Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Stefanheterjag lämnade sitt förslag 2008-06-03, så du kan vara lugn för att det har diskuterats både länge och väl. Och iom att inget annonserats så tyder det på att man beslutat att låta det vara som det är.
/Micke
Jag skulle gärna vilja höra dem redovisa för resultatet. Denna tradition av tystnad vid nekande besked kan väl inte vara så bra i grunden.
Jag behöver inte vara lugn i frågan, vill bara ha ett besked och förstå vad orsaken är till att man envisas till att värdera normalitet runt sex just. Inte precis som att man delat in samhälle/politik i "normala politiska åsikter" och "onormala åsikter".
Jag trodde i min enfald att flashback skulle främja fri debatt, värderingsfri moderering och admin, medan det var användarna som skulle debattera sakfrågorna. Även moderatorer är välkomna att debattera ämnet i forumet, så förstår inte varför man måste lägga sin värdering direkt i indelningen av forumen.
Idag skapar uppdelningen en värderande indelning från start, den är onödig och som lätt kan ändras, tex. enligt stefanheterjag:s förslag.