2010-04-02, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedos
P,N,M,J,G,T,H,M

Bättre 8 starka än 16 svaga
Så sant men i detta fall kan det diskuteras finns bara en av dessa som verkligen har bollar,
per mfl har ju tyvärr inte så mycket att komma med, hörde att södertälje killarna letat efter vissa av dom ,
Citera
2010-04-02, 04:18
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrascoBrasco
Så sant men i detta fall kan det diskuteras finns bara en av dessa som verkligen har bollar,
per mfl har ju tyvärr inte så mycket att komma med, hörde att södertälje killarna letat efter vissa av dom ,

Återigen, nu diskuteras det enbart men om du kan avgöra deras bollomfång, då måste du ha cojones som en blåval. Du spekulerar hej vilt i stil med att "jag tror inte Janbanan har så stor penis", då drar du ner brallorna på han o kollar. O har du inte gjort det kanske man inte skall spekulera alls. Du säger att enbart en av dem har stake, tror du nog kan gå fram till vem av dem du vill och försöka dig på att förolämpa denne(förslagsvis försöker du ta västen ifrån han), du kommer nog få smaka sås så att det blir över... Men säkerligen har du nog inte så mycket stake själv för att försöka dig på dylikt, för annars skulle du inte sitta här o skriva, så varför då min vän, spekulera om ifall de har bollar nog el inte...
Citera
2010-04-02, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Precis det jag skriver. De var en starkare maktfaktor när han satt vid ratten. Men å andra sidan kommer klubben att vara i väldigt bra skick när han kommer ut, och då får han skapa utifrån det, vilket jag tror han kommer gilla. Alltså inte bara skapa från botten. Men jag tror han behövs om de ska vara den maktfaktorn i den under världen som de var när han var ute. Teamet såg ju ex helt annat ut.

*Men det var väl Mehdi som skapade Teamet?
*Bilbomberna var jävligt korkat så han själv försvagade organisationen om han nu har så stor betydelse som du hävdar.
*OK så det är alltså inte sant att Mehdi mer eller mindre gömde sig under kriget mot OG som något rykte säger?
Citera
2010-04-02, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
*Men det var väl Mehdi som skapade Teamet?
*Bilbomberna var jävligt korkat så han själv försvagade organisationen om han nu har så stor betydelse som du hävdar.
*OK så det är alltså inte sant att Mehdi mer eller mindre gömde sig under kriget mot OG som något rykte säger?
Mehdi ingick teamet från början har jag för mig och var väl den som med Clark drog igång det.

Om han nu gömde sig så tror inte jag han gömde sig av rädsla, jag tror man ville hålla honom borta, har du träffat Mehdi, verkar han vara den fega typen som fegar ur när det blir bråk ock gömmer sig? Nej, han springer rakt in i massan och vevar. Han var pres, klart han får kliva åt sidan. Vad ska han bevisa?

Jag tror HA hade gjort samma sak med Möller, placerat han på ett säkert ställe så att inget hände honom. Man kan kan väl säga att det var var väl så de gjorde med Jönke nu senast.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-04-02 kl. 10:33.
Citera
2010-04-02, 10:36
Bannlyst
Sthlm har väl folk som sitter också, så några till är de.
Citera
2010-04-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kan inte du förklara för oss hur det kommer att se ut framöver? Det du borde väl du kunna, då faktiskt utger dig för att vara MC-Sveriges presstalesman. Eller siar du som vanligt? Ge oss din version, vill gärna höra den..

Leffe för fan. Innan pekade du ut mig som BMC's presstalesman och nu kallar du andra för det ochså..
Denne andre person har ingen direkt insyn, bara så att du vet.
De sista (typ) 30 sidorna på tråden e enbart rykten och trams, som vanligt när personer utan insyn kommer till tals....
Igen, fel att klanka på en hel lands klubb för att ett mindre antal skitar till det. Som vanligt..
Ni alla vet ju numera att BMC inte e en kriminell organisation utan en internationell MC klubb.
Citera
2010-04-02, 13:02
Medlem
Citat:
Mehdi ingick teamet från början har jag för mig och var väl den som med Clark drog igång det.

Om han nu gömde sig så tror inte jag han gömde sig av rädsla, jag tror man ville hålla honom borta, har du träffat Mehdi, verkar han vara den fega typen som fegar ur när det blir bråk ock gömmer sig? Nej, han springer rakt in i massan och vevar. Han var pres, klart han får kliva åt sidan. Vad ska han bevisa?

Jag tror HA hade gjort samma sak med Möller, placerat han på ett säkert ställe så att inget hände honom. Man kan kan väl säga att det var var väl så de gjorde med Jönke nu senast.

Visst, Mehdi ingick i teamet men Inte från start.. Det var andra killar, bland annat ett par från Värmland (ex-nassar bla). Sen kom Mehdi och pojkarna in i bilden. Och M+Ridde blev efter en tid Prospects i Helsingborg. Sen blev det BMC Halmstad som sedan delades upp och dom fick sitt chapter i GBG.
FEL, Mehdi e feg. Han snackar mycket, thats all..
Citera
2010-04-02, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hampus183
Leffe för fan. Innan pekade du ut mig som BMC's presstalesman och nu kallar du andra för det ochså..
Denne andre person har ingen direkt insyn, bara så att du vet.
De sista (typ) 30 sidorna på tråden e enbart rykten och trams, som vanligt när personer utan insyn kommer till tals....
Igen, fel att klanka på en hel lands klubb för att ett mindre antal skitar till det. Som vanligt..
Ni alla vet ju numera att BMC inte e en kriminell organisation utan en internationell MC klubb.

Du som har insyn, berätta hur klubbhuset i Göteborg ser ut?
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-04-02 kl. 13:10.
Citera
2010-04-02, 13:21
Medlem
Citat:
Du som har insyn, berätta hur klubbhuset i Göteborg ser ut?

När man kommer in så är bardisken rakt fram... till höger så finns soffor... ser ut som en hangar.... om man står vid ingången å tittar snett åt höger så finns en dörr.. går du in där så finns det ett antal rum,toa och typ mcförvaring.....
Citera
2010-04-02, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
När man kommer in så är bardisken rakt fram... till höger så finns soffor... ser ut som en hangar.... om man står vid ingången å tittar snett åt höger så finns en dörr.. går du in där så finns det ett antal rum,toa och typ mcförvaring.....
Bardisken är inte rakt fram från entren, nej Till höger finns inga soffor.

Det andra stämde inte heller. Vilken lokal menar du?
Citera
2010-04-02, 13:46
Medlem
McLembits avatar
Citat:

Beror ju från vilken av dörrarna man använder, sitter ju en på varje kortsida. Och om man använder den "bortre" sett ifrån vägen sett så är baren rakt på och det är soffor till höger. Men Mc-förvaringen är ju på helt andra sidan av lokalen precis innanför den dörren, mittemot kontoret.
Citera
2010-04-02, 13:49
Medlem
Citat:

den gröna som ser ut som en hangar.. vilken menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in