Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Jag håller med. Om man jobbar som anställd på ett vanligt företag mellan 08.00-17.00 och har lån att betala m.m. så är man inte särskilt fri. Man måste jobba varje dag och sköta räkningar och allt annat som hör till för att livet skall fungera och detta nöjer sig de flesta medborgare med.
Men man är definitivt friare än dessa gossar är.
http://www.bandidosmcsthlm.se/chaingang.html
Sedan kan man vara egen företagare eller ha ett sådant jobb eller position inom företaget som ger dig mycket mer frihet än vad en vanlig Svensson har. Allt handlar om hur man formar sitt eget liv.
Kamrat!
Som vanligt leverar du, klockrent inlägg. Vissa män behöver styras av andra män, i de flesta fall har dessa män som gillar att gå med läderbyxor, inte haft en riktigt fadersgestalt under sin uppväxt. Deras president blir pappan de saknade i yngre dar.
Intresset för motorcyklar är bara en fasad, saknaden av en fadersgestalt och homosexualitet är det som lockar, ett tydligt tecken på detta är- att de inte tar in kvinnor i klubben.
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Hur stor andel pundar?
Majoriteten är narkomaner, dessa västnollor är mycket förtjusta i det colombianska och polska hockeypulvret.
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Nej - det förstår jag. Du är väl arbetstagare till förfogande?
Tyvärr, jag står inte till förfogande och du kan bara drömma om att ha den inkomst jag har. Det finns folk här i tråden som kan intyga att jag talar sanning. Kom med något konstruktivt istället din sopa.