2008-05-31, 20:37
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Som sägs i tråden;
http://www.flashback.org/showthread.php?t=684226

Hör frågan om homosexualitet verkligen till alt.sex. forumdelen eller borde dessa trådar snarare hamna man- och kvinno-grant i erotik och sexualitet-delen?

Är verkligen homo och bisexualitet så alternativt att det "förtjänar" alternativstatusen?

I alla fall för mig känns det lite främmande att ha bi och homo i samma område som bilsex, ursäkta om jag förolämpar någon autosexuell här, det var inte min mening.

Nej jag tycker inte att det hör dit
2008-05-31, 21:20
Bannlyst
Någon som orkar ta upp detta i outlaw? Det känns som att väldigt få moderatorer har varit aktiva den senaste tiden i denna kategorin.
2008-05-31, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Du missade vad jag sade, jag sade att i N=100 statistiska sammanhang så är alla fall där N' = mindre än 1, dvs. 1>1
Haha. Det är aldrig korrekt att skriva 1>1. Lär dig det

OnT: Homosexualitet är inte normalt. Vissa hävdar att så mycket som 10% är homosexuella. Siffran är formodligen kraftigt överdriven. Jag är inte homosexuell. Ingen i min släkt är homosexuell. Ingen av mina kompisar är homosexuell. Inte ens någon i min bekantskapskrets är homosexuell. Så var finns alla dessa homosexuella? De kanske är färre än 1%

Personer som är homosexuella är drabbade av onda krafter. Riktig kärlek tillkommer endast mellan man och kvinna
2008-06-01, 00:09
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Ja, så vad är det du vill få fram med ditt inlägg om släkt och vänner.
Att enligt statistiken så bör det finnas någon homosexuell inom hans bekantskapsområde. För övrigt så säger väl RSFL att det är mellan 5-7% som har en avvikande sexualitet, dvs homosexuella, bisexuella och transsexuella.

/mvh ikh
2008-06-01, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av medlemslista
Att det inte är sannolikt att det finns så mycket som 10% homosexuella

Beror på om din släkt och dina vänner består av hela jordens befolkning, kan själv erkänna att det inte finns någon bög i mitt bekantskap heller.

Jag tror inte ens att jag träffat någon bög innan. Men jag vet vad en bög är, de är också människor och bör såldeles bli accepterade som sådana.

Pedofiler och Zoofilier är odjur och bör kvarstå i alternativa sexualiteter.
2008-06-01, 00:39
Medlem
honken80s avatar
Kanske någon ansvarig moderator kunde förklara hur man ska tolka dessa forumsindelningarna. För som jag redan påpekat är det en drös med trådar som inte faller in under den tolkning som barnafödarlinjen har.
2008-06-01, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Kanske någon ansvarig moderator kunde förklara hur man ska tolka dessa forumsindelningarna. För som jag redan påpekat är det en drös med trådar som inte faller in under den tolkning som barnafödarlinjen har.

Jag har även också undrat, nu handlar ju trådarna om erotik/knull inte om att föda barn.

Varför då lägga homosex i en alternativ kategori undrar man, skulle vara bra om någon moderator vågade kika förbi och ge ett svar.

Sex är sex, vare sig det är med det ena eller det andra könet.
2008-06-01, 00:44
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Jag har även också undrat, nu handlar ju trådarna om erotik/knull inte om att föda barn.

Varför då lägga homosex i en alternativ kategori undrar man, skulle vara bra om någon moderator vågade kika förbi och ge ett svar.

Sex är sex, vare sig det är med det ena eller det andra könet.

Jepp och dra inte tråden ännu mer off topic som du och ikh verkar ha lyckats med ;-)
2008-06-01, 01:16
Medlem
Erkaa^s avatar
Ja de hör hemma där de är nu. De är faktiskt onormalt att vara homo hur ni änn vrider och vänder på det. Tänk om alla skulle gå och bli homon världen skulle stanna upp.
Och jag tänker inte svara mer på de här nu.
2008-06-01, 01:31
Bannlyst
Poll i outlaw åtminstone..
2008-06-01, 02:16
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Folk som tänder på transexuella är dessa bögar? Jag tror knappast att en bög tänder på en tranny.

Snarare en hetero med konstig fetish. Men ja, det finns nog mer hetero än homo i planeten men det betyder inte per automatik att man skall utesluta homosexuellas rättigheter i samhället eller kalla det onormalt.
Så länge det faller utanför gängse norm så är det onormalt, svårare än så är det inte, sedan att du väljer att fästa ett negtativt epitet vid ordet onormalt, får stå för dig.

/mvh ikh
2008-06-01, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Så länge det faller utanför gängse norm så är det onormalt, svårare än så är det inte, sedan att du väljer att fästa ett negtativt epitet vid ordet onormalt, får stå för dig.

Din gängse är inte min. Alla tycker och tänker, och lever olika.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in