Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Vad är det dessa herrar gjort som är så hemskt om jag får fråga?
Man kan ju förstå att inte nån vill ge utförliga beskrivningar här på ett forum,då blir det ju väl enkelt för psykopaterna att ge igen.
Men det är mycket skit dessa idioter har hittat på,det kan jag gå i god för.
utpressning,misshandel,stöld,mm och många har kommit i kläm.
Hämndens tid är inne.