2015-04-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuropaForEuropeer
Såg soran i hammabys premiärmarsch på Medis i lördags , såg ut som han var med några kommunistvänner. Visste inte att han höll på Hammarby? Ushaa
Jag vet inte vad jag gör här i skvallerforumet, men det är väl bara så att Soran av kompisar blivit bjuden på alla Stockholmslags premiärer . Han håller väl bara på Liverpool såvitt jag vet.
Citera
2015-04-06, 21:29
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo.
Jag vet inte vad jag gör här i skvallerforumet, men det är väl bara så att Soran av kompisar blivit bjuden på alla Stockholmslags premiärer . Han håller väl bara på Liverpool såvitt jag vet.

Jag förstår inte riktigt, Soran siktas på väg till Bajenmatch och du drar slutsatsen att han har blivit bjuden på även DIF:s och gnagets premiärer?
Citera
2015-04-07, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Jag förstår inte riktigt, Soran siktas på väg till Bajenmatch och du drar slutsatsen att han har blivit bjuden på även DIF:s och gnagets premiärer?
Nej, väldigt dåligt utvecklad kommentar av mig. Har hört det genom podcasts han är med i.
Citera
2015-04-07, 06:25
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Ja, han var på DIFs premiär också. Han går på alla Stockholmslag, eller all fotboll han hinner och kan. Han har inget favoritlag förutom Liverpool.
Källa: TSKNAS, Heja Sverige.

Juste. Han var inte där med några kommunistvänner. Jag tror att JAG skulle slänga in dom i ståuppvännerfacket. Om du nu tycker det är så viktigt att paketera in folk i fack som inte stämmer.

Edit: Fel citerat. Jaja.
Citera
2015-04-07, 06:29
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Har någon sagt att Soran är terrorist?

Däremot så är looken just nu starkt associerad med IS och övriga terrorgrupper. Det går inte att ignorera eller undgå. Om det sedan är rätt eller fel är givetvis en annan diskussion för en annan forumdel.
Mja. För såna som dig är looken starkt associerad med IS. För oss andra slänger vi oss hellre med termen hipster. Men alla är vi olika. Du, lite mer korkad. Men det är okej. Man får vara det. Lite grann.
Citera
2015-04-07, 08:53
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuropaForEuropeer
Såg soran i hammabys premiärmarsch på Medis i lördags , såg ut som han var med några kommunistvänner. Visste inte att han höll på Hammarby? Ushaa

Han var även på AIK: s match, så jag tror att du är ute och cyklar här.
Citera
2015-04-07, 17:26
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Ja, han var på DIFs premiär också. Han går på alla Stockholmslag, eller all fotboll han hinner och kan.

Trist att höra. Skönt att man slapp se honom, det kunde gjort besvikelsen än större...
Citera
2015-05-06, 14:22
Medlem
peerons avatar
Orkar inte med den här trådens dumförklarande av kvinnor i stort och specifikt Sorans ex. Hur fan vore det om ni grabbar lade skulden på rätt person, det vill säga svinet som lämnade en gravid kvinna efter att ha sagt till henne att han vill ha barn och inte skyddade sig? Och sen bara stack utan att dyka upp på förlossningen - för att sedan försöka använda sitt nyblivna föräldraskap i en PR-kupp? Hon har inte gjort något fel.

Det handlar inte om Sorans skägg eller något socialt experiment hos kvinnor med utländska män. Det handlar om män som behandlar kvinnor som skit - något en stor andel av er i den här tråden också gör er skyldiga till, som pratar om kvinnor som mindre begåvade. Kysser ni er mamma med den munnen?

Fan, inte undra på att FI ökar när snubbar håller på såhär online. Skärp er för fan.
Citera
2015-05-06, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peeron
Orkar inte med den här trådens dumförklarande av kvinnor i stort och specifikt Sorans ex. Hur fan vore det om ni grabbar lade skulden på rätt person, det vill säga svinet som lämnade en gravid kvinna efter att ha sagt till henne att han vill ha barn och inte skyddade sig? Och sen bara stack utan att dyka upp på förlossningen - för att sedan försöka använda sitt nyblivna föräldraskap i en PR-kupp? Hon har inte gjort något fel.

Det handlar inte om Sorans skägg eller något socialt experiment hos kvinnor med utländska män. Det handlar om män som behandlar kvinnor som skit - något en stor andel av er i den här tråden också gör er skyldiga till, som pratar om kvinnor som mindre begåvade. Kysser ni er mamma med den munnen?

Fan, inte undra på att FI ökar när snubbar håller på såhär online. Skärp er för fan.

Visst.
Kan du ta med kvinnor som efter förlossningen säger att de inte behöver mannen, kastar ut han ur lägenheten och sen skaffar sig ett fett underhåll också så blir det mer jämställt.
Citera
2015-05-06, 14:39
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peeron

Vad hade du eller Soran's ex förväntat er, att Soran den intellektuella giganten skulle bli en ansvarstagande fader full av visdom som uppfostrar sina ungar med dygder och framtidspotential?

Att Soran kör på negerstilen — avlar ungar och dumpar avelhonan — det är förväntat. Soran är inte mentalt vuxen. Hon däremot borde ha vetat bättre istället för att bete sig som en golddigger som går och knullar med första bästa "kändis". I en sund värld hade sådana som Soran inte fått skaffa barn till att börja med, men nu lever vi inte i en sund värld.

Problemet med kvinnor som Soran's ex är att hon inte förstår ansvaret hon bär på, i egenskap av att kunna föda nytt liv till den här planeten. En sund kvinna hade sållat bort Soran av ren princip eftersom han är ful, korkad och värdelös. Men nu gjorde hon inte det, och ja, då blev hon en ensamstående mamma i mängden bland ansvarslösa kvinnor.

Om det nu är så haram att dumförklara henne och kvinnor som henne, ja då får vi helt enkelt konstatera att hon är ansvarslös. Sedan har nog de flesta i tråden redan kastat hur mycket skit som helst på Soran.
Citera
2015-05-06, 15:31
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vad hade du eller Soran's ex förväntat er, att Soran den intellektuella giganten skulle bli en ansvarstagande fader full av visdom som uppfostrar sina ungar med dygder och framtidspotential?

Att Soran kör på negerstilen — avlar ungar och dumpar avelhonan — det är förväntat. Soran är inte mentalt vuxen. Hon däremot borde ha vetat bättre istället för att bete sig som en golddigger som går och knullar med första bästa "kändis". I en sund värld hade sådana som Soran inte fått skaffa barn till att börja med, men nu lever vi inte i en sund värld.

Problemet med kvinnor som Soran's ex är att hon inte förstår ansvaret hon bär på, i egenskap av att kunna föda nytt liv till den här planeten. En sund kvinna hade sållat bort Soran av ren princip eftersom han är ful, korkad och värdelös. Men nu gjorde hon inte det, och ja, då blev hon en ensamstående mamma i mängden bland ansvarslösa kvinnor.

Om det nu är så haram att dumförklara henne och kvinnor som henne, ja då får vi helt enkelt konstatera att hon är ansvarslös. Sedan har nog de flesta i tråden redan kastat hur mycket skit som helst på Soran.

Kastat skit på Soran ja, men de senaste sidorna har bara varit av helt fel anledningar. Vem i hela friden bryr sig om hur hans skägg ser ut? Frånvarande föräldrar, lögnaktiga partners som inte respekterar sina pojk/flickvänner finns överallt, i alla yrkesgrupper, åldersgrupper, bland både kvinnor och män, i alla inkomstklasser.

Golddigger? De var i ett långvarigt förhållande. Han sa att han ville ha barn tillsammans med henne. Han skyddade sig inte. Hon trodde hon var i ett stabilt förhållande med sin bästa vän, sedan lämnade han henne. Han tog inte sitt ansvar. Han ljög för henne, och sedan stack han. När man varit tillsammans med någon i flera år och planerat att skaffa barn och aktivt arbetade för att nå den drömmen har man inte gjort något fel som litat på sin partner och trott att det var på allvar.

Det handlar inte om att vara en "sund" kvinna. Ansvaret ligger inte hos henne, vad är det som är så svårt att förstå? I din utopiska värld kanske alla blir kära i rätt person hela tiden, men i verkligheten ser det inte ut så. Har du aldrig varit olyckligt kär? Varför valde du i så fall att inte bara sluta vara kär och istället bli kär i någon som var rätt för dig? Helt skev syn på hur mänskliga känslor fungerar.
Citera
2015-05-06, 15:33
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Visst.
Kan du ta med kvinnor som efter förlossningen säger att de inte behöver mannen, kastar ut han ur lägenheten och sen skaffar sig ett fett underhåll också så blir det mer jämställt.

På vilket sätt underminerar det jag sa det här scenariot? I det fallet är ju uppenbarligen mamman en dålig partner. På samma sätt som i fallet med Soran, är det inte pappans fel att mamman gjorde så, och det spelar verkligen ingen roll vad mamman hade för klädstil eller var hon kom ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in