2008-06-01, 03:54
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Din gängse är inte min. Alla tycker och tänker, och lever olika.
Nu förstår du nog inte riktigt vad som menas med gängse norm, dvs den allmänt vedertagna normaliteten. Så vad du och jag tycker är orelevant, utan det är vad alla andra tycker som spelar in.

/mvh ikh
2008-06-01, 04:48
Medlem
SinXs avatar
Homofili kommer alltid att betraktas som alternativ sexualitet, precis som pedofili och nekrofili. Drar inga likhetstecken mellan dessa förrutom att sträcker sig över det som är normen för vanligt sex. Även analsex (även om det tex ofta praktiserades redan bland de gamla rommarna och grekerna) och tex oralsex är alternativa då dessa ligger utanför vad man ser som ett minumum för vanlig sex. Har en man stoppat in salamin i hyskan på kvinnan är det vanlig sex. Därutöver är allt "bonus" = alternativt. Alternativ behöver självklart inte vara samma som perverst, men detta är självklart något som betraktaren avgör.
2008-06-01, 04:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nu förstår du nog inte riktigt vad som menas med gängse norm, dvs den allmänt vedertagna normaliteten. Så vad du och jag tycker är orelevant, utan det är vad alla andra tycker som spelar in.

/mvh ikh

Jag upprepar mig igen, vi lever i två olika världar. Alla uppfattar saker olika, och nu spelar ju inte allmänhetens åsikt om vad någon gör med deras privatliv någon roll.

Finns ingen relevans att dra upp allmänhetens norm och vad som är specifikt normalitet för allmänheten då det inte finns något specifierat fall om vad som är normalt och hur definierar man normalt?

Tråden handlar om knull och det föregår knull bland både könen, och bör såldeles ha samma forum.
2008-06-01, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Drar inga likhetstecken mellan dessa förrutom att sträcker sig över det som är normen för vanligt sex.

Du är homofob, vanligt sex är ju att knulla:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Knulla

Man kan knulla med både kille och tjej.
2008-06-01, 04:55
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Du är homofob, vanligt sex är ju att knulla:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Knulla

Man kan knulla med både kille och tjej.

Så att "knulla" en grekisk bergsget är också "vanlig" sex?
2008-06-01, 05:33
Bannlyst
Citat:
Så att "knulla" en grekisk bergsget är också "vanlig" sex?

Är det ens lagligt att knulla en bergsget? EU har ju regler mot djurplågeri.

Mänskligtknull = vanlig sex, sex med djur = fetish.
2008-06-01, 05:58
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Är det ens lagligt att knulla en bergsget? EU har ju regler mot djurplågeri.

Mänskligtknull = vanlig sex, sex med djur = fetish.

Tidelag är tillåtet i Sverige, och i några andra länder, och knulla är inte ett ord begränsat till enbart människor. Knulla är ett själsord för samlag vilket flera arter kan ha.
2008-06-01, 06:00
Medlem
Den här trådstarten vittnar ju onekligen om att HBT-lobbyn lyckats i sitt företag. Inte nog med homosexualitet numera är accepteras, så ska det även anses som normalt? Tyvärr, men det faller ju på sin egen orimlighet. Sodomi är och förblir skevt, oanständigt och kommer aldrig vara något gemene man ägnar sig åt. Kan ni inte bara nöja er med rösträtt och Pride-festivalen?
2008-06-01, 07:03
Bannlyst
Citat:
Knulla är ett själsord för samlag vilket flera arter kan ha.

Ja, vart har jag sagt annat?
2008-06-01, 07:43
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ja, vart har jag sagt annat?
Vad är då skillnaden mellan att låta bögar och flator vara "normala" och att låta peddos, djurälskare och autosexuella vara "normala"? De är ju också människor och deras läggning är helt normal för dem själva.
2008-06-01, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Vad är då skillnaden mellan att låta bögar och flator vara "normala" och att låta peddos, djurälskare och autosexuella vara "normala"? De är ju också människor och deras läggning är helt normal för dem själva.

Hur dum är du egentligen? Deras läggning skadar folk/djur, homosex skadar inte folk/djur.

So det är en stor skillnad att jämföra dessa.
2008-06-01, 08:43
Medlem
Citat:
Hur dum är du egentligen? Deras läggning skadar folk/djur, homosex skadar inte folk/djur.

So det är en stor skillnad att jämföra dessa.

Ah, så det är så man definerar vad som är normalt eller inte? Huruvida något skadar andra männskor/djur? Get a grip.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in