Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-23, 09:57
  #13837
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newflash
Hörde att han verkligen försöker styra upp sitt liv.. han e ganska ung så .. vi får se..
Den grabben har förstört livet för många människor och han ska nog inte inbilla sig att han ska kunna förändra sitt liv. Det är bara en tidsfråga innan någon drabbad fimpar honom.
Citera
2013-03-26, 17:39
  #13838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benigaanna
Magnus Gärd som han heter, sitter inte inne. Han bor i Kristianstad o har jobbat svart på EGUN AB, de sista åren.

Var det inte den stjärnan som klappa på en kvinna för något år sedan.
Sicken hjälte
Citera
2013-03-28, 12:56
  #13839
Medlem
xxxandors avatar
https://www.facebook.com/pages/BMC-S...246?ref=stream

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

President? Är det över den lokala chapret då? Eller hela Sverige?
Citera
2013-03-28, 13:53
  #13840
Medlem
Senaste månadrna har jag uppmärksammat ett märkligt fenomen som inte rör svenska BMC direkt men organisationen som sådan.

På den internationella säljsajten Ebay finns det flertalet asiatiska säljare som lägger ut "riktiga" Bandidospatchar. Alltså hela "three-pieces" för skilda länder + en uppsjö av Expect No Mercy, Sargendo de Armas o.s.v.

I praktiken kan vilken mupp som helst komponera sin egna Bandidosväst till maskeraden eller utekvällen med grabbarna. Varför inte ikläda er rollen som Vicepress för en tysk BMCavdelning ex. nästa gång ni kilar ner till pressbyrån?

Detta kan i vissa fall förklara hur körkortslösa blattar i Sverige fått tag på sina men frågan kvarstår, hur kan BMC som worldwideorganisation låta denna handel fortgå?????

HA är ju döpetiga med sina insignia numera. Trycker ju till och med "Not for resale" på sina inbjudningar och utskick men så verkar inte vara fallet med banditerna.

Kan det ha något med delningen av Bandidos i USA/Worldsfären att göra eller vad?

Mycket fascinerande i alla fall. Alla beställer en uppsättning var så möts vi på Gröna Lund 1 Maj för ett National Run.
Citera
2013-03-29, 15:17
  #13841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Senaste månadrna har jag uppmärksammat ett märkligt fenomen som inte rör svenska BMC direkt men organisationen som sådan.

På den internationella säljsajten Ebay finns det flertalet asiatiska säljare som lägger ut "riktiga" Bandidospatchar. Alltså hela "three-pieces" för skilda länder + en uppsjö av Expect No Mercy, Sargendo de Armas o.s.v. .

Sargento, inte Sargendo :-)

Har du någon länk?

Sedan undrar jag om du vet att försäljaren är for real? Kan lova dig att de aldrig skulle sälja dessa patchar, varken över nätet eller någon annanstans.
__________________
Senast redigerad av xtroverto 2013-03-29 kl. 15:20.
Citera
2013-03-29, 15:25
  #13842
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Sargento, inte Sargendo :-)

Har du någon länk?

Sedan undrar jag om du vet att försäljaren är for real? Kan lova dig att de aldrig skulle sälja dessa patchar, varken över nätet eller någon annanstans.

Eller så söker man på e-bay själv!

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trks...at=0&_from=R40
Citera
2013-03-29, 15:36
  #13843
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Eller så söker man på e-bay själv!

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trks...at=0&_from=R40
Behövde tydligen inte söka själv :-)

Jag vågar påstå att allt på den sidan inte är till salu, men agerar lockbete och visar ju att de bakom sidan får någon form av trovärdighet. Supporttröjorna är det de säljer. Testa själv, någon, att beställa en patch.
Citera
2013-03-29, 17:04
  #13844
Medlem
Bandidos har värvat tusentals käppkineser till sitt "bikerimperium" vilket leder till att vietnamveteranerna i Texas lackar ut och bryter med övriga världen.

Någon av gulingarna har beställt sina tryck av en släkting eller liknande med textilfirma som naturligtvis behåller designen och trycker upp ett helt gäng med extra set och kränger på ebay samt i gatustånd i tredje världens allehanda soptippar.

Bögar, blattar och förståndshandikappade över hela världen spökar ut sig som sina idoler i BMC.
Bandidos kan inte göra ett piss åt saken vare sig juridiskt eller privat utan låtsas inte ens om problemet.

Fy fan vad PINSAMT! När man inte trodde att bikerkulturen kunde dras djupare i smutsen så gräver våra mexikanska vänner ett ännu djupare hål. När dyker de första ryggmärkena upp på svenska loppisar? Skulle inte förvåna mig om det är driftiga änglar som ligger bakom massproduktionen och skrattar gott hela vägen till banken. Riskfria stålar tydligen.

Kom igen nu xtroverto, beställ en uppsättning för fan och posera lite framför hallspegeln. Det är väl enda chansen för dig att ens komma i närheten av tygbitar som dessa. Dessutom får du känna den varma känslan av att hjälpa en stretande käppkinesfamilj med vardagsekonomin.
Citera
2013-03-29, 17:11
  #13845
Medlem
Finns ingen utomstående som innehar dessa patchar.
Citera
2013-03-29, 17:21
  #13846
Medlem
Förutom vem som helst över hela världen som köper de på ebay då menar du?
Gå in och kolla på de flertaliga säljarnas avslutade auktioner och titta på säljstatistiken själv.
Snygga memberströjor har de också såg jag nu. Kanske skulle köpa en till morsan nu när hon snart fyller jämt.

Du verkar känna Bandidosgubbarna väl. Ring och upplys dem om problemet innan de blir ännu mer utskrattade. Deras "bröder" i tjing-tjonglandet lär ju inte ta tag i det. De vill ju inte förstöra affärerna för sina hårt gnetande textilarbetarsläktingar.
Citera
2013-03-29, 17:26
  #13847
Medlem
Jag kan ju nämna det för det vore minst sagt helt jävla ofattbart om det stämde.

Är säljaren anonym?
Citera
2013-03-29, 17:30
  #13848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Förutom vem som helst över hela världen som köper de på ebay då menar du?
Gå in och kolla på de flertaliga säljarnas avslutade auktioner och titta på säljstatistiken själv.
Snygga memberströjor har de också såg jag nu. Kanske skulle köpa en till morsan nu när hon snart fyller jämt.

Du verkar känna Bandidosgubbarna väl. Ring och upplys dem om problemet innan de blir ännu mer utskrattade. Deras "bröder" i tjing-tjonglandet lär ju inte ta tag i det. De vill ju inte förstöra affärerna för sina hårt gnetande textilarbetarsläktingar.
Men går det att se vad för pryl som ingick i deras avslutade affärer, eller ser man bara avslutade affärer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback