2020-12-10, 22:19
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
I Betnérs senaste special Diagnos nämns hans samarbete med Soran ungefär såhär;

20 min in:

https://www.youtube.com/watch?v=q-gIXWttSdM

https://youtu.be/q-gIXWttSdM?t=1208

Länk med timestamp (ja, det finns, kära flashbackare) så man har rätt tid från början.
Citera
2020-12-11, 12:08
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
https://youtu.be/q-gIXWttSdM?t=1208

Länk med timestamp (ja, det finns, kära flashbackare) så man har rätt tid från början.

Det känns som att det måste ligga något i anklagelserna och att Soran inte är helt oskyldig, om han hade varit det så tror jag Betnér hade försvarat honom mer.
Citera
2020-12-11, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Det känns som att det måste ligga något i anklagelserna och att Soran inte är helt oskyldig, om han hade varit det så tror jag Betnér hade försvarat honom mer.

soran, denna kurdiske förlorare och våldtäktsman. jag såg något klipp på jotube i samband med en roast hur muslimen soran ismail (om det nu är hans riktiga namn) påstods vara en som spetsar drinkar och våldför sig på vita kvinnor. hade det varit falskt hade tv bolaget klippt bort det.
Citera
2020-12-11, 13:57
Medlem
akutaccents avatar
Citat:

Absolut, jag är helt övertygad om att Betnér också hade förvarat honom i sådana fall. Med tanke på den självutnämnde antirasisten Betnér är och att folk frågat högt om när våldtäktskurden ska krypa fram igen, det hade jag aldrig tillåtit min partner att bli utsatt för om jag var helt övertygad om att han var oskyldig.
Citera
2020-12-12, 22:23
Medlem
Ograsts avatar
Citat:

Iallafall kanske MB tror att det ligger i något mot anklagelserna mot SI. Om så är fallet vet jag inte. De verkar i allfall ha brutit sitt kompanjonskap. En mycket intressant utveckling.
Citera
2021-03-05, 19:36
Medlem
Det är ingen tillfällighet att det kommer flera våldtäktshistorier om en och samma man.
Det är för att han är en äcklig sexualförbrytare, han är känd så han kommer undan.

Men i MINA och MÅNGA friska människors ögon så är svinet alltid en äcklig våldtäktsman och bör så behandlas för all framtid.
Citera
2021-03-05, 20:35
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Ingen oskyldig hade utan kamp gett upp en karriär som inbringade miljoner årligen.

Inte en chans.

Svårare än så är det inte.
Citera
2021-04-06, 03:08
Bannlyst
SVT släpper dokumentär om Soran Ismail i 2 delar.
Cissi Wallin och feminister är vansinniga på SVT 👍

https://www.svtplay.se/persona-non-grata-soran-ismail
Citera
2021-04-06, 06:34
Medlem
Nu ska dom vittvätta våldtäktskurden med skattepengar via SVT. Världens minsta violin kompar programmet som får ses som ett inlägg i Metoo att svenska tjejer får ta en spottloska om gärningsmannen är blatte och hatar SD. Synd att Soran inte tog livet av sig ,det hade varit kul.
Citera
2021-04-06, 12:32
Medlem
sankmarks avatar
...ett märkligt program som inte sa någonting. Som en katt runt het gröt. Vet inte vad det gick ut på, "tycka synd om", kanske. Ett meningslöst program av SVT.
Citera
2021-04-06, 12:38
Medlem
akutaccents avatar
När får vi se samma dokumentär om Martin Timell? Som ju inte heller dömts men där anklagelserna lever kvar. Ät exkrementer, SVT.
Citera
2021-04-06, 13:22
Medlem
Finns bara ett syfte från SVT med den här "dokumentären" och det är att försöka köra Ismael i vittvätten. Han ska tydligen göra någon slags "come back". Hoppas folk bojkottar honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in