofta.Att Bergsturken skulle ta sitt liv finns inte med på kartan. Nej, naturligtvis är han som alla andra muslimska invandrare felfria. Om det nu visar sig att han hade haft sex med någon kvinna så var det naturligtvis på initiativ av kvinnan. Och om det hade varit lite våldsamt så var det naturligtvis för att kvinnan vill ha det lite kraftfullt till skillnad från sex med oss tråkiga svenskar. Och om hon var minderårig eller bedövad av Rohypnol så var det naturligtvis inget som han visste eller rimligtvis kunde anat.
Bered er alla på en kaskad av lögner och relativisering av brotten. Har ni någonsin hört talas om någon från Mellanösterns som har stått för vad han gjort? Naturligtvis har de stackars Bergsturkarna det värre i Mellanöstern. Ett lögnaktigt anmäld våldtäkt är inget alls i jämförelse. Egentligen skulle anmälarna straffas för falsk tillvitelse och den stackars Bergsturken få skadestånd och livstids lön som konstnär.
Studera senare skillnaden mellan hur Virtanen och Timell agerat. De har ju i alla fall erkänt att de gått över gränsen och att de betett sig klandervärt. Det är skillnaden mellan oss Nordeuropeer och Mena-folk. Tror ni Bergsturken kommer att erkänna sina brott?
Jag mår illa!
Bered er alla på en kaskad av lögner och relativisering av brotten. Har ni någonsin hört talas om någon från Mellanösterns som har stått för vad han gjort? Naturligtvis har de stackars Bergsturkarna det värre i Mellanöstern. Ett lögnaktigt anmäld våldtäkt är inget alls i jämförelse. Egentligen skulle anmälarna straffas för falsk tillvitelse och den stackars Bergsturken få skadestånd och livstids lön som konstnär.
Studera senare skillnaden mellan hur Virtanen och Timell agerat. De har ju i alla fall erkänt att de gått över gränsen och att de betett sig klandervärt. Det är skillnaden mellan oss Nordeuropeer och Mena-folk. Tror ni Bergsturken kommer att erkänna sina brott?
Jag mår illa!

Och de underdåniga: "Timell, Virtanen och Kroner kunde vi förstå, men någon som Soran näää".
Sekten börjar implodera.