2009-05-10, 00:22
  #5089
Medlem
vafanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atack
John Silver var färdig i BMC innan han blev med där, en så pass störd psykopat och jävla fegis som han är så har han inte en chans i mc miljö. Om han inte är ute redan så är det bara en tids fråga. Hoppas BMC klipper has pengar och tillgångar som han har utspritt i Sverige. Hans jakt vapen för hundra tusentals kronor som han gömmer i södra Sverige plus alla pengar han lurade av sin förra fru, hoppas dom klipper allt så han får känna på och vara fattig det högdragna arroganta psykopat svinet. När han är ute från BMC och det är bekräftar så börjar den slut giltiga jakten på asen John Silver och Klingvall samt Johan svartebuken. Frågan är bara vem som kommer först, jag vet i alla fall att minst ett 15 tal personer står i kö för att ta bort dom tre svinen….

Det finns mer folk än du kan ana som vill utplåna dom lågtstående primaterna.
Och hoppas bara det blir snart.
Citera
2009-05-10, 01:04
  #5090
Medlem
Mr-cromes avatar
Örebro suckers

Örebro chapter ska läggas ner om det inte redan gjort, ska gå under V-å avdelningen
Verkar som dom insett vilka idioter som rekruterats till Ö-o.
Citera
2009-05-10, 01:08
  #5091
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-crome
Örebro chapter ska läggas ner om det inte redan gjort, ska gå under V-å avdelningen
Verkar som dom insett vilka idioter som rekruterats till Ö-o.

Hur säkra är dessa uppgifter? Fantastiska nyheter om det stämmer!
Citera
2009-05-10, 01:16
  #5092
Medlem
Mr-cromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Hur säkra är dessa uppgifter? Fantastiska nyheter om det stämmer!

Vill inte säga att det är 100 för ni vet hur det kan vara. MEN vad jag hört så blir det ingen verksamhet på holmen.
Det har varigt dött i snart 5 veckor.
Citera
2009-05-10, 01:31
  #5093
Medlem
Mr-cromes avatar
Vet inte om det finns några kvar ute i det fria från Ö-o ngn som har koll?
Citera
2009-05-10, 09:45
  #5094
Medlem
Atacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-crome
Vet inte om det finns några kvar ute i det fria från Ö-o ngn som har koll?

Ja det var ju verksamhet där i fredags i alla fall, den vita Chevy vanen stod utan för och dörrarna var öppna och det på gick fredags städning för fullt så några nyttjade i alla fall lokalerna. Men det är ju möjligt att det är ett spel för gallerierna som vanligt. Den där piss råttan Igel eller Ingela eller vad det nu var han heter har väll den vita Chevyn eller? Jag tror det är dags och börja spöka för honom och de andra sociopaterna från Holmen. Jag ska ta reda på under helgen om Chapteret är kvar och om John stor näsan psykopaten pulver är kvar, om det är slut på Holmen och dom är ute ja då blir det en massa läsande i ortstidningen igen. Men då är inte BMC i fokus det kan jag lova, fan vad skönt det är att se dessa tre högborgliga svin förgöras en efter en. (Må fan ta dem. Johan Näf, Klingvall och Johan alias neger fitta för allt de ställt till med). Nu kommer hämnden och det finns inget BMC och gömma sig bakom. Först Klingvall sen Johan Näf och inte minst som grädde på moset Neger fittan Johan från Lidköping
__________________
Senast redigerad av Atack 2009-05-10 kl. 09:48.
Citera
2009-05-10, 09:53
  #5095
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atack
Ja det var ju verksamhet där i fredags i alla fall, den vita Chevy vanen stod utan för och dörrarna var öppna och det på gick fredags städning för fullt så några nyttjade i alla fall lokalerna. Men det är ju möjligt att det är ett spel för gallerierna som vanligt. Den där piss råttan Igel eller Ingela eller vad det nu var han heter har väll den vita Chevyn eller? Jag tror det är dags och börja spöka för honom och de andra sociopaterna från Holmen. Jag ska ta reda på under helgen om Chapteret är kvar och om John stor näsan psykopaten pulver är kvar, om det är slut på Holmen och dom är ute ja då blir det en massa läsande i ortstidningen igen. Men då är inte BMC i fokus det kan jag lova, fan vad skönt det är att se dessa tre högborgliga svin förgöras en efter en. (Må fan ta dem. Johan Näf, Klingvall och Johan alias neger fitta för allt de ställt till med). Nu kommer hämnden och det finns inget BMC och gömma sig bakom. Först Klingvall sen Johan Näf och inte minst som grädde på moset Neger fittan Johan från Lidköping
Kan du länka till några bilder på dessa personer?

Vad är det dessa personer har gjort som får dig att hata dom? Hur som helst så känns det jävligt bra att kriminella gängmedlemmar får igen för gammal ost när de lämnat/blivit utkastade ur gänget.
Citera
2009-05-10, 11:50
  #5096
Medlem
Mr-cromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Kan du länka till några bilder på dessa personer?

Vad är det dessa personer har gjort som får dig att hata dom? Hur som helst så känns det jävligt bra att kriminella gängmedlemmar får igen för gammal ost när de lämnat/blivit utkastade ur gänget.

Det är max 1-2 personer som hålls på Holmen vetafan vad dom ska göra där.
Citera
2009-05-10, 12:19
  #5097
Medlem
Mr-cromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atack
Ja det var ju verksamhet där i fredags i alla fall, den vita Chevy vanen stod utan för och dörrarna var öppna och det på gick fredags städning för fullt så några nyttjade i alla fall lokalerna. Men det är ju möjligt att det är ett spel för gallerierna som vanligt. Den där piss råttan Igel eller Ingela eller vad det nu var han heter har väll den vita Chevyn eller? Jag tror det är dags och börja spöka för honom och de andra sociopaterna från Holmen. Jag ska ta reda på under helgen om Chapteret är kvar och om John stor näsan psykopaten pulver är kvar, om det är slut på Holmen och dom är ute ja då blir det en massa läsande i ortstidningen igen. Men då är inte BMC i fokus det kan jag lova, fan vad skönt det är att se dessa tre högborgliga svin förgöras en efter en. (Må fan ta dem. Johan Näf, Klingvall och Johan alias neger fitta för allt de ställt till med). Nu kommer hämnden och det finns inget BMC och gömma sig bakom. Först Klingvall sen Johan Näf och inte minst som grädde på moset Neger fittan Johan från Lidköping

Han heter Ingel ehrsson och är som dom flesta andra en stor Jävla tönt som inte har stake för femöre. Har helt plötsligt blivigt så jävla tuff när han springer runt 3-4 stycken. EN JÄVLA PAJAS DET ÄR VAD HAN ÄR
Citera
2009-05-10, 16:32
  #5098
Medlem
Atacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-crome
Han heter Ingel ehrsson och är som dom flesta andra en stor Jävla tönt som inte har stake för femöre. Har helt plötsligt blivigt så jävla tuff när han springer runt 3-4 stycken. EN JÄVLA PAJAS DET ÄR VAD HAN ÄR

Och det kommer att kosta honom det kan ni vara jävligt säkra på, mycke dyrt för alla som har med sviven att göra. Här kommer åtebäringen för dom....
Citera
2009-05-10, 16:51
  #5099
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atack
Och det kommer att kosta honom det kan ni vara jävligt säkra på, mycke dyrt för alla som har med sviven att göra. Här kommer åtebäringen för dom....

Vad är det dessa herrar gjort som är så hemskt om jag får fråga?
Citera
2009-05-10, 22:55
  #5100
Medlem
vafanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Vad är det dessa herrar gjort som är så hemskt om jag får fråga?

Man kan ju förstå att inte nån vill ge utförliga beskrivningar här på ett forum,då blir det ju väl enkelt för psykopaterna att ge igen.
Men det är mycket skit dessa idioter har hittat på,det kan jag gå i god för.
utpressning,misshandel,stöld,mm och många har kommit i kläm.
Hämndens tid är inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in